hurricaneQ Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Witam, jak w temacie, już na zimowych felgach od około 110km/h zaczeły sie drgania, myslalem ze to cos z felgami i czekałem do wiosny, z tydzien temu zmienilem koła na letnie (na pewno są proste i dobrze wywarzone) noo i tym razem buda drga od 90 jakieś pomysły? bo nie znam się na tym zupełnie a chciałbym chociaż wymierzyć koszty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 podpora walu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Felgi albo opony .... co za różnica czy letnie czy zimowe , możesz mieć krzywe oba komplety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 podpora walu jesli jest to podpora zrob malego testa na 3 i 5 biegu rozpedz sie do predkosci w ktorej czujesz bicie jesli na 3 i 5 biegu przy tych samych predkosciach bedzie bicie podpora jest cala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Podpora raczej stuka , zresztą wystarczy wbić np 5tkę przy 60kmh i zacząć przyspieszać wtedy jest duże obciążenie i jak podpora się rozsypała to będzie napierdzielało. U mnie jak się rozsypała guma w podporze to nie przenosiło wibracji na karoserię tylko stukało. Moim zdaniem to felgi krzywe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...