Yevgeniy Opublikowano 1 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Mam bmw 525 tds 1993r. problemy sa: 1. Zrobili mnie pompe wtryskowa i po 1 dniu jazdy zaczal mnie walic czarny dym z tlumika. Co moze byc??? 2. Jak jade to po lewej stronie z przodu mnie cos puka caly czas. Bardziej kiedy skrecam w lewo... i przy chamowaniu bije w kierownice... 3.Jak zrobic zaslony w sriodku na klime... bo jak włanczam klime to idzie mnie z jednej strony gorace powietrze a z drugiej zimne... I zawsze zegarek pokazuje -3 stopni to chybo mu juz piz...iec?? :drool::drool:<bmw_1>pytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 A więc ja stawiam na: 1) zregenerowana pompa ma dobre ciśnienie i teraz leją wtryski 2) końcówki drążków, łączniki stabilizatora, 3) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zgadzam się z Jaro, do stuków przy hamowaniu może jeszcze być "napuchnięta" rdza na tarczach hamulcowych, u mnie dokładnie tak to się objawiało, przy skręcie w jedną stronę waliło po kierownicy. Zdjąłem tarcze, opukałem małym młoteczkiem rdzę, lekko szlifierką oscylacyjną obleciałem po całości i od 2 miesięcy jest spokój. Puka zazwyczaj łącznik stabilizatora. Może być też wywalony sworzeń wahacza. Wszystko do sprawdzenia. Nic trudnego. Z klimą nie bardzo zrozumiałem, a termometr dziwne, bo jeśli jest padnięty, albo odcięty kabel to powinno być chyba -37*C Może piksele Ci zanikły i widzisz tylko -3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 3.Jak zrobic zaslony w sriodku na klime... bo jak włanczam klime to idzie mnie z jednej strony gorace powietrze a z drugiej zimne... I zawsze zegarek pokazuje -3 stopni to chybo mu juz piz...iec?? Rozwiń trochę-Skąd leci ciepłe(na nogi i na szybę?na środkowej kratce nawiewu też?) Co do temperatury wskazywanej na wyświetlaczu to faktycznie pokazuje -3st.C?? a nie czasem -30st.C(zegarek cyfrowy) lub -37st.C(BC4)??Jeśli -30 lub -37 to problem jest w ciągłości kabelków w instalacji tego czujnika lub w samym czujniku. Czy to pukanie stukanie pojawiło się po tej naprawie pompy? Może mechanicy odkręcili coś by się dostać do pompy i potem nie dokręcili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yevgeniy Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Dziekuje wszystkim za podpowiedzi... Bede reanimował to wszystko.<bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_91 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Ja miałem podobny problem z pompą zaraz po regeneracji skończyło się na odstawieniu autka do Pana Pompiarza i ustawił wszystko Jak chcesz to mogę dać Ci namiary na ludków którzy zajmowali się moją pompą Co do bicia przy hamowaniu mam dokładnie ten sam problem, oczyściłem z rdzy tak jak pisał Patryk ale za dużo nie dało. Ostatnio w pracy miałem wolną chwilę i wrzuciłem autko na podnośnik i myślę, że to wina końcówek drążków, może i u Ciebie występuje ten sam problem. Jeżeli chodzi o termometr to dość dziwne, że pokazuje -3 stopnie ale o tym już koledzy wyżej pisali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.