edu2301 Opublikowano 6 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Podobne obiawy mialem jak nie podpielem kostki na kolektorze ssacy auto nie jechal wcale krecilo sie tylko do 3.5 tys .jak kopci to paliwo jest turbo powino dmuchnac cos jest nie tak z elektronika;/ sciagnij podszybie i wypnij kostke z kolektora sa dwie jedna od sterowania klapkami droga od sygnalu turbini jak bedzie to samo to tyko pod kompa ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 6 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 (edytowane) Powiedz mi jeszcze jedną rzecz. Sprawdzałeś akumulator podciśnienia ??? http://sklepbmw.com/pozostale/77-zbiorniczek-zbiornik-podcisnienia-bmw-1-3-5-7-x3.html U mnie był nieszczelny (pęknięcie na wejściu) i objawy były podobne. Zerknij: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=33413 Szkoda, że masz tak daleko do Wrocka...Jetronik napewno rozwiązałby sprawę Ewentualnie tak jak pisałem wcześniej - Warszawa, Master Tuning. Będziesz jeździł od "fachowca" do "fachowca" wszędzie będziesz zostawiał kasę a auto dalej nie będzie śmigac Edytowane 6 Lipca 2011 przez Forest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Właśnie o to chodzi że jeżdze od jednego do drugiego i kase zostawiam a jest to samo, to znaczy nie dokładnie bo przed regeneracją pompy auto ciągło tylko do 3 tys i koniec w trybie awaryjnym chodziło tylko, a po regeneracji ciągnie ok tyle że z niskich obrotów zamiast przyspieszać to dusi się i muszę pompować gazem aby wkręcił się na wyższe obroty i wtedy ciągnie. Dziki za rady Forest i edu, spróbuje posprawdzać to co mi napisaliście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Forest a gdzie on jest ten akumulator podciśnienia? Dam radę go sam sprawdzić? i jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 6 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Vacum jest pod kolektorem ssącym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 6 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Vacum jest pod kolektorem ssącym jakim kolektorem obok zbiorniczka spryskiwaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 6 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 moja pomyłka , pod kolektorem jest od sterowania klapkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eLJot Opublikowano 7 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Spróbuj jeszcze rozebrać ten elektrozawór tam jest taki prostokącik plastikowy jak go zdejmiesz to pod spodem jest filterek, przeczyść ten filterek. I przede wszystkim posprawdzaj te wężyki od elektrozaworu, które idą do Vacum i do turbiny. Według mnie ewidentnie jest źle sterowana turbina, tak jak by łopatki nie przestawiały się odpowiednio do obrotów silnika i ciśnienia. Dlatego masz niedoładowanie, a paliwo jest lane stąd czarny dym. AAA i jeszcze sprawdź odmę i nie wiem czy tam masz filtr czy separator, ale warto to przeczyścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 ok dzięki spróbuje to posprawdzać. Dzwoniłem dzisiaj do gościa który robił mi pompę, to powiedział ze na 100 procent jest złe ustawiony kąt wtrysku . jutro mam zadzwonić do niego ma się dowiedzieć coś tam jeszcze. sam już nie wiem z tym gratem zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.