latopyrz22 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 (edytowane) Witam mam problem mianowicie polega na tym ze silnik faluje na gazie na wolnych obrotach w przedziale 300-1200obrotów.A na benzynie chodzi równiutko. Muszę podkreślić ze czasami na gazie również chodzi równo,ale przeważnie faluje aż silnikiem rzuca na takich wolnych obrotach 300obr Dodam że silnik m42 1,8is Edytowane 9 Czerwca 2011 przez latopyrz22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Pierwsze co, to filtr gazu - mało kto się nim przejmuje, a jest ważny. Kiedy był wymieniany? Drugie to regulacja - może mapy się rozjechały? Czuć gaz, jak mu przyciśniesz, albo jak jedziesz? Odczuwasz spadek mocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 co do zapachu gazem w środku to czasami go czuć i jak go zgaszę to śmierdzi mocno pod maską tak jakby zawór sie nie zamykał i widać opary gazu unoszące sie, kilka razy mi się tak zrobiło. a co do filtra to nie wydaję mi się żeby to miało wpływ na bujanie obrotami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 10 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 nie wiem czy ma to wpływ na pracę na gazie, ale sprawdź lambdę. takie objawy miałem kiedyś w E30 na benzynie. i zajrzyj po przewodach czy gdzieś lewego powietrza nie łapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 właśnie przewody przepatrzyłem i wydaję mi się ze jest wszystko git,a na benzynie chodzi idealnie.i mam zasłonięty przed filtrem powietrza dolot żeby mi nie zawiewało bo jak to wyciągne i podczas jazdy wrzucę na luz to gasnie a na postoju trzyma obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 jaką instalacje tam masz założoną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 a co do filtra to nie wydaję mi się żeby to miało wpływ na bujanie obrotami No niestety ma wpływ. Jak filtr gazu masz zawalony, to się będzie dławił na wolnych, a nawet i gasł przy dohamowaniu. Poza tym zapach gazu w aucie podczas jazdy i po zgaszeniu, to właśnie znak, że filtr jest nieteges. Lambda, ani przepływka, czy świece to to na pewno nie jest, bo na Pb też by wtedy kulał, wiec musisz szukać przy czymś związanym z gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Wymieniłem cały elektrozawór z filtrem na nowy i nic nadal to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 7 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Parownik gorący? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wujek samo Zło_ Opublikowano 8 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Pytanie pierwsze i podstawowe - jaka instalacja? Pytanie drugie. Może zbyt bogata mieszanka i zalewa się na niskich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 parownik jest gorący a co do falowania to nie zawsze faluje jak ją coś napadnie a co do gazy to jest to zwykła nowa instalacja. Następny objaw jest taki że z wolnych obrotów jak jej wcisnę szybko gazu to potrafi rzadko ale strzelić na gazie aż przewód z kolektora spadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Jak masz strzały w kolektor to skład h***wy. Pytanie podstawowe - dlaczego do IS;a założyłeś zwykłą instalkę?:bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 kolego jeśli strzela to może być wina zapłonu!!!!! a co do falowania to musisz poregulować tymi śrubkami na reduktorze!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papelbaun Opublikowano 18 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 w mojej e36 320i było podobnie z tym, ze na gazie obroty falowały w przedziale 1300 - 1900 i samochod potrafił ciagnac na biegu. Pojechałem na stacje, podpiełem sie pod kompa(samochod nie instalacje) i co sie okazało bład przepływomierza Skasowałem go i nie właczajac gazu pojezdziłem troche na benzynie i znowu zajechałem do stacji diagnostycznej i zero błedow i problemow z obrotami ale gdy tylko przełaczyłem na gaz i przegazowałem kilka razy to wyskoczył mi bład przepływomierza i znowu zaczeło sie powoli krzaczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.