Mazi Opublikowano 13 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Z autem moge wyjsc do ludzi z forum co by nikogo nie pakowac na jakis nie wypal wiec je tutaj zamieszczam. prosilbym jakby sie ktos ze mna w jakis sposob kontaktowal powolal sie na to forum . oto ogloszenie : BMW E34 535i – auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Autko jest garażowane. Największy silnik stosowany w przed liftowej wersji (poza wersją M), ładnie wyposażone (rozkodowany VIN pojazdu poniżej). Włożyłem w nie dużo serca oraz pracy, większość czasu myjąc, pieszcząc i starając się doprowadzić do jak najlepszego stanu, ponieważ jestem pasjonatem marki (nie mylić z upalaczami którzy często też się tak nazywają). Z racji tego, że obdarowuję każde swoje auto miłością (tak wiem, wiele osób może pomyśleć, że coś ze mną nie tak ), to z wielkim żalem się z tym autkiem rozstaję, ponieważ mam już inne samochody do jeżdżenia i nie mogę sobie pozwolić aby utrzymać jeszcze moją Perełkę. Jestem czwartym właścicielem samochodu, auto w 2005 roku miało przebieg 209360km (badanie techniczne w Niemczech, na które mam stosowny dokument), pod koniec 2007 roku trafiła do Polski. W Polsce miała jeden przegląd i jedno wykupione ubezpieczenie, ponieważ auto stało i było regularnie odpalane. 14.03.2011 dostało się w moje ręce i w ten sam dzień zrobiłem przegląd (ważny cały rok) oraz wykupiłem ubezpieczenie (1 rata zapłacona, druga rata 14.09 w wysokości 300pln). Na dzień dzisiejszy, autko ma 243408km, po Polskich drogach dosłownie symboliczna ilość kilometrów. Autko posiada nowy akumulator kupiony miesiąc temu (na gwarancji). Silnik : bardzo zdrowe m30b35, nigdy, ale to przenigdy nie widziało gazu – auto z takim silnikiem bez gazu w historii to jak wygrać w totka - każda osoba która interesuje się tematem to potwierdzi . Rozebrałem cały osprzęt silnika, aby wyczyścić wszystkie elementy (aparat zapłonowy, silniczek krokowy, przepustnicę i wiele innych). W silniku są NOWE kable zapłonowe oraz świece NGK, nowy filtr paliwa Mayle. Silnik suchy , nie kopci, nie faluje, ładnie trzyma obroty, nie przegrzewa się , nie bierze oleju, przebieg oryginalny. Auto użytkowane przez statecznego Niemca, w historii nie miała do czynienia z upalaczami i nadwornymi drifterami, którzy męczą takie autka. Karoseria : Auto nie jest składane z kilku, co w przypadku samochodu z takim silnikiem nie jest trudne do zrealizowania. Ciężko za to też dostać takie auto na rynku wtórnym, co najważniejsze to: komora silnika, podłoga bagażnika, dach oraz podłużnice nie ruszone (konstrukcja ramy nienaruszona). Nie mam auta od nowości, ale z mojej wiedzy miało ono malowane 2 błotniki z przodu (lewy i prawy). Żeby uprzedzić tych co myślą, że auto „zaparkowało” przodem w mur betonowy, to od razu mówię, że się mylą (komora silnika w ogóle nie ruszona), tak więc musiała to być jakaś parkingowa przycierka (dlatego zaznaczyłem opcję bezwypadkowy bo ciężko nazwać to wypadkiem ). Generalnie lakier oraz całe autko robią niesamowite wrażenie, auto się błyszczy oraz mieni jeszcze bardziej niż na zdjęciach. Jednak auto ma 20 lat i posiada jakieś ryski bądź odpryski od kamyczków – nie oszukujmy się, ale to jest normalny proces eksploatacji i auto nosi normalne ślady użytkowania . Autko ma pęknięty przedni zderzak (nie mocno), ja nie chciałem wymieniać, ponieważ czasami ciężko wytłumaczyć, że nie było bite i nie to był powód wymiany. Delikatnie pęknięty tylni zderzak od dołu (nie widać na pierwszy rzut oka), zderzak niestety troszkę opadł na mocowaniach, ale nie miałem czasu tego poprawić, jednak można spokojnie to zrobić. Auto generalnie bez rdzy, jedyne miejsce, które budzi niepokój to wspornik lewarka od strony pasażera - normalna przypadłość BMW e34. Wnętrze: Autko ma jeden fotel sportsitze, ze względu na to, że tak sobie zamówił pierwszy właściciel samochodu i ten fotel jest od nowości w tym samochodzie. Skóry z bawoła wodnego, przednie fotele grzane (działa), bardzo wygodne, regulowane w dowolnej płaszczyźnie. Bardzo ładne wnętrze, nie jest zniszczone czy też przetarte - oryginalne od nowości. Łatwo można porównać do niektórych aut, które rzekomo mają 180-220 tys. a siedzenia w tych samochodach na tle mojego mówią, że auto już ma spokojnie z pół miliona za sobą. We wnętrzu znajdziemy też elektryczny szyber dach, 4 elektryczne szyby, elektryczne lusterka, komputer pokładowy, roletę tylnej szyby, telefon (niestety ale słuchawkę ktoś zabrał) ,rękaw na narty ,oraz wiele innych. Rozkodowany VIN : Typ 535I (EUR) Typoszereg E E34 () Seria 5 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M30 Pojemność skokowa 3.50 Moc 155 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor BROKATROT METALLIC (259) Tapicerka ANTHRAZIT BUFFALO (0180) Data prod. 1991-12-12 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S235A TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Roleta przeciwsłoneczna tylna S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S464A SKIBAG Worek na narty S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł S570A STRONGER ELECTRICITY SUPPLY Silniejsze zasilanie prądem S660* BMW BAVARIA REVERSE RDS L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria S945 BERUECKS. PREISABHAENGIGKEIT Nie interesuje mnie żadna zamiana ponieważ wlaśnie „nadmiar” jest powodem sprzedaży. Zdjęcia robione (bez obróbki typu photoshop) - 9.05.2011. Dziękuję osobom które się chcą tylko przejechać . Kontakt : „zadaj pytanie sprzedającemu” gg 2964656 numer telefonu 725..069..423 – nie odpisuję na sms-y jeśli nie odbieram to proszę spróbować później (w pracy czasami nie mam dostępu do telefonu). tutaj zdjecia -> http://img706.imageshack.us/g/10015102.jpg/ cena 8999pln do negocjacji na miejscu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi