Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



cinekm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem tego typu:

- mam oryginalny alarm,

- kluczyk z pilotem (oryginalny) został utopiony przez poprzedniego właściciela i od tej pory został wypięty bezpiecznik alarmu żeby nie wyła syrena, ale auto normalnie jeżdziło,

- niedawno wziąłem się za zrobienie tego, bawiłem się w parowanie, ale się nie udało i dodatkowo (nie wiem czy to ma jakieś znaczenie odpiąłem na chwile trzy wtyczki które są podłączone przy klamce w drzwiach kierowcy),

- od tej pory po włożeniu bezpiecznika do centralki alarmu od razu załącza się syrena, dioda pod szybą szybko mruga. Wcześniej po włożeniu tego bezpiecznika syrena się nie odpalała i można było normalnie jezdzić,

- teraz po przekręceniu kluczyka nie kręci rozrusznik, więc podejrzewam że alarm załączył jakąś opcję antykradzieżową,

Czy ktoś ma pomysł co z tym zrobić? Ewentualnie czy znalazła by się jakaś dobra dusza z okolicy biskupina z takim pilotem ( na podczerwień ) żeby sprawdzić czy da się sparować alarm z innym pilotem ( mój nie wiadomo czy jest sprawny). Ewentualnie jak ktoś ma odsprzedać to też się dogadamy.

Dzięki za wszelkie wskazówki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zabezpieczenie jest w oryginale, jak napisałeś to podłącz autko pod kompa, powinno coś pokazać. Jeśli chodzi o pilota, to nie będzie łatwo zgrać innego pilota z centralką.Najlepiej byłoby kupić oryginał, wtedy masz pewniaka, że będzie ok. Ja bym na Twoim miejscu nie praktykował ,tylko udał się do dobrego serwisu BMW. Praktykowałem to w mojej e39. Kupiłem autko bez pilotów do alarmu (też oryginalne), sprowadzony był z Niemiec, a kupujący nie upomniał się. Ja starałem się to uzdatnić, jak Ty. I uzdatniłem, ale tylko na chwilę. Przeprogramowanie nieoryginalnego pilota do centralki spowodowało, że pokrzaczyło się coś w elektronice i niezbędna była interwencja serwisu. Coś opadło w EWS-ie, a nikt nie chciał się podjąć naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że się koduje, ale nie wiedzialem ze trzeba jeszcze raz nacisnąć guzik (ostatni krok). Jak będe miał chwilę czasu to spróbuje. Orientujesz się może czy musi być włożony bezpiecznik do centralki alarmu, aby zaprogramowac pilot? Czy w razie niepowodzenia masz może taki kluczyk, żeby spróbować na pewnym, sprawnym kluczyku? Mój jest po wodowaniu. Co w momencie, gdy ktoś inicjalizował kluczyk przy otwartych drzwiach kierowcy? Faktycznie tylko ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro pominoles ostatni krok moze sie nie zaprogramowal , lecz gdyby jednak , to pozostaje tylko aso , lub rezygnacja z fabryki i zamontowanie cos odpowiedniego na XXI wiek, od czasu powstania fabrycznego alarmu do dnia dzisiejszego powstal juz Gigantyczny Wielki Kanion . Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...