Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


przecieki na kolektorze + zerwana śruba przy dokręcaniu


mirasextra

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Podczas wymiany filtru powietrza zauważyłem przeciek w okolicy kolektora. Rok temu demontowałem kolektor, gdyż sprawdzałem czy posiada klapki, okazało się ze nie ma. Prosze o podpowiedz co to za przeciek skad mógł się wziąc oraz czy jest to groźne i stanowi problem. Próbowałem dokręcić mocniej sruby od kolektora i jedna z nich zerwałem. Nie wiem co dalej z tym zrobić. Czy sciągać kolektro, wymieniac uszczelki i co z tą śrubą, pewnie czesć z gwintem została w głowicy...

dsc02387f.jpg

Uploaded with ImageShack.us

dsc02395s.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z tego co widzę to ty masz wersję przdelift ??? a tam klapek nie było , wycieki to rzecz normalna z turbo , przez interculler do kolektora w niejszym lub większym sropniu , a tę śrubę (musisz wykręcić kolektor wywalić resztki gwintu, śruby i założyć nową , ponieważ kolektor musi być szczelny !!! w innym razie , auto będzie Ci podkapcać , mniej mocy , i większe spalanie ) :2bacik:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...