gracjan177 Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Witam. Jestem tutaj nowy. Auto bmw 320d 136ps. Mam taki problem. turbina ciognie slabo a na 3 biegu do 80 wrzucam 4 wciskam gaz i nic auto nie idzie puszczam gaz ponownie wciskam idzie do 3 tys tylko wrzucam 5 i czasami do 2,5 a czasami do 3 tys obrotuw i koniec. Dodam ze dolalem mixolu i 2 dni auto chodzilo normalnie 200 bez zadnych problemuw a po 2 dniach to samo. Czasami jest tak ze jak pojezdze to zaczyna coraz lepiej i troche lepiej ciognie i wyzej ale rano znowu kaplica. W czym tkwi problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 rozumiem ze pewnie na komputerze nie byles aby sprawdzic czy nie wyskakuja jakies bledy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Bylem i pokazuje taki błąd UKŁAD POCZĄTKU WTRYSKU . ale kazdy muwi co innego jeden powiedzial, ze to sterownik pompy, dal numer do lodzi do goscia pojechalem rzucil na kompa pod lapka i znowu on powiedzial ze to napewno nie sterownik tylko , ze w turbinie jakis palec ktury podaje cisnienie jest brudny i , ze cos w pompie ale niechce na darmo wywalac kasy w bloto bo kazdy muwi co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 nie chce Cie dolowac ale ....generalnie objawy takie ktore opisujesz dotykaja te takie..troche wyeksplatowane auta i powiem Ci ze juz kilka razy sie spotkalem z takim problemem ze np auto nie chce jechac ze np 130 i wiecej nie pojedzie auto ..okazalo sie ze turbina padla ... tylko nigdy nie regeneruj bo po 5-10 tys znowu Ci padnie i w koncu dojdziesz do wniosku ze po 3-4 regeneracjach wlasnie ..."kupiles" nowe turbo . a skad jestes ? z Łodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 nie 70 km od lodzi. no wlasnie jutro mam zawiesz auto do mechanika zeby wyjął turbine i jak cos no to regeneracja czy cos tam sie wymysli, chodzi mi o to zebym wiedzial jaka jest przyczyna bo tak jezdze od jednego do drugiego i kazdy co innego muwi. zastanawiam sie jeszcze nad przepływką bo egr byl czyszczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 aaaa no i tesz wymienilem filtr paliwa i tesz nie pomoglo. czasami jak jade w trase to po paru kilometrach tak jak by cos sie przeczyscilo i chodzi coraz lepiej ale postoi przez noc i znuw to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 nie odpowiedziales na pytanie skad jestes jesli z lodzi to moge zalatwic Ci kontakt do bardzo kumatego goscia ktory rzuci okiem i mysle ze dojdzie co jest nie tak . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Nie jestem z łodzi, jestem ze skierniewic. Ale jak muwisz ze on by doszedł jaka jest przyczyna to ja bym przyjechal do lodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 24 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Miałem podobny problem silniku M57. Auto normalnie się wkręcało ale po wrzuceniu 4 i 5 biegu powyżej 3.500 tyś. obr./min nie chciało przyśpieszac lub przyśpieszało skokami. Pokazywało błąd niskiego ciśnienia paliwa. Po wymianie pompy paliwa w baku, problem ustąpił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 24 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 ... tylko nigdy nie regeneruj bo po 5-10 tys znowu Ci padnie i w koncu dojdziesz do wniosku ze po 3-4 regeneracjach wlasnie ..."kupiles" nowe turbo . ...dlaczego ma nie regenerowac? Znasz to z doświadczenia? Ja regenerowałem turbo w zeszłym roku. Owszem nie robię setek tysięcy rocznie, ale już prawie 20tysi zrobiłem na tej regenerowanej i jest oki... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 no wlasnie tesz tak mysle że jak bedzie to turbo to regeneracja, dzisiaj zawiozlem autko do mechanika odłączyl przeplywke z kostki i przejechalem sie, ale auto calkiem stalo sie zamulone tak jak by turbo wogule jusz nie chodzilo wiec przeplywka odpada. Gosciu podloczyl pod kompa i w jezdzie sprawdzal cisnienie doladowania np na 4 biegu dodawal gazu i np powinno byc cisnienie 2200 i tak mial ale tylko do 3 tys obrotuw i wtedy tak gdzie powinno byc 2200 cisnienie to spadalo do 1600. Błedu zadnego cisnienia paliwa nie pokazuje wiec pompa paliwa hyba tesz odpada. Mechanik muwi ze to raczej turbo i ma jutro wyjąć i sie sprawdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 24 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Ja tez nie mam nic przeciwko regeneracji turbo, w swojej 330D regenerowalem, narobilem mase kilometrow bez zadnego klopotu, tylko nie zalowalem na cenie regeneracji. Poszukalem opinii, porozgladalem sie, pojechalem zawiezc i wszystko hulalo jak nalezy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 24 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 ja kiedyś regenerowałem turbo w skodzie octavi I i przejechała drugie tyle co przed regeneracja ponad 200 tys zrobiła po regeneracji i poszła do żyda z przebiegiem 350~ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Dzieki za podpowiedzi tesz tak mysle ze jak to bedzie turbo to zregeneruje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 25 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 z wlasnego doswiadczenia jako ze cos sie stalo z moim autem , nie mialem i bym auto zostawil nawet na pol roku w garazu ale kupilbym nowa turbine bo taki jestem . ale mam informacje z pierwszej reki jak wielu kolegow/znajomych regenerowalo w "dobrych" zakladach i co 15-20 tys byla kolejna regeneracja i po pewnym czasie za regeneracje rachunek wyniosl ok 5 tys pln ...a za 3700 z hurtownii nowa turbina ... wiec znam przypadki ze swiata rzeczywistego nie wyimaginowane wiec ja dziekuje regeneracji Gracjan : jak bedziesz chcial ten numer to daj znac to popytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Witam ponownie. Wlasnie wróciłem od mechanika, podmienil zaworki od turbiny i egr i to samo wiec zaworek odpada tesz. Podłnczyl ponownie pod kompa i pokazal błąd UKŁAD POCZĄTKU REGULACJI WTRYSKU w pompie. Turbine sprawdzal i powiedzial ze jest sztywna i w dobrym stanie wiec powiedzial ze turbine by nie ruszad a ze bedzie to cos z pompą sam jusz nie wiem. Ma wyjąć pompe i zawiesc do goscia ktury zajmuje sie tym i nie jest drogi. Pozyjemy zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.