beaver79 Opublikowano 11 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Jeżeli ktoś potrzebuje to nowy lapt śmiga jak ta lala i można wpadać Głogów, Polkowice na światła dzienne, odczyt i kasowanie błędów, indywidualizacja (selektywne otwierania, Easy Entry itp). Wcześnij prosze o info na PW. Jeżeli mam czas to dla aktywnych forumowiczów za free, jak nie mam to i tak Was stać Jeżeli jest opcja że się czegoś nauczę to super happy_bmw Dotyczy też grupy Fałweja i Opli (tutaj możliwe też korekty wskazań licznika ) Do Moderatorów - to nie reklama :-P tylko zachęta do korzystania z forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 30 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 (edytowane) ... Edytowane 14 Września 2013 przez dirty.73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobi_Bmw5 Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 pewnie większość to ma,ale może się przydaAktywacja świateł do jazdy dziennej w E46 po i przed liftem oraz E39 1 Oczywiście potrzebujemy interfejs do podłączenie się do bmw i program NSC-expert 2 Uruchamiamy NSC musimy stworzyć profil tak więc klikamy File-load profile – expertmode – OK następnie File- Edit prifl – hasło: repxet – ok sprawdzamy,czy Nettodata-Trace jest ON(jeśli nie,to Coding i ptaszek przy tym) wybieramy w car/key memory przycisk Individualisierung i zaznaczamy wszystkie 3 opcje czyli : individualierung aktiv, kernfunktionen, trace individualizable FSW/PSW – ok conistance check = sprawdza czy wszystko klikamy przycisk FSW/PSW i zaznaczamy ptaszkiem FSW/PSW-Manipulate with FSW_PSW.MAN OK OK możemy zapisać ten profil żeby za każdym razme tego nie robić File -save i nazywamy np E46 3 W katalogu ncsexpert/work utwórz pusty plik FSW_PSW.MAN (np. w notatniku) 4 Kliknij F1 (VIN/ZCS/FA), następnie kliknij F3 (ZCS/FA f.ECU) 5 Wybierz swój samochód w oknie które się otworzy- E46 oczywiście 6 Wybierz ECU do komunikacji, ja wybieram ALSZ 7. Teraz wciśnij F6, czyli Back 8. Wbierz F4 “Program ECU”, w tym przypadku kodujemy światła, a więc w oknie, które się pokaże wybieramy moduł ALSZ 9 Następnie wybieramy F5 (Basic functions) która to funkcja odczytuje nam do pliku wszystko co mamy w samochodzie zakodowane i następnie w oknie które ci się pokaże zjedź suwakiem niżej i kliknij dwa razy na „coapireadsggetfswpsw”, następuje odczyt/kopiownaie FSW_PSW.TRC 10 W katalogu ncsexpert/Work znajdziesz teraz plik FSW_PSW.TRC, skopiuj go gdzieś w inne miejsce na dysku, zmień nazwę na FSW_PSW.MAN, wyedytuj w notatniku i zmień: E46 po lifcie DRL_DIMMUNG wert_01 TAGFAHRLICHT_ECE nicht_aktiv GED_FL_ALS_DRL nicht_aktiv na DRL_DIMMUNG wert_02 TAGFAHRLICHT_ECE aktiv GED_FL_ALS_DRL aktiv E39 FL_DIMMUNG_ALS_DRL wert_02 GED_FL_ALS_DRL aktiv E46 przed liftem jednak tu się też zapalają kierunki FERNLICHT_DRL aktiv EINZEIT_DRL wert_01 TAGFAHRLICHT aktiv PROGRAMMPARAMETER_LSZ_1 us PROGRAMMPARAMETER_LSZ_2 us PROGRAMMPARAMETER_LSZ_3 us PROGRAMMPARAMETER_LSZ_4 us PROGRAMMPARAMETER_LSZ_5 us PROGRAMMPARAMETER_LSZ_6 us PROGRAMMPARAMETER_LSZ_7 us PROGRAMMPARAMETER_LSZ_8 us PROGRAMMPARAMETER_LSZ_9 us PROGRAMMPARAMETER_LSZ_10 us PROGRAMMPARAMETER_LSZ_11 us PROGRAMMPARAMETER_LSZ_12 us PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13 us 11. Następnie po zrobieniu w/w zmian zapisz plik FSW_PSW.MAN i wgraj go do katalogu ncsexpert/Work, podmieniając wcześniej utworzony. 12 wciskamy Execute Job, po chwili światła się nam zapalą, długie i ustawią się nam. Od tej pory mamy już światła długie świecące słabiej niż normalnie jako dzienne. Zapalają się po włączeniu zapłonu. Jeżeli ustawimy na pokrętle na A (Automatyczne włączane przez czujnik zmroku) czyli pokrętło w lewo, w ciągu dnia 50% długie będą jako dzienne, a jak się ściemni same przełączą się na ksenony. wert_01 w tym przypadku to światła wyłączone (0% światła) wert_02 to coś około 18 % (tylko nie jestem pewien, czego – czy światłości czy poboru prądu; i tylko ten jest alternatywnie dostępny w LCM2) wert_03 to coś około 20-22% (przy korzystaniu z BMW-klub.pl) robie wszystko po kolei i do momentu wybrania modułu do komunikacji wszystko jest ok, gdy wciskam F6 to wyskakuje ERROR 1020 can not open file for reading C:\NCSEXPER\WORK\FSW_PSW.MAN , i wtedy nie mam opcji F4 PROGRAM ECU , w folderze work w tym momencie utworzył sie plik FSW_PSW.TRC i są tam zczytane wszystkie te opcje i jak zmienie zgodnie ze schematem te opcje i podmienie pliki to i tak nie mam executive job, dodam że mam NCS EXPERT TOOL ale to chyba o tego chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 nieprawidłowe rozszerzenie pliku .MAN,zmieniłeś tylko nazwe,sprawdź