gracjan177 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Witam ponownie. Pisałem już tu wcześniej o tym jak to mi turbina ciągnie słabo i tylko do 3 tys i dalej nie idzie . Do tego kopci na czarno. Czasami chodzi normalnie przez cały dzień ale rzadko. Dodam że 2 razy dolałem mixolu i auto chodziło normalnie przez 2 dni a potem znów to samo. Tak jak mówiłem czasami mam tak że jak trochę pojezdze to tak jak by cos mu odbilo i zaczyna normalnie chodzic lepiej ciognie i dalej niz 3 tys. Ale rano znów to samo. I teraz tak byłem na kompie pokazalo taki błąd układ początku regulacji wtrysku. Mechanik stawiał na pompę, ale przy rozbieraniu wyjęli wtryski i dali do sprawdzenia okazało się że 2 leją i zregenerował mi gościu, ale mechanik mówi żeby wyjąc jeszcze tą pompę i sprawdzić puki jest rozebrany bo jak złozy i bedzie to samo i znów ile rozbierania i dodatkowe koszta dochodzą. Jak wy myślicie czy to mogło byc od tych 2 lejących wtrysków? czy morze cos byc z pompą? czy morze jeszcze cos innego???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 3 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 nie wiem jak w BMW ale w silnikach TDI z koncernu VW jest takie cos jak elektrozawor sterujacy praca turbiny i jest bardzo awaryjny, do tego dochadza wszytskie podcisnienia za pomoca ktorych ten zawor steruje turbina podcisnienie generuje standardowo servo ale tak jak pisalem - to przyklad z silnikiem z innego koncerny, BMW moze miec inaczej rozwiazane sterowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 3 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Jeżeli chodzi o kopcenie na czarno to owszem może być to również wina pompy, ale jak nie złożysz to się nie dowiesz czy problem już jest rozwiązany czy nie. Zapytaj kolesia ile to jego dodatkowe rozkręcanie by kosztowało i wtedy podejmij decyzję czy składać czy najpierw dla pewności zregenerować pompę. Ogólnie jeżeli pompa jest ori to całkiem możliwe, że kwalifikuje się do regeneracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 tazunio: tak w bmw również jest ten zawór podciśnienia turbo i egr 2 takie same, były podmieniane miejscami i to samo. JARO-D1: Koleś właśnie powiedział ze teraz jest rozebrany i aby pompę wyjąć nie ma dużo roboty, a jak złoży i to nie będzie wina wtrysków to znów będzie trzeba rozbierać od nowa i większe koszta będą. Więc chyba myślę żeby wyjął tą pompę i dał do sprawdzenia i będę wiedział jak jest walnięta to wina tego a jak dobra to raczej te wtryski które są już zregenerowane.Dodam jeszcze żę sprawdzał turbo i jest dobre . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 3 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 No to niech wyciągnie. Za samo sprawdzenie dużo nie zapłacisz, a będziesz miał pewność, że jest oki. A jak będzie walnięta to zregenerujesz i będzie wszystko funkiel nówka nie śmigane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 no i bedzie gitara:) mam nadzieje:P bo jak nie to oddam na złom hah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 3 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 no i bedzie gitara:) mam nadzieje:P bo jak nie to oddam na złom hah ...e tam zaraz na złom, będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 jaki ty masz tam silnik po lifcie przed? sprawdzales przeplywke ? pompa wstepna ? Wezyki podcisnienia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 edu2301: 2000 rok 136KM z czipowane na 160. Przepływke sprawdzałem odłączyłem i nie było różnicy nawet gorzej chodził. Wężyki również były sprawdzane. Nie bardzo rozumiem pompa wstępna? to znaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 ta w baku kolega forest mial tez takie obiawy po wyzej 3rpm nie jechalo ;/ kto ci robil program ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 A no mówił już wcześniej Forest właśnie ale u niego odraz komputer pokazał ze coś z pompą paliwa a u mnie pokazuje układ początku regulacji wtrysku. Nie bardzo wiem co to znaczy, tak jak mówiłem 2 wtryski laly i zregenerowałem ale jeszcze wyjmie tą pompę wtryskową i sprawdzi. A program robiłem zimą w londynie jak byłem nią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Gracjan a skąd właściwie jestes? Jeśli z okolic Wrocławia to podjedź do Jetronik. Za diagnostykę silnika zapłacisz 250 zł ale na 100% właściwie zdiagnozują usterkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Forest: No właśnie już dawno bym podjechal do tej firmy bo czytałem właśnie o tej diagnostyce ale do Wrocławia mam ponad 300 km bo jestem ze Skierniewic. Dzisiaj gościu wyjął tą pompę i ma zawieść do sprawdzenia