gracjan177 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Witam. Dzisiaj odebrałem auto od mechanika. Była zregenerowana pompa wtryskowa vp44 i 2 wtryski lały i również zostały zregenerowane. I teraz jest taki problem jak jadę i mam 2 tys obrotów i daje w gaz i wtedy powinno ciągnąć turbo to nic się nie dzieje przyspiesza ale tak jak by bez turbo i jak odpuszczę gaz i wcisnę ponownie to wtedy turbina wciska w fotele i ciągnie . Z czego to wynika? czy to może coś od pompy? źle coś złożyli czy coś? Wkur..... się trochę bo już ponad 2 tys włożyłem i teraz jak turbo chodzi i wszystko jest ok to coś z tym gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Podjedź na kompa. Może gdzieś jakiś wąż źle podłączony albo coś. Może przepływka, chociaż ona by chyba po prostu działała lub nie. Najlepiej wróć do swojego mechaniora, powiedz o co kaman. Powinien wiedzieć co nie halo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 To ja nie wiem po co go odbierałeś nie była jazdy próbnej,możne mechanik chce ci cały silnik wymieniać po kolei.Posprawdzaj sobie elektrozaworek od turbo wyczysc filierek,ewentualnie podmień cały elektrozawór od egr jest na 90% taki sam one czasem siadają bo z tego co pamiętam co pisałeś w poprzednich postach to turbo sprawdzili i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 No właśnie odebrałem bo powiedział że to niby może być od tego że stał 3 tygodnie i powiedział żebym pojeździł parę dni. elektrozawór były podmieniane już wcześniej i były ok, egr również był czyszczony. Nie wiem jak to jest z tym ustawieniem początku wtrysku po regeneracji pompy. Mechanik jak ją wyjmował to zblokował rozrząd i ustawił pompę na 1 cylindrze i po regeneracji gościu też ją ustawił na 1 cylindrze i tak została znów zamontowana. Tylko nie wiem jak to jest właśnie z tym ustawieniem początku wtrysku czy jak on tak już zrobił to jest ok czy trzeba właśnie ustawiać ten początek wtrysku bo z tego co czytałem na niektórych postach to właśnie jak mieli źle ustawiony to mieli takie i inne objawy. Dodam że auto jak już się wkręci że ta turbina łapie to idzie. Najgorzej jest z niskich obrotów muszę odpuszczać gaz i ponownie wciskać aż załapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 AAAAAAA i dodam jeszcze że auto sporo kopci na czarno przy dodawaniu gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 To jak kopci, to może być jakaś nieszczelność na wężach. Jedź do gościa, który to składał do kupy i niech szuka o co kaman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 szczerze to już mam dosyć tego mechaniora bo jak do niego zaniose to znów z tydzien bedzie stał zanim sprawdzi wogule bo za***isty ruch ma. Wku....lem sie troche bo teraz po regeneracji pompy jak ciągnie turbo za***iscie i do konca to nie lapie za pierwszym razem, dodam ze wymienilem olej i wszystkie filtry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 No też miałbym już dosyć, ale ty nie masz czekać na następną kolejkę, tylko go z***ać i wbijać od razu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 dokładnie, jak kopci to za duza dawka paliwa, bo oleju raczej nie bierze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Kopcenie na czarno może być spowodowane również nieszczelnością układu. Sprawdź wszystkie węże, albo powiedz mechaniorowi żeby posprawdzał, może w tym leży przyczyna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Dokładnie, jedź do mechaniora i walcz o swoje, nie czekaj aż Ci powie że za późno przyjechałeś i jest już po gwarancji, bo coś tam sobie sam nagrzebałeś... Męcz go aż posprawdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 (edytowane) No dzięki chyba faktycznie dzisiaj podjadę do mechaniora który go składał. Bo dodam że mechanik mi wyjmował pompę i ja sam ją zawoziłem do warszawy do regeneracji i za tydzień odebrałem przywiozłem no i mechanior poskładał wszystko wymienil oleje filtry, te wtryski 2 które lały no i powinno być dobrze a tu dusi się. Oleju jak narazie nie bierze. Może faktycznie jak coś składali to jakiś wąż nie założyli albo czegoś nie zauważyli. Dzieki wam za podpowiedzi. Edytowane 20 Czerwca 2011 przez gracjan177 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Jeszcze chcialem sie tylko zapytac czy po wyjęciu pompy i zblokowaniu na 1 cylindrze i jak facet ją zregenerował i tesz ustawil na 1 cylindrze to jak ją montują to trzeba i tak ustawiac na kompie początek wtrysku czy nie? b mechanior jak wszystko