Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



Chacko e30

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie mam e34 z silnikiem 2.4TD 1991r,ten silnik zaczyna umierać śmiercią naturalną i zastanawiam sie czy nie wsadzić do niej 2.5TD i niewiem czy to sie opłaca,czy dużo jest roboty żeby to jeździło,ewentualnie co bym musiał mieć żeby zrobić tego "swapa"??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o 2,4td to śmierć naturalna ,o której piszesz,następuje około 1 000 000 km;)Jak dla mnie silnik 2,4td to tzw czołg długodystansowiec.

Przekładka na 2,5td najlepiej to mieć cały osprzęt z wiązką i DDE.

Czy to się opłaca?-w przypadku gdy chcesz uratować budę a silnik już dogorywa to chyba jedyne wyjście poza remontem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co kupiłem ją już z myślą zrobienia silnika niby ma 370 000,ale wydaje mi sie słaby(jechałem 524td i on nawet fajnie jechał)a ta moją kupiłem bo cena była fajna i fajnie wyglądała,czarna na bordowych skórach z klimą i całą elektryką wszystko jest sprawne i trzymające sie kupy,zawieszenie fajnie trzyma sie drogi cichutkie i przyjemne,tylko ten silnik jakiś słaby,ale chyba wmontuje drugie 2.4 jakieś dobrze utrzymane z allegro dużo mniej roboty i mniejsze koszta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...