Gość Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Witam jestem szczęśliwym posiadaczem bmw 316i 1995rok. Silnik m43b16. Mam następujący problem podczas wymiany sprzęgła zauważyłem pęknięty króciec wody, który jest w głowicy (od górnego węża chłodnicy). Nie przejmując się jeździłem dalej. Podczas ostrej jazdy króciec nie wytrzymał. Zmieniłem króciec na nowy problem polega na tym ,że ogrzewanie działa mi cały czas(tylko na szyby).Pokrętło ustawione jest na zimne. Nagrzewnica,termostat ,pompa wody(odpowietrzona) są w porządku. Poziom płynu jest OK ,przewody miękkie, temperatura na środku,jedynie visco jest padnięte. Samochód szybko się rozgrzewa. W czym może być problem? PS. auto posiada instalacje gazową drugiej generacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Hmm... moze to zbieg okolicznosc i cos sie stale z ukladem sterowania nawiewu... Masz tam klimatronic ?? czy zwykle pokretla ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zmien koniecznie visco jak masz padniete, bo w takie upaly bedziesz pedzil staniesz w korku i ugotujesz silnik.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 (edytowane) mam zwykłe pokrętła,visco zmienione na nowe.Problem pozostał dodam jeszcze że podczas odpowietrzania buni,ustawiłem pokrętło na gorące,bo tak prawidłowo się odpowietrza i tak już zostało.Poszukam bezpiecznika ogrzewania lub jakiegoś elektrozaworu może coś wykryję,bo w beemkach to raczej ludzie na brak ogrzewania narzekają.Chociaż w drugiej mam e-30 ogrzewanie jest przepotężne. Edytowane 30 Czerwca 2011 przez stomiasz111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Ale z tego, co wiem, to tak ma być Jak masz zwykłe pokrętła, to zimne powietrze poleci Ci tylko z tych 4 wlotów w desce, co są skierowane w stronę kabiny, z reszty leci ciepłe. O tak: [ATTACH=CONFIG]15251[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Tak ma być na włączonym ogrzewaniu,a na zimnym ustawionym ma dawać wszedzie zimne.Wcześniej tak było,z każdego otworu szło zimne powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 1 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 A to ciekawe bo u mnie tak jest jak na schemacie ale tylko gdy cieple powietrze nie jest ustawione na maksa. Gdy wlacze tylko cieple to zawsze z kazdego otworu leci gorace. Gdy pokretlo jest np w polowie to powietrze leci jak na schemacie.... Wracajac do problemu rozbierz ten panel sterowania nawiewem i obejrzyl go czy wszystkie ciegna sa sprawne, czy nie jest polamane, odczepione.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 4 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Ale z tego, co wiem, to tak ma być Jak masz zwykłe pokrętła, to zimne powietrze poleci Ci tylko z tych 4 wlotów w desce, co są skierowane w stronę kabiny, z reszty leci ciepłe. O tak: [ATTACH=CONFIG]15251[/ATTACH] Siema! Trochę źle to zinterpretowałeś. Z tych czterech wylotów poleci świeże powietrze. reszta będzie wymieszana z kabiny. A rozwiązaniem problemu pewnie będzie sterowanie zaworu, który otwiera wlot wody do nagrzewnicy. Może być uszkodzony (zacięty w pozycji otwartej) i na to wszystko wskazuje. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramus Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Ja w swojej E36 miałem tak ze sie dlugo nagrzewała tzn silnika długo łapał temp..nie wiem co było problemem...Przy webasto w E39 grzeje jak w piekle:D bez webasto gorzej dłużej sie czeka na dobre nagrzanie..Pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Sorry że tak późno piszę Panowie,to był ten zawór sterowania wodylolol Besie rozbił mi jakiś kretyn,wyszedłem na dobre...teraz jest 318is z Niemiec agresywne wałki,sportowa głowica 153kuce heh ładnie zamiata zwłaszcza że coupe i silnik m42<bmw_1> Pozdrawiam i dzięki za poświęcony czas! BMW z wami:BMW fuck Mercedes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.