fikus04 Opublikowano 15 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Witam. Ostatnio w aucie uszczelniałem dolot bo słabo się wkręcał z wolnych obrotów ale obroty były w porządku ok 800 tylko że przy dodawaniu gazu to strasznie kulał do tych 1,5tys. tak jakby silnik chciał z ramy wyskoczyć :pa później było w miare dobrze wina tkwiła w gumie łączącej przepływkę z przepustnicą bo była popękana i rozerwana przy wlotach tych dolnych węźy ale wyminiłem ją na nową i teraz obroty na nagrzanym silniku utrzymują się na poziomie 1000 - 1100 rpm . To chyba trochę za wysoko i niewiem w czym tkwi teraz problem ;/ jak sobie z tym poradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Sprawdź silniczek krokowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Wymontuj go i przeczysc, z tego co pamietam np ropa, nafta. Jak dalej beda kulaly obroty bedziem dalej myslec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 17 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Najlepiej benzyna ekstrakcyjną ja tak czyściłem albo nawet wd-40 najpierw pozniej benzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikus04 Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 dzieki wielkie za podpowiedź :lol: jutro z rana się tym zajmę i napisze czy pomogło :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikus04 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 I właśnie jestem po myciu silniczka był cały czarny w środku ale zastosowałem właśnie wd 40 i benzynę ekstrakcyjną i wszystko ładnie dokładnie wyczyściłem. Było trochę problemów z demontażem ale jakoś się uporałem. Tylko jest jeden problem te obroty dalej są wysokie ;/ Koledzy z innego forum doradzili mi reset kompa to tak zrobiłem i jest jeszcze gorzej ;/ obroty zaczęły falować od 1000 - 1500 i dopiero po chwili się stabilizują na poziomie ok. 950 . Spotkał się ktoś z czymś takim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa325i Opublikowano 30 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Podepne sie pod temat, moze mnie ktos nakierowac gdzie znajduje sie silniczek krokowy i jak go zdemontowac (m50b25) ? bo juz od dawna nosze sie z zamiarem jego przeczyszczenia ale nie do konca wiem co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 30 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Podepne sie pod temat, moze mnie ktos nakierowac gdzie znajduje sie silniczek krokowy zdejmij kolanko i włóż rękę pod przepustnice,jest pod kolektorem na przeciwko niej [ATTACH=CONFIG]14750[/ATTACH] 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.