pawelo Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 a co to za różnica czy ta dojazdówka bedzie do 50 cz 80?? ważne by była............jak najcieńsza,a w razie "w" to się przemęczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 16 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 uklon_bmw fajnie że zostaje :beta: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 16 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 ALLELUJA! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 16 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 mówiłem że się da upchnąć, jak się popieści to się wszystko zmieści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 jak mówiłem ,że wózek wejdzie -to wejdzie:)-niedowiarek:)z fotki widzę,że jeszcze oprócz wózka to jakieś dwa ciała wejdą spokojenie:) Wozu proponuje zawsze przed takimi historiami walnij sobie to zimne piwko na spokojnie na ogrodzie-jak widac,diametralnie zmienia to postać rzeczy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 24 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Nie zakladam nowego tematu, bo chcialbym troche zabrnac w temat E34. Kolega sie mnie pytal co sadze o 525TDS, ja tam za bardzo sie na tym silniku nie znam, chociaz lepiej chyba 525i na sekwencji? Jak w TDSie jest ze spalaniem, no i z przyspieszeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 24 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 TDS to fajne silniczki,ale ciężko trafić zdrowego,jak za dużo było w p......,to mają tendencje do przegrzewania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 24 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 ja tez slyszalem ze tdsy sie przegrzewaja, poza tym cena ropy jest taka ze zdecydowanie zapodalbym 525i z gazem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Zdecydowanie polecam bardziej 2.5 na sekwencji. Ciezko jest trafic zadbanego TDSa, sa wrazliwe czyli jezeli byl zle traktowany to predzej czy pozniej da to o sobie znac. Pompy maja tendenjce do sypania sie, a to juz nie tania sprawa bo regeneracje pompy z tego co mi wiadomo trzeba liczyc okolo 2000zl, ale z tym to niech ktos najwyzej mnie poprawi. Zreszta, tak jak Rush napisal, cena ropy juz praktycznie taka sama jak cena paliwa a dzwiekiem klekot nigdy nie bedie tak przyjemny jak rzedowa szosteczka. :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 24 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 trzeba liczyc okolo 2000zl, ale z tym to niech ktos najwyzej mnie poprawi nic nie trzeba poprawiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 24 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Wozu dobra decyzja super ze bestia zostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 25 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 To tak jak myslalem, po prostu nie wiedzialem co jest mankamentem TDSow. Dzieki za sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 31 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Czechu na sporcie wydaje mi sie ze niezle e34 525i w dobrej cenie kolo sprzedaje http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=97407 Witam. Na wstępie chce powiedzieć, że nie planowałem się z autem rozstawać, ale niestety musze je wystawić w dziale sprzedaży. Zdaje sobie sprawe, że bunia nie jest idealna (ale które 20-letnie auto jest). Ostatnie 5 lat praktycznie przestała w garażu. BMW E34 525 1991r. BRILLANTROT, przebieg 188tys km., VIN (ostatnie 7) : BG34509 Wyposażenia: ABS, komputer pokładowy (duże OBC), szyberdach, el. lusterka, alarm, centralny zamek, halogeny, alufelgi, wspomaganie, hak Jeśli chodzi o historie auta to przyjechało do Polski z Niemiec w 2005r. od 1własciciela. Od tamtego czasu jest w moich rękach. Auto pochodzi z 1991r., ostatni wpis w książce serwisowej w 2000r. przy 121tys. km. W dniu zakupu w 2005r na liczniku było 183tys. km i auto na tyle wygląda. Przez 5lat w moim posiadaniu bunia przejechała zaledwie 4tys.km, cały czas była garażowana i nie jeździła w zimie, ale oczywiście regularnie odpalana. Jestem studentem z ograniczonym budżetem tak wiec wolałem auto najpierw zrobić niż nim jeździć. W auto zainwestowane ponad 3500zł. Wymienione zostały następujące części: -nowe sprzęgło -nowe hamulce