piotrunio89 Opublikowano 6 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 witam.koledzy mam problem z obrotami silnika silnik 2.0 12v a mianowicie ostatnio wymieniałem przepustnice i po tej wymianie zaczął mi nieruwno pracować silnik na biegu jałowym.czy ktoś z was regulował przepustnicą ?i jak ją wyregulować żeby obroty były rówe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 6 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 hmm przepustnica nie reguluje biegu jałowego , tylko silniczek krokowy. Posprawdzaj czy jak poskręcałeś ją spowrotem czy nie łapie gdzieś lewego powietrza oraz czy jest w pozycji pionowej (zamkniętej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 6 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Coś mi się wydaje,że winnę ponosi źle ustawiony czujnik położenia przepustnicy. Czujnik bez potencjometra i daje dane dla DME by wysterować "krokowca". W momencie zamykania przepustnicy czujnik ma zrobić "KLIK"-info że drajwer puścił pedał gazu i wolne obroty przejmuje krokowy. Regulacja jest prosta-ściąga się gumę i zagląda na przepustnicę-zamykasz ją płynnie i w końcowej fazie tak regulujesz czujnik by kliknął jak przepustnica się zamknie. Nie reguluj śruby,stopera dla przepustnicy bo wystarczy ze lekko ją uchylisz i masz sytuację w której np.czujnik nie kliknie,krokowy więc jest zamknięty a powietrze prześlizguje się przez przepustnice w niewielkiej ilości.DME nie przyjmuje to jako wolne obroty więc stara się drastycznie korygować ilością paliwa-jaja z tego wychodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrunio89 Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 tak właśnie czujnik położenia przepustnic przekładałem,czyli że jak przepustnica jest zamknięta po puszczeniu pedału gazu to czujnik musi być w pozycji kliknięcia?bo z tego co widać to tam jest duża przestrzeń regulacyjna tym czujnikiem,nawet z tyłu słychać z rury wydechowej że silnik pracuje nie równo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.