///M3 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Witam Odstawiłem moją e34 M50B25 do warsztatu na wymiane hamulców , chlodnicy oraz uszczelki pod klawiaturą. Gdy przyszedłem mechanik kazal sie bryknąc sprawdzic hamulce, czy chlodnica chłodzi i ogolnie czy jest git. Przejechalem sie bylo wszystko super i elegancko, wrocilem na warsztat nawet jej nie gasiłem poszedlem sie rozliczyc i zaczela sie trzasc i w koncu zgasła... po odpaleniu na poczatku trzymala obroty lecz nie bardzo reagowala na pedał gazu potem po odpaleniu powolutku przygasała az zgasla calkowicie.. dodawanie gazu co jakis czas przyduszalo ją dziwnie.. co jej jest ? auto zostalo na warsztacie bo jej nie bede pchał do domu i do poniedzialku tam zimuje zanim znowu otworza warsztat.:help: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 sprawdz pompke paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 mialem podobne objawy jak mi przeplywka zdechla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 w pompke nie chce mi sie az wierzyc.. ma 2-3 lata i nigdy nie miala rezerwy ktos ma jakies pomysly ?? tak nagle strzelilo ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 możliwe ,że to nie pompka,ale obawy,jakby auto przestało dostawać paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Na gazie czy na benzynie? Może źle ją odpowietrzył i zamarzł parownik? Może jak wymieniał chłodnicę to jakiś kabel źle założył i odpadł w czasie próbnej jazdy, nie wiem czujnika położenia wału czy coś, może jakiś wężyk od podciśnienia, to mogło by pasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 wlasnie na zadnym paliwie nie lata.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Mechanicy po kolei sprawdzą to co robili. -prewencyjnie sprawdź wężyk do serwa -kostki cewek -mocowanie cewek -fajki i świece. -tunele dla każdej świecy -uchwyt wężyka odmy Sprawdź czy aby nie dokonano podmiany: -cewek -świec -fajek -przepływki -czujnika przepustnicy -sterownika DME Wiadomo-nie zawsze jest czas ale jak tylko jest to patrz na łapy mechanikom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 to jest znajomy warsztat kumają czacze z samochodami szczegolnie BMW . Ojciec odstawiajac ja na warsztat na te wymiany o ktorych wspominałem mowil ze podczas drogi na miejsce na 2jce ją zmuliło ale myslal ze ja z tą usterką ja odwoze... wiec nie wiem co myslec.. czy to mozliwe ze zaobserowalem ze na 5 biegu zmulona jest ? potem to ze podczas gdy ojciec jechal zmuliło ja na 2jce ma jakis zwiazek ? podczas jazdy probnej jechala normalnie ... i jak wrocilem na warsztat zatrzesla sie i koniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Czujnik położenia wału , możliwe że go uszkodzili jak demontowali chłodnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 a to są objawy na sonde ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 a to są objawy na sonde ? Raczej wątpię , przy walniętej sondzie mogła by dostać czkawki , dziwnie pracować , ale raczej by nie zdechła ... najprościej odkręć wtyczkę od sondy i zobacz czy odpali. Mimo wszystko dla mnie to ewidentnie czujnik powiedział bye bye ... albo go uszkodzili , albo zmarł śmiercią naturalną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 a jesli to czujnik to mozliwe ze od jakiegos czasu umierał ? bo ona od miesiaca nie chciala czasami na 5tce ciągnać tzn nudna byla a ma ktos zdjecie gdzie ten czujnik jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Fotki nie mam narazie,jutro zrobie:) A tak na szybko to ten czujnik znajduje się na obwodzie koła(tego z wycięciami ) Ten czujnik jak padnie odrazu to nie odpala silnik. Jeśli uda się,że powoli się psuje to przy pewnych obrotach jest błędny sygnał więc DME na krótko odcina iskrę i odłącza pompkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 to ja bym poprosil jak najszybciej ten czujnik dokladne foto a moze byc czujnik korbowego i wałka rozrzadu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 fotki nie mam, ale z zestawem narzędzi sam sobie poradzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Czujnik jest pod pompą wody przy kole pasowym , ... narzędzia ??? właściwie żadnych nie potrzeba , wystarczy klucz imbusowych 5 albo 6 , roboty jest na 15 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 (edytowane) Tutaj masz od kogoś z allegro ściągnąłem, nie ten silnik, ale bardzo podobnie to wygląda, takiego czegoś szukaj. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Acha tak sobie myślę, że ja też miałem problem z E36 jak zdechła mi sonda, że jechała, słabła i umarła. Ale po wyłączeniu zapłonu odpaliła normalnie i jakiś tam odcinek jechała normalnie, później się historia powtarzała. Edytowane 18 Kwietnia 2011 przez E34-Patryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 bylem na warsztacie i nie wyglada na uszkodzone . ALE na zimnym ja dziś odpaliłem i chodziła... gdy tylko wskazówka termometru wyszla poza niebieskie pole zatelepała sie i over Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 To odłącz zupełnie sondę i odpal , przynajmniej będziesz miał pewność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 w v8 bez łamanych przejściówek ciężko by było coś zrobić przypuszczam ,że tutaj też nie jest za dużo miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 komp pokazal sondę wymienilismy sonde i ch**jest to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Z tego co obserwuje od jakiegoś czasu to z 90% wymian sondy lambda jest bezpodstawnych lub po złej interpretacji błędu na diagnostyce. Błąd w którym pojawia się O2 Sensor lub sonda lambda nie oznacza że jest uszkodzona.(większość obsługujących komputery nie odczytuje dokładnie błędu a zadowala się nazwą elementu) Wystarczy wypiąć 1cewkę a po niedługim czasie pojawi się błąd sondy mimo że ona działa rewelacyjnie. Najszybciej ją odłączyc to DME ustali dla sygnału powrotnego ok.0,5V a silnik będzie stabilny tylko bez korekcji po spalaniu. A jak wskazówkę masz w pionie to też telepie,muli,gaśnie? Ja przy okazji ustawiania LPG podejżałem jak pracuje sonda i po 130000km(tyle ja zrobiłem a napewno dłużej siedzi w aucie) robi dalej świetny wykres. Wykorzystaj interfejs u gaziarza i podglądnij wartości ciśnienia w kolektorze bo to może wiele powiedzieć o "krokowym" lub lewym powietrzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Przez kilka minut zimny silnik działa bez sondy a dawka ustalana jest na podstawie przepływki,temperatury silnika dla dme i czujnika położenia przepustnicy i jest odpowiednio wzbogacona. Zrób pomiar czujnika przepustnicy,temperatury dla DME,i czujnika położenia wału korbowego. Zdarzały się przypadki że od temperatury wariował sygnał z czujnika PWK i silnik stawał. Pomierz rezystancje czujników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 odziwo samochod na zimnym odpala i jest wszystko ok jak wskazówka wyjdzie poza niebieskie pole zaczyna gasnac i gaśnie całkiem po odpaleniu ponownym trzepie budą i dodawanie gazu nic nie daje poza wibracjami motoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.