Cierpiarz32 Opublikowano 11 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Witam.Chce kupic E39 bo mi sie te furki podobaja ale mam obawy.doradzcir jakie silniki mozna brac a czego unikac.Co jest mankamentem E39.Na co zwracac uwage itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 11 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Benzyna to 528i albo 540i Diesel 530D Mankamenty to przede wszystkim Elektryka / Elektronika jak się zacznie sypać to czasem ciężko dojść z tym do ładu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 11 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Jaka kwota? Kombi czy sedan? Benzynka? Diesel a moze LPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 12 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Dokladnie, malo wytycznych podales kolego. Cena, rocznik, nadwozie, to Nam pomoze zeby Ci lepiej doradzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cierpiarz32 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Wiec rocznik okolo 2000-2002.Diesel czy benzynka czy LPG.Nie wiem co jest najlepsze i najmniej awaryjne.Jakie maja spalania itp.Chetnie KOMBI bo rodzinka 5-cio osobowa a furka na taxi pojdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 12 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Teraz ON i Pb ida łep w łep więc różnicy brak. LPG tańszy, ale ON zawsze można gdzieś "okazyjnie" kupić Jak 5 ludzików i złotówka to kombiaka kupowac trzeba, zawsze to plecak jest. Jeśli chodzi o awaryjność to wszystko sie psuje zależy od sposobu użytkowania Twojego i wcześniej- nie ma wyjątków to jest OK a od tego z dala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Wiec rocznik okolo 2000-2002.Diesel czy benzynka czy LPG.Nie wiem co jest najlepsze i najmniej awaryjne.Jakie maja spalania itp.Chetnie KOMBI bo rodzinka 5-cio osobowa a furka na taxi pojdzie W tej sytuacji ja brałbym 3.0d, silnik super, moc spora, będziesz zadowolony. Wiadomo w kombiku, bo na taxi i dla rodzinki będzie wygodniej. A popsuć się każdy może, a więc to już jest loteria jak trafisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cierpiarz32 Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 dzieki.a co z benzynek?jaakie mankamenty ma ten motorek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 ja mam touringa 2.0i,i to jest troche mało,bierz co najmniej 2.5,a najlepiej 2.8.z mankamentów to głównie boli spalanie,ale jak wrzucisz LPG będzie dobrze,no i jak pisali wyżej,zależy kto,co robił przed tobą,jak traktował auto,ale ogólnie to ja uważam,że (poza normalnymi obsługami typu olej,filtry)są to silniki bezobsługowe:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 poliftowe bierz2.5 +lpg a przed litem bierz 2.8 + lpg a posłużyć powinno jeśli Ci nie zależy na osiągach to 2.0!! diesl3.0 no ale wiesz że bmw jeżdżą same Pajace!! więc uważaj co kupujesz!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 He he he...dajcie już spokój chłopakowi bo walnie focha. Ja latam dieslem 3.0d 184 KM już 3 lata. Od dwóch lat na zmianie mapy w Jetronik do 212 KM i 468 Nm. Jak do tej pory - odpukac - nie miałem żadnych problemów (większych) Trzeba umiec jeździc dieslem, odpowiednio go traktowac, pilnowac wymiany oleju, filtrów, chłodzic turbosprężarkę. Jeśli znajdziesz auto z zadbanym silnikiem to będziesz zadowolony a jeśli znajdziesz wyeksploatowany - to wiadomo, skarbonka bez dna (wtryski, turbo, koło dwumasowe). Powodzenia w poszukiwaniach. Gdybym miał teraz kupowac auto to chyba jednak szukałbym mocnej benzyny i zakładał sekwencję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 2.8l chyba że stać Cię na V8 to jest parę motorków do wyboru z V8 pod maską. LPG pozwoli jeździć tanio, bo BMW lubi spalić. Model E39 polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Jeśli ma być to auto na taryfę to chyba wybrałbym benzynkę z lpg. Wydaje mi się, że będzie to bardziej ekonomiczne ze względu na miejskie korki. Jeśli po mieście mam śmigać wsiadam do starego vw z lpg a jeśli mały lansik wiadomo - <bmw_1><bmw_1><bmw_1> w touringu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Skoro taxi to raczej 540 czy 535 sobie odpuśćmy. Napewno jesli benzynka to z LPG albo diesel. Musisz sam sobie odpowiedziec na pytanie co potrzebujesz. Może 520d skoro na taxi? Ale wtedy zapomnij o szaleństwach, ale w 6 tce ropy powinnieneś się zmieścic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Tylko, że diesel jest raczej nie polecany na miasto. Szukaj benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Benzyna i LPG polecam. Ja jak zawsze podpowiem ci zeby isc w wieksza ilosc cylindorw, ale jak na taxi to mysle ze takie 528 zupelnie styarczy. LPG sekwencja naprawde pozwoli jezdzic tanio, a diesel teraz kosztuje tyle ile Pb. Benzyna i gazowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 (edytowane) Gdybym miał teraz kupowac auto to chyba jednak szukałbym mocnej benzyny i zakładał sekwencję. uklon_bmw po Tobie Forest bym się tego nie spodziewał happy_bmw popieram zdania kolegów odnośnie benzyny i gazu latasz taniej niż dieslem sam mam 330xi w gazie i tak za 35zł na 100km przy odcinkach po 15,20 km na trasie to sobie tankuje za 30zl Edytowane 13 Lipca 2011 przez jokeymiras Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 uklon_bmw po Tobie Forest bym się tego nie spodziewał happy_bmw a ja bym sie spodziewal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Diesel jest dobry na ganianie po autostradach a w mieście się męczy, zapychasz AGR, łopatki na kierownicy turbo. Na TAXI brałbym Pb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.