Forest Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Kolega chce kupić BMW E46 320d 150 KM na common rail. Byliśmy u Majewskiego na kompie i właściwie poza świecami żarowymi do wymiany (lub sterownikiem świec) nic więcej nie wyszło. Po odkręceniu korka wlewu oleju rzuca nim na osłonę silnika. Sprawdzałem u siebie - po odkręceniu nie wyrzuciło nawet kropli. Czy to wina zatkanej odmy? Co jakiś czas zapala sie też żółta kontrolka oleju. Podobno może to być spowodowane usterką czujnika poziomu oleju. Do tego dochodzi jeszcze skakanie obrotów na biegu jałowym w zakresie od 800 obr./min do 3500 obr./min. Przepływka ? Miał ktoś coś podobnego w tym silniku? Pytanie czy to jakaś drobnostka czy poważniejsza usterka i dać sobie spokój z zakupem. Proszę o szybkie info bo kolega do jutra może auto oddać. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 jak kolega chce to moze chce kupic moje dziewicze e46 z oryginalnym przelotem 136 tys , sam widziales zreszta nawet pol dymku nie puscila generalnie auto nie na sprzedaz chyba ze trafi sie jakis kupiec przez przypadek tyle ze ja szukalem jak Ci mowilem auta rok i cena raczej z 4 z przodu ale warto napomknac co do wyzej wymienionych objawow to generalnie jak odma sprawna to auto powinno pofalowac na obrotach przy odkreconym korku - tak maja benzyniaki nie wiem jak jest z 2,0 sam u siebie nie sprawdzalem ;d , z ta kontrolka faktycznie moze byc czujnik poziomu oleju , skakanie obrotow to jest raczej wina silniczka krokowego ale to zazwyczaj jest do 2000 obrotow , typu ze trzyma obroty na poziomie 1500 ale silnik nie faluje a co powiedzial Majewski na temat tego auta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Więc falowanie obrotów tej 320d to nie będzie ABSOLUTNIE żadna przepływka. Pierwsze raz takie coś widze i dla mnie to jest tylko jedno: silnik wyeksploatowany... nigdy nie widziałem 320d zeby falowały obroty, tylko jak to sie dzieje chodzi rowno caly czas i po chwili ma zwiekszone obroty i chodzi na wyzszych ale delikatnie wyzszych a potem znow zmniejszaja sie i chodzi rowno czy po prostu wskazowka obrotomierza sie wacha cały czas? Z czujnikiem cisnienia oleju czyli tą kontrolką absolutnie bym sie nie martwił. W 320d 150KM spod korka zawsze bedzie chlapac P.S. Na pewno dobrze napisałes wskazówka lata miedzy 800 a 3500obrótów? Podejrzenia moga być na któryś tłok bądź wałek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.