Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem tutaj nowy. Auto bmw 320d 136ps.

Mam taki problem. turbina ciognie slabo a na 3 biegu do 80 wrzucam 4 wciskam gaz i nic auto nie idzie puszczam gaz ponownie wciskam idzie do 3 tys tylko wrzucam 5 i czasami do 2,5 a czasami do 3 tys obrotuw i koniec. Dodam ze dolalem mixolu i 2 dni auto chodzilo normalnie 200 bez zadnych problemuw a po 2 dniach to samo. Czasami jest tak ze jak pojezdze to zaczyna coraz lepiej i troche lepiej ciognie i wyzej ale rano znowu kaplica. W czym tkwi problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem i pokazuje taki błąd UKŁAD POCZĄTKU WTRYSKU . ale kazdy muwi co innego jeden powiedzial, ze to sterownik pompy, dal numer do lodzi do goscia pojechalem rzucil na kompa pod lapka i znowu on powiedzial ze to napewno nie sterownik tylko , ze w turbinie jakis palec ktury podaje cisnienie jest brudny i , ze cos w pompie ale niechce na darmo wywalac kasy w bloto bo kazdy muwi co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce Cie dolowac ale ....generalnie objawy takie ktore opisujesz dotykaja te takie..troche wyeksplatowane auta i powiem Ci ze juz kilka razy sie spotkalem z takim problemem ze np auto nie chce jechac ze np 130 i wiecej nie pojedzie auto ..okazalo sie ze turbina padla ... tylko nigdy nie regeneruj bo po 5-10 tys znowu Ci padnie i w koncu dojdziesz do wniosku ze po 3-4 regeneracjach wlasnie ..."kupiles" nowe turbo .

a skad jestes ? z Łodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie 70 km od lodzi. no wlasnie jutro mam zawiesz auto do mechanika zeby wyjął turbine i jak cos no to regeneracja czy cos tam sie wymysli, chodzi mi o to zebym wiedzial jaka jest przyczyna bo tak jezdze od jednego do drugiego i kazdy co innego muwi. zastanawiam sie jeszcze nad przepływką bo egr byl czyszczony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem silniku M57. Auto normalnie się wkręcało ale po wrzuceniu 4 i 5 biegu powyżej 3.500 tyś. obr./min nie chciało przyśpieszac lub przyśpieszało skokami. Pokazywało błąd niskiego ciśnienia paliwa. Po wymianie pompy paliwa w baku, problem ustąpił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... tylko nigdy nie regeneruj bo po 5-10 tys znowu Ci padnie i w koncu dojdziesz do wniosku ze po 3-4 regeneracjach wlasnie ..."kupiles" nowe turbo .

...dlaczego ma nie regenerowac? Znasz to z doświadczenia? Ja regenerowałem turbo w zeszłym roku. Owszem nie robię setek tysięcy rocznie, ale już prawie 20tysi zrobiłem na tej regenerowanej i jest oki...

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie tesz tak mysle że jak bedzie to turbo to regeneracja, dzisiaj zawiozlem autko do mechanika odłączyl przeplywke z kostki i przejechalem sie, ale auto calkiem stalo sie zamulone tak jak by turbo wogule jusz nie chodzilo wiec przeplywka odpada. Gosciu podloczyl pod kompa i w jezdzie sprawdzal cisnienie doladowania np na 4 biegu dodawal gazu i np powinno byc cisnienie 2200 i tak mial ale tylko do 3 tys obrotuw i wtedy tak gdzie powinno byc 2200 cisnienie to spadalo do 1600. Błedu zadnego cisnienia paliwa nie pokazuje wiec pompa paliwa hyba tesz odpada. Mechanik muwi ze to raczej turbo i ma jutro wyjąć i sie sprawdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez nie mam nic przeciwko regeneracji turbo, w swojej 330D regenerowalem, narobilem mase kilometrow bez zadnego klopotu, tylko nie zalowalem na cenie regeneracji. Poszukalem opinii, porozgladalem sie, pojechalem zawiezc i wszystko hulalo jak nalezy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z wlasnego doswiadczenia jako ze cos sie stalo z moim autem , nie mialem i bym auto zostawil nawet na pol roku w garazu ale kupilbym nowa turbine bo taki jestem .

ale mam informacje z pierwszej reki jak wielu kolegow/znajomych regenerowalo w "dobrych" zakladach i co 15-20 tys byla kolejna regeneracja i po pewnym czasie za regeneracje rachunek wyniosl ok 5 tys pln ...a za 3700 z hurtownii nowa turbina ...

wiec znam przypadki ze swiata rzeczywistego nie wyimaginowane wiec ja dziekuje regeneracji

Gracjan : jak bedziesz chcial ten numer to daj znac to popytam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Wlasnie wróciłem od mechanika, podmienil zaworki od turbiny i egr i to samo wiec zaworek odpada tesz. Podłnczyl ponownie pod kompa i pokazal błąd UKŁAD POCZĄTKU REGULACJI WTRYSKU w pompie. Turbine sprawdzal i powiedzial ze jest sztywna i w dobrym stanie wiec powiedzial ze turbine by nie ruszad a ze bedzie to cos z pompą sam jusz nie wiem. Ma wyjąć pompe i zawiesc do goscia ktury zajmuje sie tym i nie jest drogi. Pozyjemy zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...