woz Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 (edytowane) Poniewaz nie umiem tworzyc ankiet, zrobie to stara, dobra, sprawdzona metoda jakim jest otwarty temat i tyle Wczoraj wrocilem z Bieszczad. Po podrozy 1100km i spakowanie jednej niezbednej rzeczy na taka trase, czyli kola zapasowego (przypominam - w miejscu kola zapasowego mam butle LPG, wiec kolo lezy normalnie w bagazniku..) zauwazylem ze bagaznika...po prostu juz nie mam. Kolo po raz pierwszy wzialem ze soba w jakakowiek podroz i oprocz niego zmieszcza sie jeszcze 2 torby sportowe. I na tym bylby koniec.. Dzisiaj rano, po wytrzezwieniu po Bieszczadach (powietrze tam jest bardzo meczace.. hehe) zaczalem analizowac co i jak i doszedlemn do wniosku, ze kombajn po prostu musi byc. Jakakolwiek podroz poza miasto z dzieckiem do sedana nie przejdzie. Jak wezmie sie kolo, ktore trzeba wziac, do woznak juz nie. Juz temat byl poruszany gdzies na forum, ze kombajn ma jedna wielka zalete. Moze dobrze wygladac, i jest przede wszystkim praktyczny. Mozna go uzyc do kazdej sytuacji. I do jazdy na codzien w pojedynke, i do jazdy na drugi koniec polski gdzie mozna zapakowac wszystko co sie da. Wiec chyba bede powoli myslal nad sprzedaza 540i i zakupu e34 lub e39 w wersji kombi. Pociecha w tym wszystkim jest taka, ze co sie da przelozyc od mojego sedana - czyli praktycznie nowa instalka gazowa, felgi 18 - sie przelozy do nowego nabytku. Jedynie nie wiem w ktory kierunek isc. I e34 mi sie podoba swoim old schoolowym stylem, i e39 nowszymi rozwiazaniami i nieco bardziej smukla linie (z tylu nie jest takim klockiem). Jak wam sie widza? Ktory bardziej? Wszelkie opinie, argumenty i info sciagniete z wlasnej skory (ktorys jest mniej lub bardziej zawodny, mniej lub bardziej wygodny?) mile widziane bmw_beer Edytowane 2 Lipca 2011 przez woz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 E34 touring... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 E39 touring... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imilo Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Jak dla mnie E39 te ostatnie mistrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 jesli chodzi o mnie to przed chwila mielismy z Daria debate na ten temat i zgodnie doszlismy do wniosku ze lepsze bedzie w twoim przypadku e39 pewnie wiekszosc bedzie za e34 bo to w koncu klasyk ale my twardp stoimy przy swoim w e39 masz wiecej rozwiazan technicznych co moze bardziej ci sie przyda podczas dalekich tras. poza tym jest bardziej zaokraglone co w moim przypadku jest plusem a tak w sumie to e39 bardziej mi sie podoba i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 a mi się podobają obydwa modele ale jednak e34 ma cos w sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 a mi się podobają obydwa modele ale jednak e34 ma cos w sobie nie mowie ze e34 mi sie nie podoba tez jest super- klasyk, ale jesli mam wybierac wsrod tych dwoch modeli to jestem za e39 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa325i Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 hmm ciezki wybór, ale jak dla mnie, dobrze zrobione E34 w turasie miażdży wszystko chociaz przyznam tez ze bardzo lubie E39, ale jak juz ten nowszy model to tylko sedan. Tak wiec jesli chodzi o kombiaki to wolalbym E34. Chociaz tak jak pisal Mati w twoim wypadku lepsze moze byc E39, wiadomo nowsza konstrukcja, teoretycznie mniej problemow i jesli to ma byc auto tak jak napisales do wszystkiego to chyba e39 bedzie odpowiedniejsz, nie wiem jak tam z komfortem w e34, ale z tego co jezdzilem brata E39, to przyznaje ze jest mega wygodnym autem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 miałem turasa e34 i komfortem nie odbiegał od e39!!! teraz mam e39 co prawda w sedanie ale ja bym wziął e39 tak jak pisał mati . kupisz 540 i będziesz Pan zadowolony":) hehe ale e34 nie wykluczał bym!! bo to auto ma dusze!