Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam moj problem wyglada tak ze po włączeniu silnika obroty dochodza do mniej wiecej 900 i opadaja do 500 i tak wkolko az calym samochodem trzesie a z tłumika przy kazdym wzroscie obr. leci czarny dym. stało sie to temu (przynajmniej tak mysle) przez to ze wczesniej trzeba bylo dlugo krecic zeby odpalil a przez werzyk przy pompce paliwa lecialy pecherzyki powietrza. po odpowietrzeniu tym czarnym odpowietrznikiem? obok problem z odpalaniem nie znikł lecz poprawil sie. samochod odpala szybciej ale powstal drugi. ten wyzej wymieniony.. dodam ze silnik to m21 2,4td.. co jest przyczyna> co trzeba wymienic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam, niestety to jest najgorszy z najgorszych (2.4d , 2.4td, 1.8tds, 2.5tds) silników BMW, nie jestem zdiagnozować tego na odległosc, ale celuję w nastawnik pompy wtryskowej badz zaczyna sie cos niedobrego dziac z turbina, proponuje jechac do fachowca od diesli, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a czy dalej masz powietrze w ukladzie ? moze ktorys wtryskiwacz leje... jezeli masz gdzie i u kogo sprawdzic wtryski to zrob to... Jest troszke roboty ale warto... Bedziesz musial odkrecic kolektor bo inaczej jest tam strasznie ciezko... i oznacz wezyki od pompy wtryskowej bo ciezko je potem dopasowac... Warto tez sprawdzic wezyki przelewowe... widzac je bez problemu od gory... Jezeli majstrowales wczesniej gdzies przy pompie to sprawdz tez czy sa podokrecane... heh ja swoje m21 rozebralem do golego bloku i posprawdzalem chyba wszystko co sie dalo :D Pozdro. daj znac jak ida prace :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z wtryskow to tylko jeden jest jakby troche spocony ten najblizej szyby.. wezyki wszystkie sa podokrecane bo sprawdzalem to moze z 1000 razy a pompa caly czas sie zapowietrza jak auto jest nieodpalane pare godzin... a czasami i po nocy odpala... pierwszy raz jak przekrecam kluczyk czekam az sie nagrzeja swiece czasami nawet pare razy to krecic moge i pol dnia, dopiero za drugim razem zalapie. oczywiscie jezeli najpierw odpowietrze ;/ i tak jak juz wczesniej pisalem odpalony raz skacza obr. a raz chodzi rowniutko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:gril::gril::gril::gril::gril:

:gril::gril::gril::gril::gril::gril:

:gril::gril::gril::gril::gril::gril::gril:

Dokładnie. Ciekawe jest to ze temat założony w lipcu a jest listopad.

Kolego. Podjedź po prostu do jakiegoś mechanika który zna sie na dieslach.

W tym przypadku nikt nie poda Ci rozwiązania Twojego problemu. Tylko domysły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz sa jeszcze takie zaworki ktore w jedna strone puszczaja ciecz a w druga nie... kupilbym cos takiego za chyba 7zl... wiesz przecinasz wezyk ktory prowadzi od filterka do pompy i tam go wstawiasz... zawsze bedzie latiwej ci go odpalic... Jezeli wtrysk sie poci to trzeba go wykrecic i pierwsze co to skrecic go (wtrysk jest dwu czesciowy- masz wtryskiwacz i obudowe wtryskiwacza,a tam tez znajdziesz uszczelke) Pamietaj ze dizelek musi mies idealnie szczelny uklad paliwowy :)

radze zaworek na poczatek i zrobienie wtryskiwacza. Koszt uszczeleczki to chyba 8 zl za orginal :) przy okazji mozesz sprawdzic czy Ci wtrysk nie leje i jakie trzyma cisnienie (to prawidlowe masz wytloczone na obudowie wtryskiwacza)

To brzmi trudniej niz jesz w rzeczywistosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...