Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Czy jest ktos z okolicy Katowic ?


Gość skasuj

Rekomendowane odpowiedzi

niestety 3.5 litrowki nie sa w cenie natomiast w opisie jest troche bajkopisarstwa . mialem taka sama tyle ze w jasnej skorze i w dobrym stanie (piekny kolor royalblaumetalic) ktora rowniez poszla za 6 tysi. nie ma sznas zeby w miescie spalila tyle co koles pisze .trasa owszem ale autostrada , tempomat i 100 km/h . jak paliwo kosztowalo ok 4 zeta to za 50 dych robilem 70-max 80 km . poza tym kupiona w salonie ... hmmm .... moze i tak . poza tym taki samochod to cos wspanialego . sporo mocy i wysoki komfort jazdy . nawet powazna gleba nie jest zbyt uciazliwa . i mysle ze wcale nie musi to byc padalec . a tak wygladalo moje za 6 tysi :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazdy w ogloszeniach uzywa bajkopisarstwa ... na to nie ma rady ...

Chodzi mi glownie jak to wyglada i jezdzi ...

Chociaz znalazlem inna o wiele ladniejsza w jeleniej gorce , dzis chyba sie tam przejade ...

TYle ze ta w jeleniej ma zmontowany GAZ - ktorego nienawidze nieznosze :mrgreen:

P.s

Maniek powiedz mi spalanie to tam pikus , ale sa duze problemy z tym motorem ?

Mam jeszcze jedna na oku i pisal mi gosc ze ma do wymiany tarcze i klocki na przodzie - tym sie nie martwie gorzej ze dodal mi informacje ze chodzi troche nie rowno na jałowym biegu ale jak sie doda gazu jest normalnie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motor jest bardzo dobry lecz problemy z praca na wolnych obrotach w m30 to chroniczna bolaczka i trzeba troche posiedziec a nieraz nawet wymienic conieco . jesli silnik krokowy jest git , sonda sprawna ( motor moze bardzo delikatnie falowac ... sa to doslownie delikatne rytmiczne zmiany w pracy motoru spowodowane praca sondy) mozna pogrzebac przy przeplywce . ja zciagalem czarny dekiel od dolu przeplywki i regulowalem naciagiem sprezyny oraz wskazowke dawki paliwa , oraz skladem mieszanki na biegu jalowym . do tego czujnik polozenia przepustnicy i jakos to wychodzilo ... oczywiscie na ucho i probach jezdnych bo sprzetu nie mam . wymagalo to troche zabawy ale efekt koncowy byl dobry .zwroc uwage na walek rozrzadu czy nie klepia mocno zawory (moze to byc rowniez wina zlej ich regulacji) wiec lepiej bedzie jesli motor dziala cicho ( w tych silnikach jak w m20 musi byc slychac delikatnie zawory lecz niedobrze gdy bedzie uwydatniona glosna praca jednego lub kilku z nich ) mozesz poprosic nawet o zdjecie pokrywy zaworow i zajrzenie do srodka .sa to silniki bardzo wytrzymale i generalnie bezawaryjne . sprawdz czystosc plynu chlodniczego oraz oleju (czy sie nie mieszaja ) gdyz zdarzaly sie czesto pekniecia glowic po przegrzaniu . jesli automat plynnosc zmiany biegow oraz na postoju przerzucaj z r na d i z powrotem (najlepiej na cieplym motorze) wyjda wszystkie luzy w napedzie . w pozycji n mozna podniesc tylne kolo do gory i sprawdzic czy jest szpera (w 535 powinna byc chyba w serii i zrob to na zwolnionym recznym) kolo nie powinno dac sie obrocic lub obroci sie bardzo ciezko. porzadne tarcze i klocki kosztuja dobrze ponad 500 pln i lepiej jakby byly dobre . ja zalozylem kiedys tanie mikody i po chamowaniu z 200 szlag je trafil - pokrzywily sie i juz .

aha ... a ta nierowna praca to na gazie czy benzynie .... a moze jedno i drugie??? pewnie nie pytales ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...