MiNos Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Witam wszystkich wróciłem na forum po dłuższej nieobecności W końcu udało mi się zgromadzić fundusze na nowe (używane) auto. Czytałem kilka postów które tu są na temat modelu E60. Po zapoznaniu się z lekturą mam mieszane odczucia o tym modelu i sam już nie wiem czy warto kupić. Z tego co widzę to: 1. Jest problem z filtrem DFP przy większym przebiegu 2. Wysiada turbina 3. Urywające się 'klapki' w kolektorze Czy te powyższe usterki często się pojawiają? Patrząc na to pomyślałem już o benzynie 2,5l (ale tu też nie wiem jakie wady ma silnik) i zagazowaniu jej, ale z tej przyczyny że nie robię zbyt dużo kilometrów w miesiącu nie wiem czy to się opłaca (ale znów dalsza trasa to kupa siana na benzynę szczególnie że kierunek to miasto) i co się może dziać zimą - czasami obecne auto stoi z 2-3 tyg. nie używane. Ogólnie będę mam zamiar szukać czegoś z lat 2004-2005 o ile na ten ostatni wystarczy mi gotówki. Możecie podać jakieś orientacyjne średnie ceny w DE za takie modele? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Jak chcesz gazowac E60 to tylko przedliftowa, poliftowe sa nie do zagazowania. Co do urywajacych sie klapek, to koszt usuniecia wynosi 200zl, tylko ktos z glowa to musi zrobic. Jak usuniesz to nie odczujesz zadnej roznicy, przynajmniej ja tak mialem, a problem masz z glowy. Jak juz kupisz to zrob to od razu, u mnie jedna klapka juz byla w poprzek. Turbina to jak w kazdym dieslu, jak bedziesz dbal to bedzie wszystko ok, za rok ktory chcesz powinienes wylapac jakis model ponizej 200tys. km. Generalnie rzecz biorac ja auto polecam, mialem z nim kilka przygod, ale poza tym swietne auto, swietnie jezdzi i niewiele pali. Powiedzmy sobie szczerze, kupujac auto uzywane musisz sie liczyc z tym, ze cos padnie, czy bedzie to BMW, Mietek, Opel albo Toyota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 A wersje po lifcie kiedy dokładnie się pojawiły? Oczywiście z tym że coś nawali liczę się - w końcu to nie nowe z salonu, ale niektóre naprawy mogą zrujnować człowieka Ważne abym wiedział co zaraz po zakupie powinienem sprawdzić/wymienić abym nie miał w trakcie użytkowania nieprzewidzianych problemów. Ogólnie rocznie robię może 10tys km a może i nawet nie... Mój ojciec ma Audi A6 2,5 tds - super auto, niby mówią że ten silnik ma wady ale nie widzę by też miał opisywane różne usterki. Jedyny mankament to rozrząd za który trzeba sporo płacić przy wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Z tym liftem to jest dla mnie samego zagadka, ale ten najwazniejszy byl w bodajze 2007r., ale moge sie mylic. Tak jak pisze jak kupisz auto, to od razu pozbadz sie klapek, w pierwszej kolejnosci mozna powiedziec i najwieksza bolaczke bedziesz mial z glowy. Benzyny bym nie bral, chyba ze 4,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.