rasend23 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Witam byłem dziś na kompie podłaczyć auto u Krzyśka z Brzegu i wyszedł błąd: sonda lambda. Wymieniłem sonde co prawda na używaną ale problem pozostał ten sam dalej faluje silnikiem na postoju. Znajomy mechanik twierdzi że to uszczelka pod głowicą bo jest przeciek płynu na zewnątrz z pod uszczelki i mówi że dlatego chodzi tak jakby na jeden gar nie chodziła sam juz nie wiem jutro pojade sprawdzić ciśnienie. Najdziwniejsze jest to że problem pojawił się tak naprawde po wycięciu katów:? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 A może to jakis wężyk ma małą dziurke i łapie powietrze lub silniczek krokowy sprawdz te dwie opcje:?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Ale węzyk od czego? A przy krokowym to by obroty falowały a nie falują. To link do filmu jak teraz chodzi bmw: a tak chodził jakieś 5 miesięcy temu jescze przed wycięciem katów: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 u mnie po wycięciu kata tak chodziła e-30 325 może to efekt rozprężenia układu wydechowego ja nic nie zmieniałem tak jezdziłem do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgodze sie z tym co napisał Mariusz - wyciąłes kata ale wstawiłeś rure o tej same średnicy czy wywaliłes same bebechy? Jak wygladałą ta operacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matis... Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Ja ci polecam jedz na sprawdzenie cisnienia potem bedziemy sie dalej martwic u mnie tak bylo jak miałem kable napiecia uszkodzone zaśniedziałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Wyciołem katy na początku wstawiłem strumienice ale kiepsko chodził dlatego postanowiłem wywalic struminice( za namową klegów z forum) i zostały wstawione rury o tej samej średnicy no i tak właśnie teraz chodzi tak jak na filmie przed wycięciem katów może coś tam było delikatnie słychać ale praktycznie nie zauważalne to było dopiero po wycęciu katów problem się ujawnił. mariusz13 a jaki miałeś końcowy wydech seryjny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 mariusz13 a jaki miałeś końcowy wydech seryjny? nie miałem założony końcowy remusa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 A więc tak byłem u znajomego co handluje częściami do bmw (może zna ktoś Dzidka z Bukowy śląskiej kolo Namysłowa) i powiedział że jak tylko wjechałem do niego to odrazu jak usłyszał auto wiedział że mam walniętą przepływke odpiął wtyczke i mówił żebym narazie tak jezdził po weekendzie majowym ma mi załatwić taką przepływke, a auto odrazu o niebo lepiej chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 czyli nie było związku z katami tylko zbieg okoliczności że akurat wtedy zauważyłeś że inaczej chodzi a masz ją zagazowaną? bo przepływka lubi padać przy gazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 No mam gaz juz wcześniej cos tak jakby ja muliło myślałem ze to przez katy dlatego je wyciąłem a to musiała być wina przepływomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Jak się jednak okazało to nie przepływka zakładałem dobrą i bez zmian więc problem pozostaje nadal nie rozwiązany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 No i znalezłem przyczyne sam bez mechaników i komputerów odłączony był wąż od odmy przy wężu od przepływki do przepustnicy łapał lewe powietrze i dlatego tak chodził> Zobaczyłem to dopiero kiedy czyściłem silnik krokowy i miałem wszystko porozbierane dojrzałem ten wąż który gdzieś tam sobie leżał> Nie chodzi tak idealnie jak powinna ale jest róznica i to było napewno to. Dla porównania filmik jak teraz chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo Opublikowano 11 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Moje uznanie za cierpliwość szukałeś, szukałeś i ... kto szuka ten znajdzie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 11 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 No to pogratulował, że się wyjaśniło, bo nie wiem jak Ty, ale jak u mnie coś nie halo to szlag mnie trafia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 11 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Po paru takich akcjach przestaniesz wogóle jeździć po mechanikach:) Sam będziesz diagnozował i sam naprawiał.Z większością mechaników to sobie można o pogodzie pogadać "panie wymień to napewno to a jak nie to to to to to i tamto":) To teraz już wiesz jak silnik chodzi z lewym powietrzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 to prawda dzisiaj wymieniłem jeszcze wszystkie nowe świece ale szczerze mówiąc liczyłem że po tym zabiegu będzie lepiej jeszcze chodzić ale tak nie jest jeżeli chodzi o samą jazde to jest poprawa jednak te wolne obroty to jeszcze nie jest tak na 100% jak powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 (edytowane) to moze ja zapytam tak , po wycieciu katow resetowales ECU ? bo generalnie po takim zabiegu nalezaloby to zrobic zeby silnik sobie zgral nowe dane , bo on ma stare dane na starym wydechu i teraz sie gryzie z nowa konfiguracja generalnie zawsze jest tak ze powinno sie zresetowac ECU nawet przy wymianie koncowego poniewaz spaliny np szybciej albo wolniej opuszczaja silnik zalezy jak kto sobie zmodzi ale sprobowac nie zaszkodzi tutaj masz jak to zrobic -> http://www.beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=10835 edit sprawdz sobie mocowanie sondy lambda czy jest dobrze dokrecona (moze jest zuzyta ? ) u mnie w e30 (m50b25) falowalo mi podobnie jak u Ciebie na ostatnim filmiku , tyle ze u mnie problem byl taki ze przed sonda lambda mialem dziure w wydechu , wiec sprawdz pod tym katem tez Edytowane 12 Maja 2011 przez Mazi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Wcale nie trzeba nic resetować. Możliwości adaptacyjne i korekcyjne w najzwyklejszym Ecu motronic boscha są na tyle duże że reset jest pojęciem wyimaginowanym. Trzeba by naprawdę sporo nagrzebać by ecu przestało korygować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Jeżeli chodzi o reset kompa to wystarczy odłączyć aku na 1h i pozniej jechać przez 10 minut w tym czasie komputer zapisze nowe dane tak pisze w książce Sam Naprawiam BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 nie bede sie klocic czy trzeba czy nie trzeba , to ani nie parzy ani nie kosztuje a powinno sie , tyle ode mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.