Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


siema!!!! kurde tyle wszystkiego...ze nie wiem od czego zaczac)


Yevgeniy

Rekomendowane odpowiedzi

Mam bmw 525 tds 1993r.

problemy sa:

1. Zrobili mnie pompe wtryskowa i po 1 dniu jazdy zaczal mnie walic czarny dym z tlumika. Co moze byc???

2. Jak jade to po lewej stronie z przodu mnie cos puka caly czas. Bardziej kiedy skrecam w lewo... i przy chamowaniu bije w kierownice...

3.Jak zrobic zaslony w sriodku na klime... bo jak włanczam klime to idzie mnie z jednej strony gorace powietrze a z drugiej zimne...

I zawsze zegarek pokazuje -3 stopni to chybo mu juz piz...iec??

:drool::drool:<bmw_1>pytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Jaro, do stuków przy hamowaniu może jeszcze być "napuchnięta" rdza na tarczach hamulcowych, u mnie dokładnie tak to się objawiało, przy skręcie w jedną stronę waliło po kierownicy. Zdjąłem tarcze, opukałem małym młoteczkiem rdzę, lekko szlifierką oscylacyjną obleciałem po całości i od 2 miesięcy jest spokój. Puka zazwyczaj łącznik stabilizatora. Może być też wywalony sworzeń wahacza. Wszystko do sprawdzenia. Nic trudnego. Z klimą nie bardzo zrozumiałem, a termometr dziwne, bo jeśli jest padnięty, albo odcięty kabel to powinno być chyba -37*C Może piksele Ci zanikły i widzisz tylko -3 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.Jak zrobic zaslony w sriodku na klime... bo jak włanczam klime to idzie mnie z jednej strony gorace powietrze a z drugiej zimne... I zawsze zegarek pokazuje -3 stopni to chybo mu juz piz...iec??

Rozwiń trochę-Skąd leci ciepłe(na nogi i na szybę?na środkowej kratce nawiewu też?)

Co do temperatury wskazywanej na wyświetlaczu to faktycznie pokazuje -3st.C?? a nie czasem -30st.C(zegarek cyfrowy) lub -37st.C(BC4)??Jeśli -30 lub -37 to problem jest w ciągłości kabelków w instalacji tego czujnika lub w samym czujniku.

Czy to pukanie stukanie pojawiło się po tej naprawie pompy?

Może mechanicy odkręcili coś by się dostać do pompy i potem nie dokręcili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobny problem z pompą zaraz po regeneracji skończyło się na odstawieniu autka do Pana Pompiarza i ustawił wszystko ;) Jak chcesz to mogę dać Ci namiary na ludków którzy zajmowali się moją pompą

Co do bicia przy hamowaniu mam dokładnie ten sam problem, oczyściłem z rdzy tak jak pisał Patryk ale za dużo nie dało. Ostatnio w pracy miałem wolną chwilę i wrzuciłem autko na podnośnik i myślę, że to wina końcówek drążków, może i u Ciebie występuje ten sam problem.

Jeżeli chodzi o termometr to dość dziwne, że pokazuje -3 stopnie ale o tym już koledzy wyżej pisali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...