Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem polegający na tym, że kluczyk nie otwiera samochodu. Od zawsze miał stosunkowo słaby zasięg - otwierał auto z odległości jakichś 3 metrów. Ostatnio wogóle nie otwiera, otworzę przekręcając kluczyk w zamku to oczywiście wyje alarm i nie można odpalić auta. Wcześniej występowały też dziwne objawy. Zamykałem auto (gdy kluczyk działał) i po kilkunastu sekundach wył alarm albo uruchamiał się samoczynnie po godzinie, dwóch. Kluczyk padł już jakiś czas temu ale później znowu zaczął działać i kilka miesięcy wogóle problem nie występował. Teraz, jak pisałem na początku również nie działa. Drugi kluczyk który posiadam - to samo, nie działa. Pytanie więc czy to wina zużytego akumulatorka który powinien się ładować podczas jazdy (kluczyk nierozbieralny) czy jakieś problemy z alarmam (nieoryginalny). Kilka dni temu musiałem otworzyc auto przekręcając zamek, wsiadłem do środka, męczyłem się, męczyłem, po jakich 30-tu minutach zaskoczył i otworzył drzwi. Jeśli ktoś przerabiał podobny temat - bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema Adam, odpisałem Ci właśnie na sporcie ale widzę, że już trafiłeś na nasze za***iste forum :mrgreen: Próbowałem kodowac, nie pomaga. Dziwna sprawa bo miałem z tym już problem w tamtym roku, później było OK a teraz znowu odpierdziela fochy pytanie_bmw. Jak otwieram kluczykiem to otwierają się tylko drzwi kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już ten temat przerabiałem na Sporcie i klubie bodajże , kluczyk każdy idzie otwożyć a potem zmontować , baterie aku można kupić tu http://allegro.pl/bmw-kluczyk-pilot-immo-bateria-i1635570128.html , a tak woóle to dorobiłem kluczyk za ok 500zł śmiga do dzisiaj ok 2 lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Uwaga z rozbieraniem kluczyka. Mowimy tu o kluczykach w których obudowy są klejone (bądź zgrzewane). Aby otworzyć taką obudowę polecam urzycie do rozcięcia skalpela chirurgicznego. Trzeba bardzo uważać na to aby go nie "wbić" za głęboko, bo uszkodzenia jakie można zrobić będą nie do uratowania. Bardzo delikatnie, naprawdę z wyczuciem trzeba rozciąć obudowę na całym obwodzie. Jak się uda to później już prościzna...

Co do baterii to można taki akumulatro kupić już za 25zł a jak się dobrze poszuka to nawet i taniej. W moim pilocie wymieniłem akumulator w jakieś 45 minut, więc żadna straszna robota :)

Aha... pilot nie straci pamięci bo jest zapisana ona na epromie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam rozbieralny kluczyk i wymieniałem baterię, a czasem coś jej odbije i się nie chce otworzyć z pilota. Raz na 2 miesiące może. Normalnie łapie z daleka, może 30-40metrów, nawet z domu przez okno zamykam, otwieram auto stojące dobre 10-15 metrów od domu. Nie wiem od czego zależy że czasem nie reaguje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałem problem z zamkiem, nie mogłem otwierać auta z pilota, albo jak się udało to nie wszystkie drzwi. Działo się to zimą więc pomyślałem, że to mróz i itd. . Jednak po czasie pilot padł, żadne drzwi się nie otwierały. Na to, że to baterię trochę mi zajęło, ponieważ mam kluczyk - scyzoryk z diodą sygnalizującą wciśnięcie przycisku, a ona się żarzyła. Jednak nie była to wystarczająca moc do wysłania sygnału ( podczerwień ). Po wymianie baterii i nowym zakodowaniu jest wszystko ok.

Spróbuj też wymienić, albo idź do fachowca, tam gdzie dorabiają kluczyki do aut. Może on to zrobi na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Byłem ostatnio u naszego genialnego elektronika 5oula. Rozebraliśmy kluczyk, sprawdziliśmy baterię miernikiem i niby była OK. Ale po zejściu do auta gdy kluczyk był rozebrany to autko otwierało się i zamykało. Więc jest szansa, że to naprawdę wina baterii (za słaby sygnał). Kupiłem dwie nowe i zaraz lecę do 5oula na podmiankę.

Kluczyk

zdjcie0456.jpg

Kluczyk po rozebraniu

zdjcie0457x.jpg

zdjcie0458z.jpg

zdjcie0459z.jpg

Stara i nowa bateria

zdjcie0454.jpg

Jak widac baterie delikatnie się różnią. Więc usuwamy starą baterię, jedną z końcówek nowej (nie wiem jak to się fachowo nazywa) wlutowujemy w miejsce oznaczone na foto a drugi trzeba połączyc jakimś przewodem z miejscem w którym powinien byc wlutowany.

zdjcie0455.jpg

Lecę zaraz do 5oula na podmiankę. Mam nadzieję, że problemy są spowodowane faktycznie słabym akumulatorkiem a nie np. padniętym modułem komfortu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...