Tomaszeks_88 Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Witam, segreguje te smiecie co przywiozlem i mam do was pare pytan: 1. Wzielem trzy sprezyny do E30 2xprzod 1xtyl w stanie nowym (lezaly prawie 20lat) i z tego co zauwazylem jedna jest dluzsza a druga krotrza ?? czy tak powinno byc?? Uploaded with ImageShack.us 2. Wzielem takze dwa silniczki nawiewu w stanie pordzewialym, jeden ruszyl, ale jak ruszyl to prawie glowe mi urwal, ale z powodu rdzy grzeje sie dosc mocno i po ok 1minucie wylacza sie (slychac cykniecie) i za ok 15s wlacza sie ponownie. Czy to takie zabezpieczenie czy cos jest nie tak ?? Tak myslalem zeby je wzucic do oleju zeby polezaly doszlo wszedzie smarownie ?? 3. Silnik M10. Rozrusznik podlaczylem pod aku i silnik zakrecil z bardzo duzym trudem, topiac przewodu rozruchowe (moj blad bo nie wykrecilem swiec). Chce ten silnik zakonserwowac zeby nie stalo sie z nim nic zlego. Lepiej go zostawic w spokoju z olejem w stanie, lepiej wlac tam duzo oleju zeby sobie wszedzie wlazl (ile wejdzie) czy lepiej rozebrac i wyczyscic itd itp. 4. Tutaj juz nawiaze do wymiany skrzyni. Przy okazji jak podpora bedzie w zlym stanie to ją wymienie i pytanie, czy od poczatku produkcji jest taka sama ?? Bo jak widze na allegro wiekszosc producentow podaje wszystkie modele po 87r, czyli z szeroka lampa (w domysle M40) a ja mam M10 ?? Ktos moze wymienial w M10 ?? 5. :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: P.S. Sorki ze tyle pytan (moze nawet troche glupich) ale chce te czesci przechowac zeby mi pozniej sluzyly bo jeszcze 1-2lata i czesci do E30 zaczna sie robic bardzo drogie i ciezko osiagalne... (szczegolnie M10). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 1. co do sprezyn to jedna ma 6 zwoi a druga 7 - nic z tego dobrego nie ulepisz, zreszta wydaje mi sie, ze byla ona peknieta 2. wrzucanie silniczka elektrycznego do oleju to nie jest dobry pomysl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 2. Wzielem takze dwa silniczki nawiewu w stanie pordzewialym, jeden ruszyl, ale jak ruszyl to prawie glowe mi urwal, ale z powodu rdzy grzeje sie dosc mocno i po ok 1minucie wylacza sie (slychac cykniecie) i za ok 15s wlacza sie ponownie. Czy to takie zabezpieczenie czy cos jest nie tak ??Tak myslalem zeby je wzucic do oleju zeby polezaly doszlo wszedzie smarownie ?? nie polecam wrzucania do oleju jak silnik się grzeje to może wirnik już mieć skrócone uzwojenie proponuje przeczyścić lamelki drobnym papierem ściernym sprawdzić łożyska lub tuleje (nasmarować) bo niewiem co tam jest oczywiście sprawdzić szczotki silnika jak to pomoże że nie będzie się grzał to jeszcze da radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 wrzucanie silniczka elektrycznego do oleju to nie jest dobry pomysl A co ty opowiadasz. Olej jest za***iaszczym izolatorem (np. transformatory olejowe wysokich napięć typu 15kV - tylko olej) Jedyny problem to będzie potem oczyszczenie komutatora i szczotek, ale to można zrobić nitro i patyczkami do uszu. Ale najpierw warto wyczyścić silniczki z brudu wszelakiego. P.S. Widziałem kopa w akwarium wypełnionym olejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 A co ty opowiadasz. Olej jest za***iaszczym izolatorem (np. transformatory olejowe wysokich napięć typu 15kV - tylko olej)Jedyny problem to będzie potem oczyszczenie komutatora i szczotek, ale to można zrobić nitro i patyczkami do uszu. Mnie tez tak kiedys uczyli w szkole sredniej... :p:p P.S. Jutro oddaje do znajomego Beemke na wymiane skrzyni, wiec ukradne troszke oleju... Widze nowy Avatar.... uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Olej jest za***iaszczym izolatorem no i nauczyłem się czegoś nowego bez jaj, nie wiedziałem - sorry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Nie ma za co przepraszać. Mnie na Polibudzie parę lat tego uczyli a pamiętam 1/10000 tego wszystkiego. Wstyd się przyznać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.