///M3 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 no to tak .. wymieniony zostal czujnik polozenia wału efekt - odpaliła i nie zgasła jak wczesniej ze po wyjsciu z niebieskiego pola temp gasł silnik.. teraz chodzi ale nie bardzo chce sie wkrecac na obroty . po podlaczeniu kompa z tego co slyszalem mowil cos o kodach bledu 3702 oraz 20162. najdziwniejsze jest to ze instalacja gazowa nie chce sie wlaczyc.. znaczy sie kontrolki sie zapalaja ale nie przelacza na gaz... i tak tez sie stalo na samym poczatku.. nie wlaczyla sie instalacja gazowa i potem na benzynie tez przestala bzykac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Cewkę na reduktorze sprawdz i cewkę przy zaworze w butli. Trzeba by sprawdzić jak podpiął się gazownik z sygnałami dla (masz staga?) Jeśli przypadkiem rozepnie się sygnał z wtrysku benzynowego to instalacja gazowa dla bezpieczenstwa sie nie powinna włączać. Może tędy droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 tak jest to stag 300 juz dzwonie do mechanika i przekaze mu co napisales bo wlasnie odjechalem od niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 No tak jak Dziki napisał , jak sypnie się czujnik wału to wali odcięcie na pompę i wtryski a Stag ciągnie info z wtrysków benzynowych i stale koryguje mieszankę gazu w oparciu info z Pb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 czujnik walu wstawiony dziś nowy poprawa tylko taka ze nie gaśnie a na obroty i tak nie wchodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Nie chcę być złym prorokiem , ale możliwe że padły Ci dwa czujniki tzn czujnik położenia wału ... oraz czujnik położenia wałka rozrządu .... masz zaufanie do tych mechaników ? bo coś mam mieszane uczucia odstawiasz dobrą furmankę i wyjeżdzasz za bramę i się pół samochodu sypie ..... takie akcje odchodziły w auto-chipie swego czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 to moj znajomy jezdze do niego z kazdym autem . od jakiegos czasu ona byla nudna na 5 biegu a dzien przed odstawieniem zmuliło ją na 2jce .. nie wiem czy to ma jakies powiazanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 ja miałem kiedyś spore problemy z autem przyczyną okazała się mieszanka sondy lambda, uszkodzonego czujnika wałka rozrządu i uszkodzonego silniczka krokowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 mysle ze wpadl na to ze to moze być kilka usterek.. ale co tak na raz wszystko sie obsra*o ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Ja bym jednak się zastanowił nad tym czujnikiem wałka rozrządu, skoro nie chce się wkręcać na obroty, ale jak to się stało, że nagle tak się posypało, hmm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 no wlasnie nagle.. przejechalem sie bylo ok wysiadlem zeby sie rozliczyc z arczim zatrzęsło ją i zgasla i end Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 a czy to moze być komputer ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 jutro spowrotem na warsztat walczyc z Helmutem czy ktos jakies pomysly ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 nowy news, odpiołem z ciekawosci przepływomierz i ? zaczeła chodzic jak nalezy ! wkreca sie na obroty pracuje jak trzeba... to znaczy ze przepływka siedzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 jest duża szansa ,że to przepływka, zorganizuj sobie na podmiankę i sprawdź co się stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 wlasnie myslalem o podmiance ale nie mam takiej , mysle zeby kupic uzywke i oddac najwyzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 na 95% walnieta przeplywka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 a to mozliwe ze przez przepływke przestala na gazie latać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 przepływka podmieniona i **** ... nie chodzi dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 (edytowane) Żeby nie robić wydatków, wszelakie czujniki można sprawdzić za pomocą najtańszego miernika elektrycznego. Ja w ten sposób doszedłem do uszkodzenia czujnika położenia wału (po wymianie kilku innych elementów sugerowanych przez mechaników). Odpowiednie instrukcje i wartości oporności poszczególnych obwodów są w książce "Sam naprawiam" Nie odpalanie na ciepłym jest spowodowane bodaj przez uszkodzenie któregoś czujnika temp wody lub powietrza. Nie pamiętam dokładnie. Ale do większości wtyczek można spokojnie dojść więc pozostaje tylko brać miernik w dłoń i do dzieła. Edytowane 28 Kwietnia 2011 przez korni8808 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 u mnie jest problem na ciepłym silniku nie chodzi ani na PB ani na LPG jak chce dodać gazu to sie dusi, jest mozliwe przemieszczanie sie gdy odepnę przepływkę ale to nie wina przeplywki bo wymieniłem i nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 witam ! żeby nie zakładać nowego tematu podepnę się tutaj. mianowicie kumpel ma problem z M50b25 NV. silnik jest po wymianie głowicy. co mu dolega nie doszliśmy do tego. obroty na jałowym są rzędu 300-500. reakcja na gaz bardzo opóźniona. 3 świece dość mocno okopcone i śmierdzi paliwem z wydechu. po puszczeniu gazu silnik gaśnie. cewki sprawdzone - są ok. świece nowe i stare zakładane - bez zmian. po odpięciu przepływki obroty wzrastają do 700. ale reakcja na dodanie gazu bez zmian. podejrzewamy sondę, czujnik wału (choć dziwne że odpala gdyby okazał się uszkodzony) albo przestawiony rozrząd. kumpel mówił, że poprzednio ustawiony był na znaku T (czy coś podobnego), który znajdował się po jednej stronie znaku. po drugiej stronie znaku jest 0. on ustawił rozrząd na znaku . czy może to faktycznie być źle ustawiony rozrząd ? za wszelkie podpowiedzi podziękowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 trzeba sprawdzić czy nie zamienił kolega wtyczek do czujników pwk i pwr.Mają inna oporność 550 Ohm i 1400 Ohm Ale tez stawiam na rozrząd zle ustawiony. Punkty O/T ja na nie mniej zwracam uwagę. Ustawiam wałki rozrządu na krzywki 1szego cylindra przy odpowiednio zablokowanych "kwadratach".Kółka zębate są na fasolkach więc spokojnie sobie można manewrowac:) jak oczywiście sie zna:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 dziś właśnie kumpel do mnie dzwonił. podobno faktycznie rozrząd ma przestawiony. miał ustawione na znaku a powinno być niby na 0. dlatego ma dużo wcześniejszy zapłon. jak będę wiedział na 100% to napiszę co było grane. dzięki Dziki za podpowiedź uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) nadal nie chodzi dobrze. Dziki co to za wtyczki i gdzie one się znajdują ? pali tylko na 1 i 3 cylinder. co tu może mieć winę ? Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez neophyte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.