Dziki Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Te wtyczki konektory są 3pinowe i są identyczne dla obu czujników dlatego łatwo je pomylić po takich grubych robotach jak zdejmowanie głowicy. Znajdują się w okolicy "dupki" alternatora wsunięte w specjalny wspornik. Dostęp jest na tyle zaj....sty że przydałby się 3ci staw w ręce:) zdejmijcie rurę chłodzenia alternatora i gumę od przepływki do przepustnicy to będzie łatwiej. Jeszcze jedna rzecz-skoro zalewa świece i wypluwa Pb do układu wydechowego to na tych cylindrach brakuje tylko iskry-mi po wymianie głowy mechanik zamienił jedną wtyczkę od cewki i automatycznie wypadłym mi dwa cylindry z gry-M50 na 4 baniakach chodzi ale walczy o utrzymanie obrotów a w 4 suwie to nie taka prosta sprawa. Kable niskiego napięcia idące do wtyczek są ponumerowane(nadlew numerka na kablu)-sprawdź czy jest zachowane 123456 a nie np 124356. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 no i okazało się, że komp się spalił. tak więc powód został odnaleziony. dzięki za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 komp he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Coś masz pecha z helmutem Chcesz to Ci moją 535 sprzedam nie zawiodła nigdy i nawet na rozruszniku dojeżdża na stacje benzynową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 wg jetronika to instalacja gazowa zepsuła mojego kompa . A 535 nie chce mysle o innych samochodach narazie , ale moge sprzedac swoja 525 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 jetronic zawsze cos ciekawego wymysli:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 witam mam troszezcke podobny problem bo w 90%pali z pierwszego czy na gazie czy na benzynie ale jak jej dobrze dac w pedal tak ok 180-210km/h to przy szybszym zmniejszeniu predkosc gasnie i potem ma ciezko zapalic,krecic ale nie lapie az akumulator sie rozladuje i trzeba na kable co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazej Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 A może łapie gdzies lewe powietrze i ja tak muli, miałem podobne objawy, co sie okazało:przeplywka była walnieta, poza tym raz lekko parsknęła gazem i łapała lewe powietrze z ruryktóra wychodzi z filtra powietrza. wymienilem rure i przepływke i problem zniknął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 juz wiem ci ja boli zaprowadziem do nastepnego mechanika i podpial pod kompa i sie okazalo ze czujnik polozenia walu jest walniety a co do szzelnosc to tez juz problem zalatwiony bo jak mi inny mechanik robil zawory to i uszczelnil ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 witam znou mam problem mianomicie mechanik wyminil czujnik polozenia walu ale nastepnego dnia w trakcie jazdy zgasla i ani z kluczyka ani z zaciagu nie chciala odpalic.za jakis czas podeszlem i z pierwszego pali ale chwile pochodzi i gasnie i tak w kolo.przestala wogole palic kontrolka od gazy i przy kompie i przy przelaczniku i na beznynie tez gasnie choc ona jest i co tu zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek89 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 całkiem możliwe że to czujnik położenia wału ale sprawdziłbym też regulator ciśnienia paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 a ten regulator to gdzie sie znajduje i jak go sprawdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 no to sie spytaj mechanika,jakiej firmy czujnik ci wstawił,napewno najtańszy(jeśli sam nie kupowałeś),a tu niestety,tylko ori będzie chodził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 no czujnik kupil mechanik jakis za 180pln ponoc ale jakiej firmy to nnie mam pojecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek89 Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 regulator znajduje się w listwie wtryskowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 to powiem jescze o tym bo mowil za czasem potrafila sie nie wkrecic na obroty tylko do 4tys nie wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.