sleed Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Witam, robiłem mały remont silnika, tzn. pierścienie, panewki, remont głowicy, uszczelka. Na początku wszystko było ok, auto dotarte. po tygodniu pojawił się za mną ogromny obłok niebieskiego dymu, sprawdzałem ciśnienie na cylindrach i wyszło na wszystkich 12,5, a ubytek oleju to ok 4 litrów na 100 km. gdzie może leżeć przyczyna ? Pierścienie ? uszczelniacze ? źle dobrane zawory bo były zmieniane?:? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 2 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 To Twój 1-szy post na tym forum i odrazu walisz z problemami. Przywitaj się w odpowiednim dziale:) Na jakiej podstawie były dobierane nowe zawory? na tzw oko? Jeśli zawory dobrano jako niekompatybilne z prowadnicami zaworowymi to takie zużucie oleju jest możliwe A zawory jakie są teraz po remoncie?-cicho jak makiem zasiał?Czy tarabanią się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sleed Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 dobierali niby specjaliści zajmujący się regenaracją głowic. Każdy mówi mi że pierścienie poleciały, ale żeby tak było auto raczej miało by problemy z odpaleniem, no i raczej motor nie miał by równego ciśnienia na wszystkich garkach . za pare dni ściągne głowice i powioze na gwarancje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Ponawiam pytanie-zawory cicho pracują?Czy się rozklepały? Jest jeszcze opcja,że jak zrobili Tobie extra szczelną głowicę w znaczeniu górę/zawory to puścił słabszy dół czyli pierścienie. Odkręć korek od oleju-przedmuchy. Badanie ciśnienia sprężania nic nie da skoro zużycie oleju masz na poziomie 4l/100km. Pęknięty,zakleszczony pierścień będzie zalewany olejem i uszczelniany więc utrzyma przyzwoite ciśnienie. Silnik rano przykapca na fioletowo niebiesko po odpaleniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sleed Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 olej mi wywala przez tłumik 8), a zawory pracują cicho, jak odpale auto to powstaje zasłona dymna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pol.1979 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Witam miałem kiedyś podobny problem nie z BMW ale z SUZUKI maruti taka sama sytuacja odpala i kopci na niebiesko czyli pali olej silnik po remoncie co się okazało po zdjęciu głowicy że pierścienie zostały zmienione po szlifie a tłoki nie i dla tego bardzo szybko zużyły się pierścienie po wymianie tłoków i pierścieni auto jeździ bez kopcenia i łykania oleju myślę że jeszcze oprócz głowicy to pęknięcie pierścienia lub rysa na gładzi cylindrów. Jak będziesz wiedział co było to napisz.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sleed Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 po rozbiórce silnika, ciężko stwierdzić co się stało, pierścienie wyglądały normalnie, ale jak obracałem wałem to zostawał olej na cylindrach, czyli coś było nie tak. a problem rozwiązałem montując dół od m52b28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 12 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 w takim razie wychodzi ,że były źle dobrane pierścienie lub ustawione zamkami w jednej linii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.