Pit3er Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Cześć, gdzie we Wro i za ile sprytnie wyregulują mi zawory w moim M30?? pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dread Opublikowano 13 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Ja robiłem u Tomka na Ślężnej koło Shella Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3er Opublikowano 13 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 (edytowane) Hej, dzięki za info - poradziłem sobie sam (no powiedzmy sam - razem z Lijo jednego pięknego popołudnia przy piwku wyregulowaliśmy M30stke - chodzi b dobrze po tej operacji, pali ok. 2 litry mniej ale został niedosyt - czy nie mogłoby być lepiej:)). Nurtuje mnie tylko jedno - wszystkie książki, toutoriale, fora etc nie dość że opierają sie na biblii Hayesa i na M30B35 to jeszcze opisują żeby regulować na tą samą odległość od wałka (ok. 0.3mm) na zaworach ssącym i wylotowych. Stara szkoła natomiast mówi, że na wylotowym szczelina powinna być większa (ok. 0,35) - związane z większą temp i rozszerzaniu się materiału, generalnie ma to sens, wylotowy znajduje się głębiej.... Ciekawe czy ktoś już przerabiał temat? Można zrobić doświadczenie - ktoś chętny na regulacje eksperymentalną M30? Edytowane 13 Października 2011 przez Pit3er 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freex Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 ja zrobiliscie to sami to napewno bedzie lepiej jak w warsztacie...mi w motocyklu nigdy tego mi dokladnie nie zrobili...tylko ze w motocyklu jest specjalne oczko w ktorym widac ktore zawory nalezy w danym polozeniu walu regulowac pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 hehe. Przejechaliśmy sporo kilosów po regulacji (0.3 dolot i 0.35 wylot) ale po tym jak strzeliły dwa koniki (dolot i wylot) na wałku (tuz przed Świnoujściem) to nie do końca jesteśmy pewni jak to się ma do silnika który ma już trochę kilo na liczniku. Tutaj dochodzi temat zużycia materiału na wałku i konikach. Póki co auto śmiga dobrze po wymianie wspomnianych koników a regulacja z tego co mi Pit3er mówił poszła na 0.30mm. Czas pokaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freex Opublikowano 2 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 dziwny zbieg okolicznosci....mi tez wlasnie kiedys w m30 strzelily koniki po regulacji w warsztacie. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 2 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 wymiary same za siebie mówią i regulacja na zimnym silniku (przypuszczalnie temperatura pokojowa 25 stopni celsjusza). (dolot 0,3) [wydechowy 0,35] Zmęczenie materiału normalna sprawa wszystko ma swoją wytrzymałość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 2 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 apropo regulacji zaworów ile taki zabieg może kosztować w e46 2.8 benzyna (tak mniej więcej - miasto wrocław heheh:P) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 2 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Żart? apropo regulacji zaworów ile taki zabieg może kosztować w e46 2.8 benzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 2 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 hehe jak bym ci wymienił chydrauliczne popychacze odechciało by ci się żartów :4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 2 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 apropo regulacji zaworów ile taki zabieg może kosztować w e46 2.8 benzyna (tak mniej więcej - miasto wrocław heheh:P) Jeśli to faktycznie żart to Ci się na prawdę udał! hehe jak bym ci wymienił chydrauliczne popychacze odechciało by ci się żartów :4: Ale jak byś wyregulował hydrauliczne popychacze szczelinomierzem to złożyłbym Ci pokłon. O taki uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 2 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 w takim razie koszty wymiany popychaczy :bag::oops: itp ... chodzi mi o samą robocizne... tak mniej więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freex Opublikowano 3 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 kolego ALn: w tym aucie sie nie reguluje zaworow!! jesli nic nie stuka i nie wali to jezdzij i zapomnij o zaworach! jesli troche tyka przy odpaleniu na zimnym silniku to najpierw zmien olej na lepszy! pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 3 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 już wszystko wiem ... tylko chce się zorientować ile za robocizne wezmą Panowie ... tak na przyszłość ... interesuje mnie cena tego zabiegu ? ktoś może oszacować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 3 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 jak już zaczna zawory ci dobrze pykać to szykuj się na drugi silnik albo remont. Lej dobry olej (co 14 tys km wymiana) i dobre paliwo potem ciesz się jazdą ( nie zapomnij o płynie do chłodnicy)bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matise32 Opublikowano 11 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Ja rególowałem sobie zawory wszystkie 0.30 i jest cisza totalna a mam przebieg 330tysi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 13 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 (edytowane) kolego aln koszt ustawienia zaworów u ciebie to jakieś 1200 zł za same popychacze hydrauliczne do tego jescze pare innych gadzetów + robocizna oczywiscie to moze dac jakieś 2000 zł. tak mniej wiecej oczywiscie Edytowane 13 Października 2012 przez pawel83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 13 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Jeden popychacz kosztuje około 60 PLN (cena w A.S.O. w Warszawie sprzed roku). Masz silnik 2,8 jak u mnie, więc domniemam, że masz 24 zawory, więc sobie pomnóż 24x60 plus robocizna(najlepiej przy rozbiórce silnika wymienić wszystkie). A tak propo, wymiana popychaczy, przy założeniu, że nie dzwonią to raczej mocy nie zwiększy, więc po co taki zabiegpytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 13 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Poprostu czysta ciekawość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 13 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 do tego dojdzie rozbiórka rozrządu i uszczelki także 2000 to była by dobra cena a za około 3000 masz cały silnik:4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.