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 moim zdaniem ostatnie prawdziwe beemki skończyły się na E30 i E34. choć mimo podwójnych lamp pod jednym szkłem podoba mi się jeszcze E38. E39 musi być grubo porobione, by zwróciło moją uwagę. wolę E34 bo ma bardziej klasyczną linię, choć wiadomo, że E39 ma więcej nowoczesnych rozwiązań i łatwiej trafić egzemplarz lepiej wyposażony, do tego z bardziej ekonomicznym i mocniejszym motorem. z tych dwóch możliwości stawiam na E34 jako fan beemek o pięknej i klasycznej linii... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 moim zdaniem ostatnie prawdziwe beemki skończyły się na E30 i E34. choć mimo podwójnych lamp pod jednym szkłem podoba mi się jeszcze E38. E39 musi być grubo porobione, by zwróciło moją uwagę. wolę E34 bo ma bardziej klasyczną linię, choć wiadomo, że E39 ma więcej nowoczesnych rozwiązań i łatwiej trafić egzemplarz lepiej wyposażony, do tego z bardziej ekonomicznym i mocniejszym motorem.z tych dwóch możliwości stawiam na E34 jako fan beemek o pięknej i klasycznej linii... A ja podpisuje się pod twoją wypowiedzią rękami i nogami, dodatkowo kombi dla mnie nie istnieje, tylko sedan ! Dwoje dzieci wychowałem i na wakacje udawało mi się spakować, nigdy kombi mi nie było potrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Wozu ja już furkę dla Ciebie znalazłem - http://moto.allegro.pl/bmw-540i-e-39-286km-xenon-skory-ze-szwajcarii-i1692701738.html :D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Wozu ja już furkę dla Ciebie znalazłem - http://moto.allegro.pl/bmw-540i-e-39-286km-xenon-skory-ze-szwajcarii-i1692701738.html :D:D troche sie o niej nasluchalem rzeczywiscie zadbana sztuka. ale zeby wygladala tak jak te z fotek Woza to jeszcze troche sreca trzeba wlozyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 No to właśnie ta o której Ci mówiłem - jakbym szukał teraz auta to bym przymknął bym oko na to że kombi, ale i jaki szok muszą przeżywac właściele drogich, nowych aut gdy niby taki zwykły poczciwy trumniak E39 oddala sie bez zająknięcia. Zwykłe kombi bez oznaczeć, fela 16 a pod machą prawie 300 kucy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 (edytowane) A ja podpisuje się pod twoją wypowiedzią rękami i nogami, dodatkowo kombi dla mnie nie istnieje, tylko sedan ! Dwoje dzieci wychowałem i na wakacje udawało mi się spakować, nigdy kombi mi nie było potrzebne Wiem, ale mialem kombajna i powiem ci, ze pod katem praktycznosci, sedan mu nie dorowna. Mowisz, ze dwoje dzieciakow udalo ci sie wychowac na sedanie. Ok, ale miales wtedy butle w kole? Z kolem w bagazniku juz duzo mi nie wejdzie, a o wozku juz moge zapomniec. Zostaje jedynie albo wozek na dach albo rozkrecic dziada na czynniki pierwsze i w reklamowce wozic i zkrecic na miejscu Wiem, ze sedan na ogol jest ladniejszy i zgrabniejszy od kombajna, ale Lukasz, przyznaj. Potrafia miazdzyc przy odrobinie grzebania... :twisted: ...a wiesz ze ja lubie grzebac :twisted: Wozu ja już furkę dla Ciebie znalazłem - http://moto.allegro.pl/bmw-540i-e-39-286km-xenon-skory-ze-szwajcarii-i1692701738.html :D:D Tak, tylko gdzie te ksenony o ktorych koles pisze? A orientujecie sie jak jest z tymi skrzyniami? Z tego co wiem, 5hp30 ktore sa w e34 sa narawde dobrymi. A w e39 sa GMowskie? Ktos mi kiedys sprzedal info, ze pierwsze modele (te bez tiptronik) byly dobrymi skrzyniami. Pozniej te z TT lubia sie sypac. Prawda czy ktos mial