Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem mianowicie polega na tym ze silnik faluje na gazie na wolnych obrotach w przedziale 300-1200obrotów.A na benzynie chodzi równiutko.

Muszę podkreślić ze czasami na gazie również chodzi równo,ale przeważnie faluje aż silnikiem rzuca na takich wolnych obrotach 300obr

Dodam że silnik m42 1,8is

Edytowane przez latopyrz22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do zapachu gazem w środku to czasami go czuć i jak go zgaszę to śmierdzi mocno pod maską tak jakby zawór sie nie zamykał i widać opary gazu unoszące sie, kilka razy mi się tak zrobiło.

a co do filtra to nie wydaję mi się żeby to miało wpływ na bujanie obrotami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie przewody przepatrzyłem i wydaję mi się ze jest wszystko git,a na benzynie chodzi idealnie.i mam zasłonięty przed filtrem powietrza dolot żeby mi nie zawiewało bo jak to wyciągne i podczas jazdy wrzucę na luz to gasnie a na postoju trzyma obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
a co do filtra to nie wydaję mi się żeby to miało wpływ na bujanie obrotami

No niestety ma wpływ. Jak filtr gazu masz zawalony, to się będzie dławił na wolnych, a nawet i gasł przy dohamowaniu. Poza tym zapach gazu w aucie podczas jazdy i po zgaszeniu, to właśnie znak, że filtr jest nieteges.

Lambda, ani przepływka, czy świece to to na pewno nie jest, bo na Pb też by wtedy kulał, wiec musisz szukać przy czymś związanym z gazem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

parownik jest gorący a co do falowania to nie zawsze faluje jak ją coś napadnie a co do gazy to jest to zwykła nowa instalacja.

Następny objaw jest taki że z wolnych obrotów jak jej wcisnę szybko gazu to potrafi rzadko ale strzelić na gazie aż przewód z kolektora spadnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej e36 320i było podobnie z tym, ze na gazie obroty falowały w przedziale 1300 - 1900 i samochod potrafił ciagnac na biegu.

Pojechałem na stacje, podpiełem sie pod kompa(samochod nie instalacje) i co sie okazało bład przepływomierza ;)

Skasowałem go i nie właczajac gazu pojezdziłem troche na benzynie i znowu zajechałem do stacji diagnostycznej i zero błedow i problemow z obrotami ale gdy tylko przełaczyłem na gaz i przegazowałem kilka razy to wyskoczył mi bład przepływomierza i znowu zaczeło sie powoli krzaczyc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...