przód(klocki + tarcze) -większość elementów gumowych przedniego zawieszenia, czyli przeguby wahacza czy łączniki stabilizatora(jeszcze jakiś jeden przegub wahacza od strony pasażera słychać jak np. przy wjeździe na krawężnik) -założenie instalacji alarmowej -regeneracja wydechu -nowa podsufitka (ostatni „mod”) -zrobiona w zakładzie tapicerskim -płyny, filtry, świece i oleje (to wiadomo) -nowy akumulator i kilka innych rzeczy Tak, jak wcześniej pisałem autem przejechałem od 2005roku 4tys. km także wymienione elementy praktycznie nie mają śladów zużycia. Chciałbym napisać, że bunia wygląda i jeździ jak nowa, ale żeby tak było trzeba w nią zainwestować między 850, a 1300zł. Co do zrobienia: -szyba przód (koszt nowej to 350zamiennik, oryginał BMW 800zł) -przegub elastyczny na wale (ok. 200zł) -czujnik położenia wałka rozrządu (nowy w ASO 300zł) Jeśli chodzi o czujnik wałka rozrządu to objawy są następujące. Po uruchomieniu silnika ładnie się wkręca, jak łapie temperaturę to czasami potrafi przycinać do 3500obr/min powyżej tej wartości jest ok. Problem ukazał się w zeszłym roku (po przerwie zimowej). Możliwe, że od stania w garażu i małych przebiegów styki zaśniedziały a może czujnik trzeba wymienić. Tak jak pisałem problem raz jest a raz nie. Z tego, co się dowiedziałem to za takie zachowanie jest odpowiedzialny czujnik położenia wałka rozrządu. Rocznik 1991, silnik 2,5L M50b25 bez Vanosa R6 192KM. Stan auta jak na zdjęciach, nie ma nigdzie rdzy,. Poprawiane lakierniczo były 3 elementy. Nie planowałem się z autem rozstawać- robiłem ją dla siebie. W wakacje bunia kończy 20lat także myśle, że ma zadatki na dobrego youngtimera i warto ją zachować w takim stanie. Konatkt na PW albo tel 888-259-286 Aktualna cena: 5500 zł Więcej zdjęć w mojej galerii 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 31 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 furka dobrze zadbana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Prezentuje się super. Można powiedzieć smaczny kąsek dla osób szukających takiego modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Dzieki Rush, przekaze komu trzeba tyle, ze z tego co wiem, to nie chce benzyny, tylko diesla a E34 wpadlo w oko, wydaje mi sie, ze to ten typ ktoremu nie przemowisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Szyby na korbę, dach na korbę i do tego pełne OBC ... Ktoś kto ją zamawiał kiedyś miał wyobraźnię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Szyby na korbę, dach na korbę i do tego pełne OBC ... Ktoś kto ją zamawiał kiedyś miał wyobraźnię No co, nie lubial elektryki i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 chcial byc nowoczesny i miec komputer:)taki laptop wersja demo:) egzemplarz raczej do garażu...uparł się na diesla?mhm...kiedys na bmw-sport przeczytałem tekst,który zapamiętam chyba do końca"chcesz kupic tdsa?a co-nie masz swoich problemów?".to chyba nie jest popisowy silnik BMW...raczej taki o którym inżynierowie milczą a gdy ktoś ich zagadnia to unikają kontaktu wzrokowego:) a tak serio-a czemu się uparł na diesla?dźwięk silnika,wrażenia z jazdy,koszty eksploatacji są raczej po stronie benzyny+sekwencji...no i chyba większy wybór egzemplarzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 przecież 2,5 TDS to nie jest konstrukcja BMW(przynajmniej ten 1, później to już nie wiem :-P) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 6 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 przecież 2,5 TDS to nie jest konstrukcja BMW(przynajmniej ten 1, później to już nie wiem :-P) Jak to nie? Opel z BMW poszli w barter - bmw dalo oplowi TDS'a a opel dal beemce skrzynie z tego co wiem? A co do tego czerwonego to naprawde bardzo ladny egzemplarz (chociaz osoba krecoca przebieg tez miala fantazje, mogl przynajmniej wykrecic do tych 240tysi, byloby bardziej realne :lolol:). Korbkami bym sie nie przejmowal, wszystko mozna wstawic Juz sie nauczylem na czarnej, ze wyposazenie nie wazne, mega turbo najwazniejsze jest blacha i stan podzespolow. Ja 2 dni temu wrocilem z naprawy przewodow paliwowych, teraz czeka mnie nowa pompa wspomy. Zamek od skrytki bo sie nie otwiera, znowu podpora walu... Juz mnie to zaczyna w****iac.. :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.