pawelknw Opublikowano 27 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Witam wszystkich Mam od dwóch lat E39 520i. Mam mały problem. od jakiegoś czasu mam klopoty z rozruchem. Rocznik 99/00. Tzn kiedyś zapalała od "strzała" teraz musze troche pokrecic rozrusznikiem. Może ktoś wie co jest przyczyną? Komputer nic nie pokazał.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 27 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Czujnik położenia wału lub/i wałka rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelknw Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Jestes pewien? Czytałem już o tym.. Na poczatku świece wymieniłem, Pozniej sprawdziłem fajko-cefki od kolegi i dalej nic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 28 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Jesli na kompie nic nie pokazuje i auto cięzko pali to na 99 % czujnik położenia wału. Czujnik zaczyna mieć nieodpowiednie parametry i źle zczytuje sygnały w obracającego się wału korbowego i komp sie gubi i ustala nieodpowiedni moment zapłonu. Moze być również czujnik położenia wałka ale wtedy są inne objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 28 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 za kazdym razem ciezko odpala ? na cieplym i zimnym, ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 28 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Ja z tym czujnikiem miałem problem w e46 1,9 chyba M43- wyminiłem i jak nowy startował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Da_Vidoo Opublikowano 28 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Jeśli jesteśmy już przy czujnikach to na pewno nie jest to czujnik "wałka". Jeśli ten dziad wariuje to piec pali jak gdyby nigdy nic i po kilku sekundach gaśnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 28 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Ten temat był już poruszany kilkadziesiąt razy na forum. Tak jak Kozin napisał jak trachnięta jest gdzieś izolacja albo zaśniedziała wtyczka na czujniku położenia wału to właśnie pojawiają się kłopoty z odpalaniem. Jak pada czujnik położenia wałka rozrządu wtedy w dolnym zakresie obrotów pojawiają się problemy z wkręcaniem silnika na obroty traci moc , jedzie jakby połowa kobyłek nie pracowała. W Twoim wypadku zdecydowanie zacznij od przeczyszczenia kostki / styków , jeśli to pomoże to odpowiedź znasz co dalej trzeba zrobić. Te czujniki rzadko trafiają w pamięć komputera jako usterka więc podpinanie pod kompa może się zakończyć w tym przypadku wywalonymi pieniędzmi w błoto , zdecydowanie bardziej opłaca się sprawdzić rezystancję tego czujnika zwykłym multimetrem. Z tego co pamiętam Dziki wrzucał kiedyś rozpiskę jakie powinny być wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelknw Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Dzieki koledzy Jutro sobie zaczne od przeczyszczenia styków.. Tymbardziej, ze jakiś czas temu zgubiłem oslone dolna silnika.. W zime napchało mi sie sniegu do niej i sie odkształcila a kilka tygodni temu została gdzies na trasie.. Kupie ten czujnik i zobaczymy. Napewno zdam relacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.