Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Wolne obroty po uszczelnieniu dolotu


fikus04

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio w aucie uszczelniałem dolot bo słabo się wkręcał z wolnych obrotów ale obroty były w porządku ok 800 tylko że przy dodawaniu gazu to strasznie kulał do tych 1,5tys. tak jakby silnik chciał z ramy wyskoczyć :pa później było w miare dobrze :) wina tkwiła w gumie łączącej przepływkę z przepustnicą bo była popękana i rozerwana przy wlotach tych dolnych węźy ale wyminiłem ją na nową i teraz obroty na nagrzanym silniku utrzymują się na poziomie 1000 - 1100 rpm . To chyba trochę za wysoko i niewiem w czym tkwi teraz problem ;/ jak sobie z tym poradzić? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I właśnie jestem po myciu silniczka :) był cały czarny w środku ale zastosowałem właśnie wd 40 i benzynę ekstrakcyjną i wszystko ładnie dokładnie wyczyściłem. Było trochę problemów z demontażem ale jakoś się uporałem. Tylko jest jeden problem :( te obroty dalej są wysokie ;/ Koledzy z innego forum doradzili mi reset kompa to tak zrobiłem i jest jeszcze gorzej ;/ obroty zaczęły falować od 1000 - 1500 i dopiero po chwili się stabilizują na poziomie ok. 950 . Spotkał się ktoś z czymś takim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...