probin Opublikowano 3 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 (edytowane) Pogrzebałem trochę w aucie i mam luz na pompie wody, nic nie cieknie ale luz dość spory. Myślę więc że trzeba ją wymienić, czy w v8 wszystkie pompy mają metalowy wirnik czy różnie to bywa? I co by tu założyć SKF, Ruville, Meyle? I pytanie na przyszłość: co ile taką pompę wymieniać żeby spać w miarę spokojnie? Jako że w sumie to już cały układ wodny będę miał nowy to co z termostatem? Działać chyba działa więc ruszać go czy odpuścić? Edytowane 3 Lipca 2011 przez probin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 3 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 z tego co wiem to skf ma plastikowy wirnik-jest najtańszy z tego co przedstawiłeś. Luz źle wpływa na trwałość paska wielorowkowego(u mnie jak luz zrobił się na pompie wspomy to paska wystarczało na 1000km) Ja zakładam SkFa i wymieniam go co około 70000km bez względu na stan.Może to i nieuzasadnione ale lubię spokój. Jeśli myślisz o termostacie to tylko WAHLER-tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.