czarunia2 Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Witam moj problem wyglada tak ze po włączeniu silnika obroty dochodza do mniej wiecej 900 i opadaja do 500 i tak wkolko az calym samochodem trzesie a z tłumika przy kazdym wzroscie obr. leci czarny dym. stało sie to temu (przynajmniej tak mysle) przez to ze wczesniej trzeba bylo dlugo krecic zeby odpalil a przez werzyk przy pompce paliwa lecialy pecherzyki powietrza. po odpowietrzeniu tym czarnym odpowietrznikiem? obok problem z odpalaniem nie znikł lecz poprawil sie. samochod odpala szybciej ale powstal drugi. ten wyzej wymieniony.. dodam ze silnik to m21 2,4td.. co jest przyczyna> co trzeba wymienic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Witam, niestety to jest najgorszy z najgorszych (2.4d , 2.4td, 1.8tds, 2.5tds) silników BMW, nie jestem zdiagnozować tego na odległosc, ale celuję w nastawnik pompy wtryskowej badz zaczyna sie cos niedobrego dziac z turbina, proponuje jechac do fachowca od diesli, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Kolego a czy dalej masz powietrze w ukladzie ? moze ktorys wtryskiwacz leje... jezeli masz gdzie i u kogo sprawdzic wtryski to zrob to... Jest troszke roboty ale warto... Bedziesz musial odkrecic kolektor bo inaczej jest tam strasznie ciezko... i oznacz wezyki od pompy wtryskowej bo ciezko je potem dopasowac... Warto tez sprawdzic wezyki przelewowe... widzac je bez problemu od gory... Jezeli majstrowales wczesniej gdzies przy pompie to sprawdz tez czy sa podokrecane... heh ja swoje m21 rozebralem do golego bloku i posprawdzalem chyba wszystko co sie dalo Pozdro. daj znac jak ida prace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 :gril::gril::gril::gril::gril: :gril::gril::gril::gril::gril::gril: :gril::gril::gril::gril::gril::gril::gril: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarunia2 Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 z wtryskow to tylko jeden jest jakby troche spocony ten najblizej szyby.. wezyki wszystkie sa podokrecane bo sprawdzalem to moze z 1000 razy a pompa caly czas sie zapowietrza jak auto jest nieodpalane pare godzin... a czasami i po nocy odpala... pierwszy raz jak przekrecam kluczyk czekam az sie nagrzeja swiece czasami nawet pare razy to krecic moge i pol dnia, dopiero za drugim razem zalapie. oczywiscie jezeli najpierw odpowietrze ;/ i tak jak juz wczesniej pisalem odpalony raz skacza obr. a raz chodzi rowniutko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 :gril::gril::gril::gril::gril::gril::gril::gril::gril::gril::gril: :gril::gril::gril::gril::gril::gril::gril: Dokładnie. Ciekawe jest to ze temat założony w lipcu a jest listopad. Kolego. Podjedź po prostu do jakiegoś mechanika który zna sie na dieslach. W tym przypadku nikt nie poda Ci rozwiązania Twojego problemu. Tylko domysły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Wiesz sa jeszcze takie zaworki ktore w jedna strone puszczaja ciecz a w druga nie... kupilbym cos takiego za chyba 7zl... wiesz przecinasz wezyk ktory prowadzi od filterka do pompy i tam go wstawiasz... zawsze bedzie latiwej ci go odpalic... Jezeli wtrysk sie poci to trzeba go wykrecic i pierwsze co to skrecic go (wtrysk jest dwu czesciowy- masz wtryskiwacz i obudowe wtryskiwacza,a tam tez znajdziesz uszczelke) Pamietaj ze dizelek musi mies idealnie szczelny uklad paliwowy radze zaworek na poczatek i zrobienie wtryskiwacza. Koszt uszczeleczki to chyba 8 zl za orginal przy okazji mozesz sprawdzic czy Ci wtrysk nie leje i jakie trzyma cisnienie (to prawidlowe masz wytloczone na obudowie wtryskiwacza) To brzmi trudniej niz jesz w rzeczywistosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.