zamontowal to tylko podlonczyl pod kompa skasowal bledy i pokazalo system sprawny i nic nie ustawial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrinarnE30 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Najprościej zrobić, skasować błędy a potem klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 No myślałem już o tym, ale nie chce mi się potem znów szukać jezdzic. A moze znów kupie i znów coś padnie, to tutaj już zrobiłem tyle że z tym sie uporam i bedzie spoko;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Ale jaja. Byłem na kompie i teraz pokazuje jakiś błąd zawór doładowania czy cos takiego, i sprawdzał gościu doładowanie w momencie gazu gdzie powinno być np:2000 to było 1000 z hakiem dopiero potem łapało normalnie tak samo jak w jeździe. W poniedziałek ma wyjąć turbinę rozebrać i wyczyścić i posprawdzać wszystkie węże no i zobaczymy. Ale jaja bez kitu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 24 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Tak to już jest. Jak pompa niedomagała, to nie czułeś innych bolączek, a teraz wychodzi..., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo Opublikowano 24 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Na pocieszenie, jak już to wszystko ogarniesz to dopiero będziesz mieć frajdę z jazdy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 No mam nadzieję hehe. Zobaczymy we wtorek lub środe po wyczyszczeniu tej turbiny jak to bedzie wszystko sie sprawować jak bedzie wszystko ok to bede chlał z tydzień heh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 26 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Chlał to nie wiadomo, ale napewno nie będziesz chciałz fury wysiadać, taka frajda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Hehe no mam nadzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Witam. Odświeżam temat. Odebrałem autko od mechaniora . Turbina wyczyszczona, węże wymienione i dalej hu...... to samo. Daje w gaz a on zamiast przyspieszac to zwalnia tak jak by sie dusil, odpuszczam i tak pare razy az wkreci sie na ponad 2 tys i wtedy ciągnie turbo. Co to może byc? bo jusz normalnie mnie hu. strzela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eLJot Opublikowano 6 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Według mnie to coś z elektrozaworem. Trzeba by podłączyć pod komputer i pojeździć i zobaczyć jakie ciśnienie daje turbo, następnie odłączyć całkiem elektrozawór i porównać. Może być tak ze on ci w ogóle nie działa a turbina ma stałe nastawienie i dlatego powyżej 2000 obrotów idzie a na dole nie. Do tego wężyki trzeba sprawdzić bo możesz mieć nieszczelność. Na tym bym się skupił! Jeśli to nie to to posprawdzał bym przepływomierz. Podstawowy test to 4 gieg prędkość około 100 km/h i gaz do dechy -> obserwacja -> ekonomizer powinien dojść do 20 litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Wężyki były sprawdzane. Pod komputer również auto bylo podłączane i na postoju i w trakcie jazdy gdy dawałem gazu i np powinno być doładowanie 2010 to dało 1700 a za chwile dałem ponownie gaz i dawało nawet o 10 więcej niż wymagane. Elektro zaworki również było podmieniane z tym od egr i to samo. na 4 biegu jak jadę około stówki i daje w gaz do dechy to właśnie najpierw jest zamul odpuszczam gaz daje ponownie i idzie ekonomizer do końca wiec przepływka chyba dobra. Mam pytanie odnośnie po regeneracji pompy wtryskowej i jej zamontowaniu to czy trzeba ustawiać kąt wtrysku? bo do tego gościa który mi regenerował dzwoniłem to powiedział że trzeba i że od tego mi się tak dzieje bo ma za dużą dawkę paliwa i dlatego też kopci na czarno. Z kolei zadzwoniłem do boscha do Sochaczewa, to powiedzieli że jak pompa była zblokowana na 1 cylindrze to nie trzeba ustawiać, i że na pewno jest źle pompa zrobiona. Tylko dziwne mi to trochę że teraz nie pokazuje błędu pompy na komputerze, więc chyba jest dobra, a gościu mi powiedział że ci z boscha specjalnie tak mówią bo chcą naciągnąć żeby u nich zregenerować. I jeszcze coś. Jak można samemu sprawdzić te zaworki egr i podciśnienia turbo doładowania? bo były tylko zamieniane miejscami, ale może można jeszcze jakoś? z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 6 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Gracjan widzę, że problem ciągle nierozwiązany. Zaloguj się na BMW-SPORT jest tam jeden magik od diesli BMW ROGER-NYSA. Może on pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.