pawelo Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 jako że nie miałem jeszcze v8 nie wspominając o automacie czekam na porady,co jak i dlaczego, opcja 1 http://otomoto.pl/bmw-535-zamiana-535-gaz-alu-C18551187.html jak ojca tds podejdzie gościowi to ma chęć się zamienić za traktora opcja 2 http://otomoto.pl/bmw-540-m-pakiet-po-lifcie-C18029907.html ta tez wchodziła by w gre ale ojciec ma juz 3 samochody na utrzymaniu więc 4 nie jest potrzebny chyba,że ktoś ma fajne e39 lub e46 z lpg w cenie max 20.000(na chwile obecną łącznie z zamianą za 318 tds) to możemy podjechać i zobaczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Jak chcesz sprawdzic czy skrzynia pracuje jak nalezy, to takim mi najbardziej znanym sposobem jest po prostu zdecydowane wcisniecie gazu, nie powinno zbyt mocno szarpac, pozniej trzymaj gaz wcisniety do polowy i patrz na obrotomierz, czy obroty ida rowno i czy przede wszystkim biegi zmieniaja sie przy tych samych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Ja bym brał tą drugą 540iA jest o niebo lepsza. Ten pierwszy to jakiś handlarz, zamienię na 2-3 inne samochody wypicowana włącznie z oponami, przebiegu nie ma, a lampy wypiaskowane jak cholera. 540 chociaz ma przebieg podany, środek piękny, fajna felga, widać że w bidnym domu nie była, więc wymiany pewnie robione tak jak pisał. Skrzynia tak jak Czechu pisał, sprawdź jak zmienia biegi czy nie szarpie. V8 jak chodzi, czy równo że monete można postawić na motorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Rowniez jestem bardziej w strone 540. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarunia2 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 dokładnie. wszystko bardziej za 540 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Jak z Legnicy to mogę z Tobą jechać ją oglądać jakbym był na miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imilo Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Powiem szczerze że sam szukam podobnego egzemplarza i ciężko w tym temacie a jak już jest to cenna dobija http://moto.allegro.pl/bmw-540-e-39-piekna-doinwestowana-duzo-zdjec-i1578773177.html ta zaczyna mnie zastanawiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Powiem szczerze że sam szukam podobnego egzemplarza i ciężko w tym temacie a jak już jest to cenna dobija http://moto.allegro.pl/bmw-540-e-39-piekna-doinwestowana-duzo-zdjec-i1578773177.html ta zaczyna mnie zastanawiać Furka na wypasionych fotkach Ale rozwaliło mnie to co napisał na końcu :lol: -> W związku z licznymi pytaniami o spalanie odpowiadam: 65l = 550-580km = ok. 11,5l/100km ( przy 100-120km/h ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 jesli jest kasa, to bez zastanowienia oglądaj 540 mam kumpla który zyje dosc długo w bmw i niedawno sprzedal e34 3.0 v ac schnitzer. teraz szuka bmw, jak zapytalem "jaki model silnik itp" to odpowiedział: obojętnie, oby stan był za***isty, a bmw to bmw - i tak cieszy podziw i szacun dla niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 mam kumpla który zyje dosc długo w bmw i niedawno sprzedal e34 3.0 v ac schnitzer mówisz może o Jacku z Chocianowa :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 co do sprawdzenia automatu to jest tak, sprawdzasz na zimnym silniku, odpalasz, zapinasz D na wciśniętym hamulcu i stoisz - obroty mają być równe, bieg ma wejść bez szapnięcia puszczasz hamulec - auto zaczyna się toczyć (baz szarpania itp.), po chwili hamulec i jak auto się zatrzyma, zapodajesz R - bieg ma wejść bez szarpnięcia (najczęstsza usterka spowodowana załączaniem wstecznego jeszcze w czasie toczenia się samochodu) na zimnym silniku kręcisz auto do 3 tys. na trybie ekonomicznym i lecisz, biegi mają się włączać bez szarpnięć, nie może być sytuacji, że bieg nie wejdzie lub po sekundzie przy jeździe na tych 3 tys. zredukuje na niższy bieg (chyba, że silnik ma mało mocy, ale V8 powinno wjechać pod pionową górkę na tych obrotach) silnik się rozgrzeje i dajesz mu w palnik, kick down, ma zredukować na najniższy możliwy bieg (może szarpnąć), kopniak w plecy i kontrolka kontroli trakcji :mrgreen: co do sekwencji nie mam pojęcia... wiem tylko, że automat pakowany w min. e39 jest produkcji GM i do niezawodnych nie należy, więc łatwo o minę pozdro 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 3 tys obrotów to zmieni 2 biegi i trzeba się będzie zatrzymać przy normalnej jeździe nie osiąga się 2tys co do pracy skrzyni, nie może być tez tak, że przy zmianie biegów obroty wchodzą do góry (objaw jak przy ślizgającym się sprzęgle) test lock-up'u rozędzasz auto do 90-100km/h i puszczasz gaz- obroty nie powinny spaść więcej niż 300-500 obrotów; tak jak dzieje się to przy niższych prędkościach i na niskich biegach można jeszcze sprawdzić konwerter: dajesz D wciskasz hamulec i dodajesz gazu- obroty nie powinny wejść w wysoki zakres, jeżeli nie czuć, że auto aż rwie się do jazdy( przy V8 naprawdę się szarpie) to remoncik murowany 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Jak z Legnicy to mogę z Tobą jechać ją oglądać jakbym był na miejscu a często tam