Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, robiłem mały remont silnika, tzn. pierścienie, panewki, remont głowicy, uszczelka. Na początku wszystko było ok, auto dotarte. po tygodniu pojawił się za mną ogromny obłok niebieskiego dymu, sprawdzałem ciśnienie na cylindrach i wyszło na wszystkich 12,5, a ubytek oleju to ok 4 litrów na 100 km.

gdzie może leżeć przyczyna ? Pierścienie ? uszczelniacze ? źle dobrane zawory bo były zmieniane?:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Twój 1-szy post na tym forum i odrazu walisz z problemami.

Przywitaj się w odpowiednim dziale:)

Na jakiej podstawie były dobierane nowe zawory? na tzw oko?

Jeśli zawory dobrano jako niekompatybilne z prowadnicami zaworowymi to takie zużucie oleju jest możliwe

A zawory jakie są teraz po remoncie?-cicho jak makiem zasiał?Czy tarabanią się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobierali niby specjaliści zajmujący się regenaracją głowic. Każdy mówi mi że pierścienie poleciały, ale żeby tak było auto raczej miało by problemy z odpaleniem, no i raczej motor nie miał by równego ciśnienia na wszystkich garkach . za pare dni ściągne głowice i powioze na gwarancje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie-zawory cicho pracują?Czy się rozklepały?

Jest jeszcze opcja,że jak zrobili Tobie extra szczelną głowicę w znaczeniu górę/zawory to puścił słabszy dół czyli pierścienie.

Odkręć korek od oleju-przedmuchy.

Badanie ciśnienia sprężania nic nie da skoro zużycie oleju masz na poziomie 4l/100km.

Pęknięty,zakleszczony pierścień będzie zalewany olejem i uszczelniany więc utrzyma przyzwoite ciśnienie.

Silnik rano przykapca na fioletowo niebiesko po odpaleniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam miałem kiedyś podobny problem nie z BMW ale z SUZUKI maruti taka sama sytuacja odpala i kopci na niebiesko czyli pali olej silnik po remoncie co się okazało po zdjęciu głowicy że pierścienie zostały zmienione po szlifie a tłoki nie i dla tego bardzo szybko zużyły się pierścienie po wymianie tłoków i pierścieni auto jeździ bez kopcenia i łykania oleju myślę że jeszcze oprócz głowicy to pęknięcie pierścienia lub rysa na gładzi cylindrów. Jak będziesz wiedział co było to napisz.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...