Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciał bym wam przedstawic moje spostrzezenie co do tego specyfiku jak wiadomo jezdzę Bmw e36 318i m40 czeka mnie przekładka na m44 ale chciałem wytestowac z ciekawosci modyfikator + a zaczeło sie tak pewnego dnia pojechałem do Mechanika <Biniu> zeby zapytac czy to juz koniec mojego m40 stwierdził ze 1 lub 2 popychacze są juz do wymiany ale powiedział ze jesli mi nie szkoda pieniędzy to mam kupić w Focie modyfikator + a ze mi tam nie zalezało pojechałem i zakupiłem moj samochod ma przejechane 280 tyś kilometrow Ok zalałem to autko chodziło 30 minut i nic dalej klepało przejechałem w trybie miasto trasa zrobiłem 250 kilometrow i powiem szczeze nic nie słychac jest ciszej i jak narazie spisuje sie dobrze jutro wybieram sie znow do Szwecji wiec laweta w gotowosci jesli dojade opisze co sie stało itp Pozdrawiam piszczie co sądzicie o tym:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem o Tym specyfiku z moim mechanikiem (tak z ciekawości) i Kategorycznie Odradził Wlewanie jakichkolwiek wspomagaczy do silnika ,ropy czy benzyny. Tak więc tankuję na SHELL-u raz zwykłą ropke a raz V-power i jeżdze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modyfikator to takie niebieskie z tygrysem na opakowaniu? Kiedyś testował to koleś z Master Tuning na łamach TVN Turbo. Wzięli Skodę Octawię na hamowanię, sprawdzili moc i moment, pobujali by sprawdzić średnie spalanie. Następnie zalali Modyfikator, zrobili na nim 1500 km. Średnie spalanie spadło o 0,5 litra, polepszyła się kultura pracy silnika, pracował ciszej, wpadał w mniejsze drgania. Na hamowni wskoczyło kilka koni więcej i jakieś dodatkowe 30 Nm. Generalnie facet stwierdził, że podchodzi z dystansem do wszelkich "ulepczaczy" ale ten naprawdę nie jest zły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modyfikator to takie niebieskie z tygrysem na opakowaniu? Kiedyś testował to koleś z Master Tuning na łamach TVN Turbo. Wzięli Skodę Octawię na hamowanię, sprawdzili moc i moment, pobujali by sprawdzić średnie spalanie. Następnie zalali Modyfikator, zrobili na nim 1500 km. Średnie spalanie spadło o 0,5 litra, polepszyła się kultura pracy silnika, pracował ciszej, wpadał w mniejsze drgania. Na hamowni wskoczyło kilka koni więcej i jakieś dodatkowe 30 Nm. Generalnie facet stwierdził, że podchodzi z dystansem do wszelkich "ulepczaczy" ale ten naprawdę nie jest zły.

Te parę koni więcej to jakiś margines błedu, spalanie niższe nie wierze ale może..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modyfikator to takie niebieskie z tygrysem na opakowaniu? Kiedyś testował to koleś z Master Tuning na łamach TVN Turbo. Wzięli Skodę Octawię na hamowanię, sprawdzili moc i moment, pobujali by sprawdzić średnie spalanie. Następnie zalali Modyfikator, zrobili na nim 1500 km. Średnie spalanie spadło o 0,5 litra, polepszyła się kultura pracy silnika, pracował ciszej, wpadał w mniejsze drgania. Na hamowni wskoczyło kilka koni więcej i jakieś dodatkowe 30 Nm. Generalnie facet stwierdził, że podchodzi z dystansem do wszelkich "ulepczaczy" ale ten naprawdę nie jest zły.

Forest, jeśli dobrze sięgam pamięcią to z TVN Turbo testowali "Ceramizer" z Lublina dodam, że kiedyś skusiłem się i postanowiłem przetestować ten środek w swoim aucie i tak "wlałem" 5ml środka do starego passata i tak jak Forest piszesz - poprawiła się elastyka, zaczął ciszej pracować. Co do mocy nie wypowiem się , bo na hamowni nie byłem. Myślę, że coś w tym musi być, bo sam zauważyłem pozytywne zmiany. Koleś w swoim też testował i był również zaskoczony - pozytywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przed SWAP'em zalałem ceramizera do swojego poczciwego M40 i potwierdzam że to coś działa.

Auto płynniej chodziło na wolnych obrotach. Lepiej się wkręcało i nieco ciszej pracowało.

Ceramizer robi delikatną (rzędu mikronów) ceramiczną powłokę na wszystkich elementach metalowych w obiegu oleju.