no i zobaczymy. Szczerze już mam dosyć tego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Daleko masz do Siemanowic Śląskich? Jest tam firma mgmotorsport. http://mgmotorsport.pl/o-firmie/ Podobny profil jak w Jetronik, przed zmianą mapy napewno sprawdzają stan auta, zadzwoń, zapytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Forest: No do siemanowic tesz mam 250km ale dzisiaj wyjęli tą pompe i ma zawiesc do sprawdzenia i jak nic nie pomoze to mysle ze chyba zabiore fure i udam się do wrocławia do tej firmy Jetronik na tą diagnostykę i będę wiedział co i jak i morze zrobią na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Dużo bliżej masz do Piaseczna a tam jest Master Tuning, najlepsi fachowcy od diesla w Polsce. http://www.tdi-tuning.pl/wykresy.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Forest: No dzięki za rady faktycznie do piaseczna nie mam daleko, ale nie wiedziałem o tej firmie. Teraz już wiem:) i jak cos to skontaktuje się z nimi i do nich pojadę. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 pompa w zbiorniku przelewa z jednej komory do drugiej był by problem z odpalaniem wiecej go chipuj to nie zycze by wał korbowy pękł już mam drugi taki przypadek.a co do pompy to nie sprawdzaj jesli 2 wtryski lały to wystarczy by silnik kulał tak jak piszesz mialem taki przypadek w oplu dti po regeneracji lala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 pompa w zbiorniku przelewa z jednej komory do drugiej był by problem z odpalaniem wiecej go chipuj to nie zycze by wał korbowy pękł już mam drugi taki przypadek.a co do pompy to nie sprawdzaj jesli 2 wtryski lały to wystarczy by silnik kulał tak jak piszesz mialem taki przypadek w oplu dti po regeneracji lala No 2 lały ale już gościu mi zregenerował ale wyjął tą pompę do sprawdzenia ma zawieść w poniedziałek. Daj borze żeby to bylo od tych wtrysków to bym skakał do góry heh. Z odpalaniem nie mam żadnych kłopotów za każdym razem, tylko tak jak mówię czasami tak jakby coś mu odbiło i jak trochę pojeżdżę to tak jak by coś się przeczyściło i ciągnie lepiej, ale przez noc postoi i to samo do 3 tys i mogę sobie wciskać pedał to podłogi a on nie idzie. Sam nie wiem co o tym myśleć już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 5 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 tymbardziej stawiał bym na wtryski mowie ze wspomnisz moje slowa przyjdzie pompa i powiedza ze dobra albo scieme walna ze jakies uszczelnienie wyminili zeby skasowac za usluge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 No właśnie też tak myślę bo jak czytam to wszyscy którzy mieli kłopoty z pompą to mieli kłopoty trochę z odpaleniem a u mnie nie ma żadnych za każdym razy pali normalnie. W poniedziałek gościu ma jechać do lodzi z tą pompą na sprawdzenie i poczekać żeby właśnie nie zrobili tak ze po dwóch dniach powiedzą ze coś wymienili a było wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 No i wyjęli tą pompę, dzwonił do 2 gości którzy zajmują się pompami ale jak na złość tymi akurat nie. Gościu mówił, ze chyba spróbują złożyć go i sprawdzić bo morze faktycznie to było od tych 2 lejących wtrysków, dodam ze 1 z tych 2 był ten sterujący z kabelkiem. A tak na marginesie, wie ktoś gdzie sprawdzają i regenerują te pompy VP44??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 7 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 sterujacy jest na 4 cylindrze. pompy rotacyjne robia w prawie wszystkich serwisach bosch u nas jest koles nazywa sie calka dobrze pompy robi nie ma poprawek nie kiedy cale bebechy wymienia ale kwoty duze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 No dzisiaj dzwoniłem do Sochaczewa do serwisu bosch to za sprawdzenie biorą 250 zł a za robociznę zależy co padło ale powiedzieli ze 2000 tys najmniej. Zadzwoniłem jeszcze do warszawy bodajże na ulicy Jordanowskiej jest gościu dobrze robi i pytałem się ile za sprawdzenie to powiedział 150 zł ale powiedział żeby naprawdę dobrze sprawdzić to zdało by się rozebrać i powiedziałem mu jakie są objawy to powiedział ze raczej to nie od tych wtrysków tylko prawdopodobnie tłok w pompie się zatarł no i za regeneracje 1600 bierze. Zabrałem pompę od mechanika i chyba jutro pojadę do tej Warszawy żeby wkońcu coś z tym zrobić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 8 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 no u mnie jest tez koles robi pompy tanio i dobrze przyponialem sobie kolo mnie jak bys chcial to cie moge poprowadzic od kalisza Śliwniki, ul. Niemojowskich 20 tel. 62 7621753 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.