Langi_84 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Chciałbym się z Wami przywitać. Mam na imię Marcin, mam 27 lat, z zawodu jestem energetykiem, i tym się zajmuję. Od ponad roku posiadam E39 530dA z 2001 roku, jestem od dłuższego czasu na kilku innych forach o tematyce BMW, ale każde źródełko jest niezłą kopalnią więdzy. Nie jestem mechanikiem, nie udzielę specjalistycznych porad z zakresu mechaniki, ale zawszę lubię coś w autku poprawić, ulepszyć, zmienić. Mogę podzielić się doświadczeniami nt. - podświetlanych klamek wenętrznych oraz zewnętrznych - przeróbki lamp xenon po lifcie z żółtymi kierunkami na białe - wymiany oleju w ASB - przeróbki lamp xenon na bixenon - projekt jeszcze w dokończeniu - budowy CAR PC, podłączonego pod fabryczną navi - projekt w ok. 60% wykonany - oraz czasmi jakimś dobrym pomysłem, niekoniecznie przydatnym - no i wszelkimi zagadnieniami z zakresu energetyki oraz elektryki Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 siemka, z kad jestes ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Siemka. Jak będziesz miał chwilę to może temacik dotyczący car pc w navi. To by mnie zainteresowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 witaj witaj skąd jestes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młoda Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Hejka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...