Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

wiele razy natknołem sie na rozne sposoby zakladania filtrów stożkowych i chcialem sie dowiedziec od was co są za roznice w sposobach .

Jedni zakladaja filtr stożkowy do samej gumowej rury odrzucająć przepływomierz widzialem nawet w dobrze zrobionych porzadnych samochodach jaki patent

2gi sposob to oczywiscie z przepływomierzem.

co za roznica jest miedzy tymi montazami ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do stozka musisz sobie znalezc przejsciowke pod przeplywke sa na allegro. Kiedys chcialem ladowac stozek Simoty ale wsumie to tylko dla efektu dzwiekowego. Jezeli chodzi ci tylko o akustyke to musial bys uslyszec jak chodzi auto Soula niewiem jaki on ma wydech ale mozna dac se reke uciac, ze jest tam stozek zamontowany i dzwiek idzie z przodu auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawelo nie wyobrazam sobie , ja tylko pytam wiec odpowiedz " tak da sie " lub " nie nie da sie" a najlepiej poprzec to argumentami i wiedzą jakąś np nie bardzo bo to i tamto, a jak pisałem wlasnie widzialem w konkretnych furach stożek podlaczony bezposrednio do gumiaka bez przeplywki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyczytałem na necie, że stożek nie koniecznie będzie lepszy od ori filtra. fakt, że dźwięk będzie lepszy ale przy złym zamontowaniu go możesz stracić na mocy i momencie obrotowym. jeżeli zamontujesz go bliżej niż ori filtr, to poprawi się moment tylko w wyższym zakresie obrotów i do tego filtr poddawany jest większym wibracjom co pogarsza filtrowanie (większa możliwość zasysania syfu - bardziej szkodzi silnikowi w tym wypadku). jeżeli wydłużysz odległość to moment wzrośnie w niższym i średnim zakresie obrotów. oczywiście musisz dobrze odizolować stożek od dopływu ciepłego powietrza, żebyś nie stracił na mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do zakladania sportowego filtra bez przeplywomierza, to jest to mozliwe...

w projektach za tysiace zlotych, ludzie rezygnuja calkowice z elektronicznego sterowania silnika na rzecz mechaniki, czyli zakladaja gazniki

wszytskie przeplywomierze, potencjometry i sondy lambda laduja wtedy w koszu - bo nie sa potrzebne, ewentualnie zostaja i sa pomocne przy regulacjach

co do "stozka" to musisz zachowac odpowienia dugosc (czli najlepiej taka jak seria) dolotu, do tego filtr musi miec odpowiednia przepustowosc

moim skromnym zdaniem najlepszym wyjsicem w twoim przypadku jest sportowy airbox Simoty w karbonowej obudowie, ma on spora wydajnosc a i cena jest ok

http://allegro.pl/filtr-stozkowy-simota-airbox-stozek-do-300km-i1595610646.html

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam zmontowany stozek ITG

dokladnie ten

http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=802

020647ee608b084382c13736be33bc32.jpg

i do tego ten olejek stozek czyszczę co 10 tys km

http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=1588

na pewno lepszy dźwięk a czy mniejsza moc, pewnie nie odczuwalna strata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...