GrinarnE30 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Witam wszystkich fanów bmw. Kupiłem sobie bmw e30 2.0 benzyna z 85 roku, stan jak na ten rok, oceniam na dobry. Zamierzam wszystko robić w niej od nowa, tzn. podłogę, lakier, wszystkie nowe części, zawieszenie itp. i mam do was pewną prośbę, abyście pomogli mi dobrać jakiś silnik do tego modelu. Nie chodzi mi o jakiś 4,8 v8 czy jakieś cuda nie widy, chciałbym wsadzić tam z 3.0 lub 3.5 M Power. Jeżeli możecie walnijcie mi kilka propozycji, jaki silnik tam pasuje i wogóle. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 13 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 z tego co wiem to do e30 wszystko się da wsadzić najlepiej coś oscylującego w mocach ponad 300km powiedz ile masz kasy na takie zabawy to wtedy będzie lepsza odpowiedz i przywitaj się w dziale Powitania a nie od razu tematy zakladasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Najczesciej ludzie wkladaja M50 2,5l i to rozwiazanie wydaje mi sie najlepsze. W miare nowy silnik i prawie 200KM. Ten 3.5 M power to zbyt duza bajucha z twojej strony jak dla mnie :lol::lol::lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 taki silnik jak ma lijo wg. mnie jest idealny M52tub28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 14 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 M54B30 + skrzynia 6-tka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 14 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Mam u siebie w e30 m52b28 i naprawde daje rady. Po przerobieniu kolektorow, map jestes w stanie wycisnac z niego 220-230KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 14 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 M54B30 jak Mordulec wczesniej napisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrinarnE30 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Myśle że na to wszystko, miałbym z 15-20 tysięcy. Wystarczyło by mi z 200-250km. I jeżeli możecie to mówcie mi "mniej-więcej" ceny tych silników. ps. zaraz sie przywitam w dziale powitań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 14 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 M54B30 + skrzynia 6-tka To co napisałem wcześniej z założeniem powinieneś mieć za około 12-13tyś na gotowo. Silnik lekki w sam raz do E30 a z tą skrzynią i szperą to niesamowita maszynka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrinarnE30 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Cieżko będzie sie zmieścić finansowo z zawieszeniem, łataniem budy + blacharz i lakiernik w granicach 20 tysięcy złotych? Chcę poprostu ją zrobić od początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 14 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Zdrową budę kupisz do 3tyś Swap 12tyś Blacharz 2tyś Lakier 4tyś Wychodzi około 20tyś na tip top Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrinarnE30 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 (edytowane) Bude to ja mam, do drobnych poprawek. Musze tylko w bagażniku jedną dziure załatać i kupić jakąś zaślepke albo antene bo na klapie od bagażnika mam dziure i zalewa mi bagażnik Btw. Widziałem na allegro swap za 7,500 Mordulec: Trzeba policzyć też inne koszty tak jak cały osprzęt do silnika i inne: -Oświetlenie -Układ elektryczny, zapołon -Części karoserii -Felgi -Wyposażenie wnętrza (skórzane fotele, kierownica itp.) -Układ napędowy -Filtry -Układ wydechowy -Chłodzenie silnika -Układ paliwowy Ewentualnie klima ;D I jeszcze jedno bardzo ważne pytanie mam, ponieważ z tyłu mam bębny i chciałbym się dowiedzieć czy dużo jest roboty przy zmianie bębnów na tarcze? Edytowane 14 Czerwca 2011 przez GrinarnE30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrinarnE30 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Żyje tutaj ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 15 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 a chcesz robic swapa sam czy komus oddac do roboty, bo jezeli komus to oni ogaraniaja elektryke, chlodzenie, wydech itp. co do wyposazenia to Twoja indywidualna sprawa z tego co kojarze to do zmiany nic szegolniego nie potrzebujesz jezeli tu jest brak ABS i tu brak ABS to chyba tylko inne linki recznego musza byc (te od tarczowych), jak sie myle niech mnie kots poprawi przy okazji warto wymienic tuleje tylnej belki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 15 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Btw. Widziałem na allegro swap za 7,500 Mordulec: Trzeba policzyć też inne koszty tak jak cały osprzęt do silnika i inne: -Oświetlenie -Układ elektryczny, zapołon -Części karoserii -Felgi -Wyposażenie wnętrza (skórzane fotele, kierownica itp.) -Układ napędowy -Filtry -Układ wydechowy -Chłodzenie silnika -Układ paliwowy Ewentualnie klima ;D Ale przecież napisałem Ci cenę na gotowo czyli odstawiasz furę i wyjeżdżasz M54B30 i nic Cię nie interesuje ... a z tą klimą to Cię chyba trochę poniosło , nie wiem czy komuś chce się to przekładać i za jakie siano bo to w cholerę roboty a i tak nie ma gwarancji że będzie szczelne i będzie chłodziło tak jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 15 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Bude to ja mam, do drobnych poprawek. Trzeba policzyć też inne koszty tak jak cały osprzęt do silnika i inne: -Oświetlenie -Układ elektryczny, zapołon -Części karoserii -Felgi -Wyposażenie wnętrza (skórzane fotele, kierownica itp.) -Układ napędowy -Filtry -Układ wydechowy -Chłodzenie silnika -Układ paliwowy Czekaj bo nie łapię to co to za buda , sama goła blacha bez niczego w środku ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrinarnE30 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Samochód jest na chodzie, jest cały, chodzi o to że chce ja rozebrać do gołej blachy i zrobić wszystko od nowa z nowym silnikiem itp. Może i z tą klimą mnie poniosło bo pytałem się mechaników to mówią że to jakaś 'masakra'. Ps. Wystarczy mi silnik m52b28? te 200 km? Chodzi mi o to, żeby ona wyglądała i zwijała asfalt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Witam sam chcesz robić takie przeróbki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrinarnE30 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Oddaje to moim 2 kolegom (specjalistom od takich rzeczy) do warsztatu lecz próbuje to wszystko wycenić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 A nie myslales zeby kupic sobie Anglika z takim silnikiem jaki chcesz wlozyc?? Mialbys szanse sporo kasy zaoszczedzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrinarnE30 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Myślałeś że byłoby to opłacalne? Do tego dochodzi jeszcze przełożenie kierownicy + zarejstrowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 17 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 koledze bardziej chodziło o kupno nowszego modelu z silnikiem np M52 czy M54, silnik przekladasz a reszte sprzedajesz, czasami przy dobrych wiatrach mozna wyjsc na 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 koledze bardziej chodziło o kupno nowszego modelu z silnikiem np M52 czy M54, silnik przekladasz a reszte sprzedajesz, czasami przy dobrych wiatrach mozna wyjsc na 0 Dokladnie o to mi chodzilo :twisted::twisted::twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrinarnE30 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 No dobra, rozejrze sie za takim czymś, a może za niemcem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrinarnE30 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 (edytowane) Orientujecie się może ile kosztowało by piaskowanie całego samochodu? Takie jak tu? http://www.piaskowanie-aut.pl/uslugi/piaskowanie-aut-osobowych.html Przepraszam że zadaje różne pytania , które odchodzą od tematu, ale nie chce zaśmiecać forum. Edytowane 18 Czerwca 2011 przez GrinarnE30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.