Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Teraz ON i Pb ida łep w łep więc różnicy brak.

LPG tańszy, ale ON zawsze można gdzieś "okazyjnie" kupić :)

Jak 5 ludzików i złotówka to kombiaka kupowac trzeba, zawsze to plecak jest.

Jeśli chodzi o awaryjność to wszystko sie psuje zależy od sposobu użytkowania Twojego i wcześniej- nie ma wyjątków to jest OK a od tego z dala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec rocznik okolo 2000-2002.Diesel czy benzynka czy LPG.Nie wiem co jest najlepsze i najmniej awaryjne.Jakie maja spalania itp.Chetnie KOMBI bo rodzinka 5-cio osobowa a furka na taxi pojdzie :(

W tej sytuacji ja brałbym 3.0d, silnik super, moc spora, będziesz zadowolony. Wiadomo w kombiku, bo na taxi i dla rodzinki będzie wygodniej. A popsuć się każdy może, a więc to już jest loteria jak trafisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73

ja mam touringa 2.0i,i to jest troche mało,bierz co najmniej 2.5,a najlepiej 2.8.z mankamentów to głównie boli spalanie,ale jak wrzucisz LPG będzie dobrze,no i jak pisali wyżej,zależy kto,co robił przed tobą,jak traktował auto,ale ogólnie to ja uważam,że (poza normalnymi obsługami typu olej,filtry)są to silniki bezobsługowe:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he he...dajcie już spokój chłopakowi bo walnie focha. Ja latam dieslem 3.0d 184 KM już 3 lata. Od dwóch lat na zmianie mapy w Jetronik do 212 KM i 468 Nm. Jak do tej pory - odpukac - nie miałem żadnych problemów (większych) ;) Trzeba umiec jeździc dieslem, odpowiednio go traktowac, pilnowac wymiany oleju, filtrów, chłodzic turbosprężarkę. Jeśli znajdziesz auto z zadbanym silnikiem to będziesz zadowolony a jeśli znajdziesz wyeksploatowany - to wiadomo, skarbonka bez dna (wtryski, turbo, koło dwumasowe). Powodzenia w poszukiwaniach. Gdybym miał teraz kupowac auto to chyba jednak szukałbym mocnej benzyny i zakładał sekwencję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ma być to auto na taryfę to chyba wybrałbym benzynkę z lpg. Wydaje mi się, że będzie to bardziej ekonomiczne ze względu na miejskie korki.

Jeśli po mieście mam śmigać wsiadam do starego vw z lpg a jeśli mały lansik wiadomo - <bmw_1><bmw_1><bmw_1> w touringu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro taxi to raczej 540 czy 535 sobie odpuśćmy. Napewno jesli benzynka to z LPG albo diesel. Musisz sam sobie odpowiedziec na pytanie co potrzebujesz. Może 520d skoro na taxi? Ale wtedy zapomnij o szaleństwach, ale w 6 tce ropy powinnieneś się zmieścic :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Benzyna i LPG polecam. Ja jak zawsze podpowiem ci zeby isc w wieksza ilosc cylindorw, ale jak na taxi to mysle ze takie 528 zupelnie styarczy. LPG sekwencja naprawde pozwoli jezdzic tanio, a diesel teraz kosztuje tyle ile Pb. Benzyna i gazowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał teraz kupowac auto to chyba jednak szukałbym mocnej benzyny i zakładał sekwencję.

uklon_bmw po Tobie Forest bym się tego nie spodziewał happy_bmw

popieram zdania kolegów odnośnie benzyny i gazu :P

latasz taniej niż dieslem

sam mam 330xi w gazie i tak za 35zł na 100km przy odcinkach po 15,20 km

na trasie to sobie tankuje za 30zl

Edytowane przez jokeymiras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...