fantazje? Edytowane 2 Lipca 2011 przez woz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 GMowksie są tylko z Dieslami. Kolega ma 728i na tipie, prawie 400000 przebiegu i hula skrzynia bez zająknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 GMowksie są tylko z Dieslami. Kolega ma 728i na tipie, prawie 400000 przebiegu i hula skrzynia bez zająknięcia. A model z silnikiem m62b44 mial jaka? Przeciez nie zamierzam spasc o pare cylindrow w dol - osemeczka musi byc :twisted: Sa jakies modele na ktore trzeba byloby ewentualnie celowac? Weszly w produkcje w 96. Powinno sie szukac np pierwszych modeli (bez vanosa albo pojedynczy? daje jako przyklad..) albo tych pozniejszych (bardziej dopracowane, lift w xxxx roku?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Ja tylko słyszałem o skrzyniach połaczonymi z dieslami - BMW dało TDS'a Oplowi, a GM skrzynie, ani BMW anie GM na tym dobrze nie wyszłi. Ja nie słyszłąme złych opini o skrzyniach w benzyniakach. A i z tego co wiem to TipTronic szedł chyba od 96' do praktycznie 2003-04 roku, a podobno nie znmienia się tego co jest dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 skrzynie produkcji Gm były montowane w pierwszych egzemplarzach 3.0d a bmw ma steptronic!!! ja mam automata w 2.8 i nie narzekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 3 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Z tego co wiem to te skrzynie GMowskie tez nie w kazdym 3.0d byly montowane. Sam rozwazam przesiadke na cos bardziej komfortowego i biore pod uwage e39. Moze buda niema tak kultowej lini ale wyposazenie wyglad jest duzo nowoczesniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Sam rozwazam przesiadke na cos bardziej komfortowego i biore pod uwage e39. Polecam. E36 jest fajne, ale przeskok w wygodnie miedzy 3er a 5er jest ogromny.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 3 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=18923 - to znalazłem na temat wad tej skrzyni. wychodzi na to, że lepiej będzie szukać w manualu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
willi230 Opublikowano 3 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 WOZu jak dla mnie to e39....będziesz miał e30 do szaleństw...wiec może lepiej zamiast oldshoola wziąść coś nowszego "dla" rodzinki z fajnym silniczkiem i zrobić na germana:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=18923 - to znalazłem na temat wad tej skrzyni.wychodzi na to, że lepiej będzie szukać w manualu. Mowa tutaj o 5hp30 - skrzynia ktora wystepuje w e34, e32 w 4.0 V8. Mam te skrzynie, i rowniez mialem ten problem o ktorym pisza. Nie mialem wstecznego. Jedyne rozwiazanie to kupna jakiejs pewnej uzywki, koszt okolo 1500zl. O wiele lepsze rozwiazanie niz naprawa za 4500zl na ktora masz gwarancje na 12 miechow. Juz sie przyzwyczilem do automata i na miasto jest to cholernie wygodne. Mysle, ze bede szedl w te strone, chociaz majac manuala sa pewne zalety :twisted: Na spokojnie sobie mysle, tym razem bez pospiechu. Bede mial srebrnego do poruszania sie wiec nie bedzie cisnienia. Tym razem dla odmiany cokolwiek bede kupowal, bede chcial kupic pewniaka i naprade w dobrym stanie (blacha, silnik - wyposazenie na drugim miejscu, fotele itd mozna wstawiac). Za szybko napalilem sie na obecna 540, efektem bylo ze koszt drugiego samochodu musialem wladowac w naprawe blachy i silnika. Coz, czowiek sie stale uczy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 3 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Ja również brałbym e39, przy paru modach jak fela obniżenie i m-pak i robi się mega samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.