Ale Modyfikator + działa nieco inaczej. Mi się to bardziej kojarzy z moto-doctorem ale z tego co widziałem, czytałem i słyszałem to ten specyfik daje rady.

Mój znajomy jeździ na popularkach i perwsze co robi w nowo kupionej rajdówce to wlewa Modyfikator +. Nigdy nie zajeździł silnika!!! Raczej go rozwalał :D

P.S.

Po swapie na M52 też zalałem :D

Ważne jest żeby go dobrze "zaceramizować" czyli obroty do 3000 przez 200-250 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomina mi się wątek odnośnie mixolu do ropy na moim poprzednim forum. Co człowiek, to opinia. Jednemu mniej dymił, drugiemu śmierdziało spalinami, a trzeciemu ciszej chodził.

Dobry ON (lub PB) i auto pojedzie. Ale polskie szałowe nie są i czasem można coś dolać (szczególnie zimą "parafinowe":)). Ja jednak zastanowiłbym się nad tym czy wszystkie elementy potrzebują powłok ceramicznych, extra smarowań itp. - gdyby konstruktor chciał żeby tam była ceramika, to po prostu zrobiłby panewki ceramiczne, jeżeli po testach wyszłoby mu że smarowanie nie halo to umieściłby dodatkowy dolot oleju.

Forest, jesteś fachowcem - dzisiejsze (i te sprzed 5-10 lat) silniki są tak wymęczone i precyzyjne że IMHO nie ma co ich uszczęśliwiać na siłę.

Chwała tym, którzy tydzień przed swapem robią dla nas ;) testy, świat idzie do przodu. Ale testy TVN TURBO robione na przebiegach 200-500 km nie są dla mnie wiarygodne. Śmierdzi mi to sponsoringiem - jakoś nikt nie robi powtórnego testu tych specyfików po 10-20k km... Zastanawiające?

Edytowane przez beaver79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po długiej podruzy moim m40 którym waliła chydraulika moge smiało przynac to działa moje m40 chodzi cisze nie wali juz chydraulika spalanie nie sprawdzałem i koni wątpie zeby cos dodało ale w szwecji robie pługanie silnika wymieniam na 10w40 mobil super i dolewam 2 modyfikator + polecam z całego serca silnik chodzi ciszej elegancko wkręca sie na obroty i chodzi jak by lzej waro to sprawdzic u siebie ja mowie u sebie jak najbardziiej tak beti poszła 215h km pokazała navi warto wydac te sto pare złotych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak zastanowiłbym się nad tym czy wszystkie elementy potrzebują powłok ceramicznych, extra smarowań itp. - gdyby konstruktor chciał żeby tam była ceramika, to po prostu zrobiłby panewki ceramiczne, jeżeli po testach wyszłoby mu że smarowanie nie halo to umieściłby dodatkowy dolot oleju.

Forest, jesteś fachowcem - dzisiejsze (i te sprzed 5-10 lat) silniki są tak wymęczone i precyzyjne że IMHO nie ma co ich uszczęśliwiać na siłę.

Tu się z Tobą nie zgodzę, ponieważ producenci, w tym BMW, namierzają na częstą sprzedaż aut, a przede wszystkim na sprzedaż części zamiennych(dwa czujniki - wał rozrządu i wał korbowy - do M52Tu to koszt rzędu 800zł w na ori częścach, a gdzie reszta?)

Ceramizer daje Ci ochronę mechaniki przed tarciem. Nie uszczelnia (jest to wyraźnie napisane w instrukcji). Jak dla mnie to jest mniejsze zużycie np. wspomnianych panewek. Piszesz że producent mógłby dać panewki ceramiczne gdyby uznał to za stosowne. A i owszem ale auta z ceramicznymi seryjnymi panewkami (są takie? :P) lub np. hamulcami kosztują krocie. Pamiętaj o tym że to ma się sprzedawać :D

No i na koniec dodam że dookoła nas siedzą naukowcy którzy np. z miłości do motoryzacji wykorzystują swoją wiedzę i doświadczenie w chemii, mechanice , elektronice oraz innych dziedzinach wiedzy, po to żeby coś poprawić, ulepszyć, zwiększyć wydajność itd. itp.

Z własnego doświadczenia testy ceramizera mnie przekonują. Wlewa się tego ok. 5 cm3 na 4-5l oleju (czyli nic :) ).

Modyfikatora jest trochę więc pewnie włazi wszędzie. Dlatego się nigdy nie zdecydowałem.

Tak jak pisałem wcześniej. Przypomina mi to moto-doctor'a :P

No ale testy mówią same za siebie....

P.S.

.....temat rzeka.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...