jesteś :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Czy często to ciężko określić. Ale mam 15km więc 20 min i jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 3 tys obrotów to zmieni 2 biegi i trzeba się będzie zatrzymać jak dobrze pamiętam to w automatach po prawej stronie na podłodze jest taki pedał, którym można podnieść ( do tych 3 tys.) obroty silnika- nawet po redukcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 to był taki żarcik Chodziło mi o to, że w normalnych warunkach drogowych nie da rady przetestować skrzyni na wszystkich biegach kręcąc silnik do 3tysi Bo na 5b. to już jedzie ponad 140 (albo i więcej, nawet nie pamiętam, bo tak szybko to nie jeżdżę :-P) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 spoks, bmw_beer jak policja zatrzyma no to standard gadka, że auto kupujesz i testujesz 90 proc. niebieskich to też ludzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Ale rozwaliło mnie to co napisał na końcu -> W związku z licznymi pytaniami o spalanie odpowiadam: 65l = 550-580km = ok. 11,5l/100km ( przy 100-120km/h ) wychodzi na to, że w trasie tyle pali? Trochę sporo jak na prędkość 100-120km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 jakby sunął autostradą to w okolicach 10 powinien się mieścić V8 kilka dobrych przyspieszeń i ekonomiczną jazdę szlag trafia <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Powiem szczerze że sam szukam podobnego egzemplarza i ciężko w tym temacie a jak już jest to cenna dobija http://moto.allegro.pl/bmw-540-e-39-piekna-doinwestowana-duzo-zdjec-i1578773177.html ta zaczyna mnie zastanawiać kupuj... auto było po wypadku jednak przed wystawieniem sprzedający skasował zdjecia z forum samochodowego, caly przód byl robiony. I do tego to jest PRZEŁOŻONY ANGLIK, o czym sprzedający nawet sie nie zająknął. ''mój kolega to 544 ACS przyciągnał z angli..Tak z angli pożniej na jednej z pojeżdzawek na pasie starowym zabrakło mu miejsca i poleciał w plener uszkadzajac dość mocno przód..Pozniej odsprzedał to auto.Kolejny właściciel odsprzedał bratu a ten zrobił przekładkę...Napisałem w tej sprawię post na "sporcie" o VIN(dla podpuchy) to dostałem grozby od małolata'' cytat z ogloszenia : "Samochód kupiłem w maju 2010 od przyjaciela z forum z Niemiec, z przebiegiem 230.tys km. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce." ponadto to doprawy dziwne jak nagle zniknęły wszystkie fotki z początku prac nad samochodem .. moja skromna rada : jak już chcesz sprzedawać samochód "po przejściach" to może lepiej nie podawać linków do żadnych forów tylko lepiej sprzedawać go anonimowo ?? Numer podwozia WBADE62050******* Kod typu DE62 Typ 540I (EUR) Typoszereg E E39 () Seria 5 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy RL Drzwi 4 Silnik M62 Pojemność skokowa 4.40 Moc 210 Napęd HECK Skrzynia biegów AUT Kolor MONTREALBLAU METALLIC (297) Tapicerka STANDARDLEDER/GRAU (N6TT) Data prod. 1998-07-13 Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S261A SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz. S302A ALARM SYSTEM Instalacja alarmowa S339A SATIN CHROME Shadow-Line S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn. S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Fotel sportowy S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP S694A PREPARATION FOR CD CHANGER Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD S704A M SPORT SUSPENSION M Podwozie sportowe S710A M LEATHER STEERING WHEEL M Kier. sport. wielofunk. Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S773A WOOD TRIM Wersja z drewna szlachetnego L812A ENGLAND VERSION Wersja krajowa Wielka Brytania S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT Dodatkowe napełnienie zbiorn. na eksport S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa S877A DELETION CROSS-OVER OPERATION Brak obsługi krzyżowej S880A ENGLISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. angielski Składanie Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S260A SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera S280A LT/ALY WHEELS SPOKE STYLING Obr. BMW, st. le. styl. spr. S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny S473A ARMREST, FRONT Podłokietnik przedni S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa S555A ON-BOARD COMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem S665A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business RDS S853A LANGUAGE VERSION ENGLISH Wersja językowa, angielski Składanie Information Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Lusterko wewn. ściemniane automatycznie S540A CRUISE CONTROL Tempomat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 heheh fajna akcja - jak sie to rozejdzie to facet samochodu dluuugo nie sprzeda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 wiadomo ze ktos wkoncu sie trafi... ale ona juz dluuugo stoi na allegro, wlasnie przez info niesione po forach a sprzedający nadal nie wspomina o angliku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 hoh niezla akcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.