we właściwościach pliku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobi_Bmw5 Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 nieprawidłowe rozszerzenie pliku .MAN,zmieniłeś tylko nazwe,sprawdź we właściwościach pliku no tak ale przecież mam utworzyć pusty plik w edytorze tekstowym , tworze go w notatniku i nazywam go FSW_PSW.MAN i co mam jeszcze zmienić we właściwościach coś sory za takie banalne pytania ale nie moge sobie z tym poradzić i czy jak wyedytuje ten plik trc to czy po zmianie moge tylko skopiować jego zawartość do pliku MAN czy musze go podmienić z góry dzięki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 no tak ale przecież mam utworzyć pusty plik w edytorze tekstowym , tworze go w notatniku i nazywam go FSW_PSW.MAN i co mam jeszcze zmienić we właściwościach coś Sprawdź bo jeśli robisz w edytorze to mogłeś zapisać np jako FSW_PSW.MAN.txt niekiedy w systemie nie pokazuje rozszerzeń plików jeśli tak masz ustawione. Najlepiej takie pliki robić przez TotalCommandera albo WinCommandera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 wystarczy wejść w .TRC, zmienić co się chce, "zapisz jako", zmienić w nazwie rozszerzenie na MAN i w rozwijanym menu na dole zmienić "plik tekstowy .txt" na "Wszystkie pliki" i będzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 no i Mordulec z beaverem wytłumaczyli ci to najlepiej jak można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 (edytowane) ... Edytowane 14 Września 2013 przez dirty.73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 trochę wkurza, ale wygląda jak fura z F1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freex Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 dirty.73: a nie wiesz czy w LCMI w e39 gdy mam alarm to mrugaja kierunki przy zamykaniu lub otwieraniu auta? bo byc moze jednak mam lcmII pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 o,tego to ci nie powiem,kupuj kabelek,najtańsze są już po 50zł,instalacja inpy to chwila,i sobie sprawdzisz,a tak to nie wiem,ale zastanawiam się,czy w e39 wogóle było LCM I? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 LCM I nie widziałem, ale miganie można dowiązać do alarmu lub samego centralnego, jak kto woli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Koledzy poszukajcie takiej funkcji :ENTSICHERN_CENTERLOCK : Release central locking U mnie ta funkcja nie działa... chyba że coś jeszcze trzeba zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 znaczy masz ale po aktywowaniu nie hula? może być uzależnione od kluczyka (nie wystarczy że zmieniłeś w Car Memory) i trzeba też poszukać podobnej funkcji dla Key Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 to,że funkcja jest,to niekoniecznie będzie hulać,ja na przykład mam funkcje wyświetlania biegów(w manualu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 jasne, ale funkcja może być zdublowana dla kluczyka, jak np selektywne otwieranie czy zamykanie centralnego po przekroczeniu xx km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 no tak,to też trzeba sprawdzić,ale akurat w tym przypadku,twierdziłem od początku,że to dla e46 i to po chyba 2002(ale moge sie mylić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Dla kluczyka nie ma tej opcji, sprawdzałem. Rzeczywiście, może być tak że ta funkcja działa tylo w nowszych modelach. Tylko zastanawia mnie po w takim razie mam to w opcjach... Będę zgłębiał temat a w między czasie, chciałbym się dowiedzieć czy ktoś posiada działającego GT1 v44. Walczylem z tym ale niestety nie udalo mi się połączyć interfejsu do tego programu. Może ktoś wie jak to uruchomić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 masz wykrywanie zapłonu w swoim fejsie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 masz wykrywanie zapłonu w swoim fejsie? trudne pytanie, ale jestem przekonany że coś takiego ma. Inaczej chyba INPA i NCS by nie działały. Mój fejs wygląda mniej więcej jak ten poniżej. Różnica jest taka że do kompa mam przewód USB a do samochodu RS232. Poza tym jest bez mała identyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 he,he,chodzi oto,czy jak podłączysz się do auta,to w inpie,te dwie kropy,duże,zasilanie i zapłon,robią się czarne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Tak, robią się czarne Myślałem że to chodzi o jakieś diody na interfejsie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 to fejs dobry do DISa,na czym utknąłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 sam DIS nie widzi interfejsu i w żaden sposób nie potrafię go skonfigurować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.