Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam byłem dziś na kompie podłaczyć auto u Krzyśka z Brzegu i wyszedł błąd: sonda lambda. Wymieniłem sonde co prawda na używaną ale problem pozostał ten sam dalej faluje silnikiem na postoju. Znajomy mechanik twierdzi że to uszczelka pod głowicą bo jest przeciek płynu na zewnątrz z pod uszczelki i mówi że dlatego chodzi tak jakby na jeden gar nie chodziła sam juz nie wiem jutro pojade sprawdzić ciśnienie. Najdziwniejsze jest to że problem pojawił się tak naprawde po wycięciu katów:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciołem katy na początku wstawiłem strumienice ale kiepsko chodził dlatego postanowiłem wywalic struminice( za namową klegów z forum) i zostały wstawione rury o tej samej średnicy no i tak właśnie teraz chodzi tak jak na filmie przed wycięciem katów może coś tam było delikatnie słychać ale praktycznie nie zauważalne to było dopiero po wycęciu katów problem się ujawnił.

mariusz13 a jaki miałeś końcowy wydech seryjny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak byłem u znajomego co handluje częściami do bmw (może zna ktoś Dzidka z Bukowy śląskiej kolo Namysłowa) i powiedział że jak tylko wjechałem do niego to odrazu jak usłyszał auto wiedział że mam walniętą przepływke odpiął wtyczke i mówił żebym narazie tak jezdził po weekendzie majowym ma mi załatwić taką przepływke, a auto odrazu o niebo lepiej chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i znalezłem przyczyne sam bez mechaników i komputerów odłączony był wąż od odmy przy wężu od przepływki do przepustnicy łapał lewe powietrze i dlatego tak chodził> Zobaczyłem to dopiero kiedy czyściłem silnik krokowy i miałem wszystko porozbierane dojrzałem ten wąż który gdzieś tam sobie leżał> Nie chodzi tak idealnie jak powinna ale jest róznica i to było napewno to. Dla porównania filmik jak teraz chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po paru takich akcjach przestaniesz wogóle jeździć po mechanikach:)

Sam będziesz diagnozował i sam naprawiał.Z większością mechaników to sobie można o pogodzie pogadać

"panie wymień to napewno to a jak nie to to to to to i tamto":)

To teraz już wiesz jak silnik chodzi z lewym powietrzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to prawda dzisiaj wymieniłem jeszcze wszystkie nowe świece ale szczerze mówiąc liczyłem że po tym zabiegu będzie lepiej jeszcze chodzić ale tak nie jest jeżeli chodzi o samą jazde to jest poprawa jednak te wolne obroty to jeszcze nie jest tak na 100% jak powinno być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze ja zapytam tak , po wycieciu katow resetowales ECU ? bo generalnie po takim zabiegu nalezaloby to zrobic zeby silnik sobie zgral nowe dane , bo on ma stare dane na starym wydechu i teraz sie gryzie z nowa konfiguracja

generalnie zawsze jest tak ze powinno sie zresetowac ECU nawet przy wymianie koncowego poniewaz spaliny np szybciej albo wolniej opuszczaja silnik zalezy jak kto sobie zmodzi :D

ale sprobowac nie zaszkodzi

tutaj masz jak to zrobic -> http://www.beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=10835

edit

sprawdz sobie mocowanie sondy lambda czy jest dobrze dokrecona (moze jest zuzyta ? ) u mnie w e30 (m50b25) falowalo mi podobnie jak u Ciebie na ostatnim filmiku , tyle ze u mnie problem byl taki ze przed sonda lambda mialem dziure w wydechu , wiec sprawdz pod tym katem tez

Edytowane przez Mazi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...