Rasend Opublikowano 16 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 moja bumka nie chce chodzić na wysokich obrotach!!! co z tym zrobić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 16 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 Ale co to znaczy nie chce chodzic ? Nie ciagnie ? Dlawi sie ? Gasnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 16 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 opisz dokładniej a może chodzi o to że odcina przy np 5000 obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasend Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 chodzi o to że jak jej wcisne gaz w podłoge to podczas jazdy zaczyna szarpać i przerywać na postoju to samo,jednak jak jest zimna to jakby lepiej chodziła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasend Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 no nie wiem może ale jak wyminiałem filtr paliwa i go ściągałem to ciśnienie miała jak nie wiem!a może katalizator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 17 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 a czy nie jest tak: jak powoli dajesz gazu to ok jest , dopiero jak w podłogę depniesz to się czka :?: czy tylko na wyższych tak się dzieje czy od samego dołu :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasend Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 no właśnie jak powoli daje gazu to się buja a jak wcisne w podłoge to szarpie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 17 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 no właśnie jak powoli daje gazu to się buja a jak wcisne w podłoge to szarpie proponuję wyczyścić przepływomierz prawdopodobnie jest zasyfiony olejem i kurzem i przy szybkom dodaniu gazu zawiesz się i wprowadza w błąd kompa, wyciągnij go z zalej rozpuszczalnikiem albo benzyną tylko nie preparaty typu WD40, styki też by się przydało przeczyścić są pod pastikową czarną klapką na górze, ale przyczyny mogą być też inne - np. dziurawy dolot - ale tylko drogą kolejnych eliminacji można do tego dojść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasend Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 pomóżcie bo już nie wiem co mam zrobić???!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 pomóżcie bo już nie wiem co mam zrobić???!!! Drogi Kolego zrób tak jak ci radzą nikt nie jest Magikiem i nie znajdzie przyczyny tym bardziej za pomocą sieci (po prostu trzeba się wziąść do roboty),a napewno ci się uda znaleść przyczynę <bmw_1> p.s.a jak już naprawisz to napisz co to było bo sam jestem ciekawy-pozdro <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasend Opublikowano 19 Lipca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Piotr napisałeś żeby przeczyścić przepływomierz ale co to jwest gdzie on się znajduje??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 19 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 przepływomierz to urządzenie mierzące ilość powietrza wpadającego do silnika, potrzebne dla kompa do obliczania dawki paliwa, w twoim silniku jest to wykonane za pomocą klapki która sie odchyla zwiekszając przeswit - powinna chodzic lekko bez zatarć ani skoków, od góry jest czarna plastikowa klapka pod którą jest rezystor napylony po którym sie przesuwa ramię to także się brudzi i wycieara dając błedny odczyt, jeśli nie jesteś kumaty to nie ruszaj - nie otwieraj klapki od góry - potencjometru, możesz najwyżej po zdjęciu przepływomierza przemyć go benzyną albo rozpuszczalnikiem, demontaż jest prosty : odpinasz rurę za przepływomierzem, odkręcasz śruby od góry łączące przepływomierz z puszką filtra powietrza , odłączasz wtyczkę od kompa przekrecając ją w lewo i masz przepływomierz gotowy do czyszczenia oto zdjęcie przepływomierza , z lewej puszka filtra powietrza a z prawej rura do przepustnicy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasend Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 zrobiłem wszystko tak jak radziliście,wyczyściłem przepływomierz,założylem nowy filtr powietrza,świece przeczyściłem,założyłem strumienice zamiast katai dalej to samo.Teraz nawet jak stoji troche i ją odpale to przy gwałtownym odrazu ruszeniu zaraz zgaśnie i pózniej musze ja troche kręcić żeby znowu odpaliła,no i podczas jazdy wciskam gaz w podłoge i się dusi...i co dalej bo już nie mam pojęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 sprawdż czy nie łapie ''lewego powietrza''.a jak bedzie ciemno spójrz na kable i dodawaj gazu,może masz jakieś duuuże przebicie.jeśli mówisz że na zimnym chodzi lepiej to może coś z czujnikami temperatury.popsikaj wszystkie wtyczki od czujników.pod dolotem powietrza od strony kierowcy jest taka wtyczka.wypnij ją całkiem z tego plastiku i złącz poza nim.nieraz to się pieprzy..jeśli nic niepomoże to jedż na komputer,wtedy będziesz wiedział od czego zacząć :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 ja myslę że bez mechanika się nie obejdzie chyba :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasend Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Witam wszystkich.Byłem dziś u mechanika posprawdzał mi ciśnienie na swiecach jest ok na każdym ponad 11,sprawdził przepływomierz też ok,świece, kable itd .Stwierdził że na 50% będzie to pompa paliwa,ale kazał mi ją najpierw wykręcić i zibaczyć czy nie jest zasyfione śitko pompy a jak nie to pompa do wymiany.Mam pytanie za ile można wytargać taką używaną pompe bo nowa kosztuje podobno ponad 500 stówek?jutro biore się do roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Pompe nowa z gwarancja dostaniesz juz od 200zł (zamienniki) a oryginalne tak jak piszesz chodza w okolicach 400zł w góre . <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasend Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 wyciągłem tą pompe i okazało sie że jest to pompa pierburga WV@Audi.czyki znaczyłoby że jest wsadzona inna pompa i ta może nie dawać rady czy tak?prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasend Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 wie ktoś jakie mają być parametry pompy paliwa do Bmw 316i na pełnym wtrysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 w E30 zazwyczaj pompy maja takie same podawanie cisnienia dmuchaja okolo 4-7 bara ... Wszystko pozniej rozdziela - regulator cisnienia paliwa - komputer - wtryski ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasend Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Witam.Wymieniłem pompe paliwa bo tamta mi już całkiem siadła i auto nawet mie paliło.Założyłem używaną od 320 w idealnym stanie i tak bmw pali na strzała ale jednak dalej sie dusi i pierdzi na wysokich obrotach więc jednak pompa nie ma z tym nic wspólnego tak jak między innymi powiedział mi nie jeden mechanik i dalej jestem w kropce władowałem kase a auto dalej nie chodzi tak jak powinno...! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasend Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 ma jeszce jedno pytanko gdzie w bmw E-30 jest komputer??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 ma jeszce jedno pytanko gdzie w bmw E-30 jest komputer??? Otwierzasz schowek u pasazera , odkrecasz nad nim 3 srubki i masz sterownik A wymieniales czasem filtry paliwa ?bo nie chce mi sie zabardzo teraz tematu od poczatku walkowac ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.