Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem szczęśliwym posiadaczem bmw 316i 1995rok. Silnik m43b16.

Mam następujący problem podczas wymiany sprzęgła zauważyłem pęknięty króciec wody, który jest w głowicy (od górnego węża chłodnicy). Nie przejmując się jeździłem dalej. Podczas ostrej jazdy ;) króciec nie wytrzymał. Zmieniłem króciec na nowy problem polega na tym ,że ogrzewanie działa mi cały czas(tylko na szyby).Pokrętło ustawione jest na zimne. Nagrzewnica,termostat ,pompa wody(odpowietrzona) są w porządku. Poziom płynu jest OK ,przewody miękkie, temperatura na środku,jedynie visco jest padnięte. Samochód szybko się rozgrzewa.

W czym może być problem?

PS. auto posiada instalacje gazową drugiej generacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam zwykłe pokrętła,visco zmienione na nowe.Problem pozostał dodam jeszcze że podczas odpowietrzania buni,ustawiłem pokrętło na gorące,bo tak prawidłowo się odpowietrza i tak już zostało.Poszukam bezpiecznika ogrzewania lub jakiegoś elektrozaworu może coś wykryję,bo w beemkach to raczej ludzie na brak ogrzewania narzekają.Chociaż w drugiej mam e-30 ogrzewanie jest przepotężne.

Edytowane przez stomiasz111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe bo u mnie tak jest jak na schemacie ale tylko gdy cieple powietrze nie jest ustawione na maksa. Gdy wlacze tylko cieple to zawsze z kazdego otworu leci gorace. Gdy pokretlo jest np w polowie to powietrze leci jak na schemacie....

Wracajac do problemu rozbierz ten panel sterowania nawiewem i obejrzyl go czy wszystkie ciegna sa sprawne, czy nie jest polamane, odczepione..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z tego, co wiem, to tak ma być :)

Jak masz zwykłe pokrętła, to zimne powietrze poleci Ci tylko z tych 4 wlotów w desce, co są skierowane w stronę kabiny, z reszty leci ciepłe.

O tak:

[ATTACH=CONFIG]15251[/ATTACH]

Siema!

Trochę źle to zinterpretowałeś. Z tych czterech wylotów poleci świeże powietrze. reszta będzie wymieszana z kabiny.

A rozwiązaniem problemu pewnie będzie sterowanie zaworu, który otwiera wlot wody do nagrzewnicy. Może być uszkodzony (zacięty w pozycji otwartej) i na to wszystko wskazuje. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Sorry że tak późno piszę Panowie,to był ten zawór sterowania wodylolol

Besie rozbił mi jakiś kretyn,wyszedłem na dobre...teraz jest 318is z Niemiec agresywne wałki,sportowa głowica 153kuce heh ładnie zamiata zwłaszcza że coupe i silnik m42<bmw_1>

Pozdrawiam i dzięki za poświęcony czas!

BMW z wami:BMW fuck Mercedes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...