Georgii Opublikowano 11 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Właśnie robię w swoich regenerację potem gościu mi skalibruje i zestroi w czasie jazdy. Jeśli będę musiał do nich szybko zaglądnąć to wymienię na te omvl reg fast bo ponoć jest to kompromis cena-jakość i lepsze od valdków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 20 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Cała reszta w osprzęcie bez zmian. OMVL REG FAST zestaw regenerowany przy przebiegu 62000 km teraz przeszedł pewną modernizację przy przebiegu bliskim 100000 km. Rozebrałem wtryski żeby zrobić inspekcję i potwierdza się ....mimo że jeszcze można było śmiało jeździć to słabym elementem są sprężynki tłoczków-widać wyświecone przytarcia sprężynek. Wymieniłem na wykonane z innego materiału-solidniejsze. Regulacja+serwis filtrów i dalej... Muszę tylko przechylić butlę żeby więcej weszło LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 20 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Cała reszta w osprzęcie bez zmian.OMVL REG FAST zestaw regenerowany przy przebiegu 62000 km teraz przeszedł pewną modernizację przy przebiegu bliskim 100000 km. Rozebrałem wtryski żeby zrobić inspekcję i potwierdza się ....mimo że jeszcze można było śmiało jeździć to słabym elementem są sprężynki tłoczków-widać wyświecone przytarcia sprężynek. Wymieniłem na wykonane z innego materiału-solidniejsze. Regulacja+serwis filtrów i dalej... Muszę tylko przechylić butlę żeby więcej weszło LPG. Można zablokować wielozawór i będzie wchodzić na maxa. Przy okazji będzie wiadomo która stacja oszukuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 20 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Można zablokować wielozawór i będzie wchodzić na maxa. Przy okazji będzie wiadomo która stacja oszukuje. Bez wzgledu na to, czy butla lezy krzywo, czy prosto? Jak sie blokuje ten zawór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 21 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 jak masz firmy tomasetto to nie ma problemu z blokada blaszka jedna śrubka oczywiscie zawor na wierzchu. Jedyna niedogodność to że na stacji nie bedzie robic drrr tylko liczydlo zacznie zwalniac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 21 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Ale czy to jest bezpieczne ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Biorąc pod uwagę zabezpieczenie jakie wymaga się od instalacji LPG to bardziej obawiałbym się o instalację zasilania w Pb. Zbiornik LPG to chyba 10 krotność ciśnienia roboczego. Zwykle montowany w bagaju lub przestrzeni koła a nie na dachu więc temperatura ma nie taki wpływ jakby się wydawało. Pozatym ja np po zatankowaniu do full zawsze gdzieś jadę opróżniając tym samym zbiornik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo - Benek E39 528i Opublikowano 22 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Witam, chciałbym się przyłączyć do tematu, bo od tygodnia mam założoną instalację w swojej E39 528i. Zakładałem najnowszą instalację Staga Qbox Max Plus pod OBD, reduktor 250km , listwe wtryskowe Baracuda i zbiornik w koło 65l. Jak na razie to rewelacja. Mogę polecić warsztat gdzie zakładałem, bo gościu ma pojęcie robi estetycznie i najistotniejsze ze u niego zapłaciłem 1000zl mniej jak w innych firmach. Za instalację zapłaciłem 3000zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 22 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Ale czy to jest bezpieczne ;-) każde moje auto tak jeździło na zablokowanym zaworze i nic nie pokojącego sie nie działo. Poza tym jak nazwa wskazuje w butli jest wielozawór i jest tam i tak zabezpieczenie które upuści gaz w ekstremalnych warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 22 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 jak masz firmy tomasetto to nie ma problemu z blokada blaszka jedna śrubka oczywiscie zawor na wierzchu. A jak mam Staga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 22 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 A jak mam Staga? stag to przod instalacji, tyłu nie produkują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 22 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 stag to przod instalacji, tyłu nie produkują. No tak, Wiem, ze mam butle z Bormecha, ale wielozawór to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 24 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Osprzęt bez zmien do czwartku. Przy przebiegu 117000 z OMVL REG FAST rozwiązuje z nimi umowę o pracę; ) Coraz gorsze parametry i przechodzenie na lpg przy niskich temperaturach zaczęły mnie irytować. Od kilku dni "buduję" mapę benzynową. Zmienione zostaną na wtryskiwacze AC W03 (pojedyncze). Do tego filtr FL Alex 360 odstojnikowy. Do zgrabnego montażu i właściwego ustawienia wtryskiwaczy muszę zmienić pozycję wkrętek w kanałach (nowy kolektor M50b20 już się nawierca), uszczelki już zamówione. Wężyki lpg od wtryskiwaczy do kolektora skrócone będą do około 4/5cm a z obecnymi wyniknął też inny problem.AC W03 mają wylot nie fi4mm a fi 5mm i wygrzane wężyki nie wykazały elastyczności wogóle po tym przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 24 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Osprzęt bez zmien do czwartku. Przy przebiegu 117000 z OMVL REG FAST rozwiązuje z nimi umowę o pracę; ) Coraz gorsze parametry i przechodzenie na lpg przy niskich temperaturach zaczęły mnie irytować. Od kilku dni "buduję" mapę benzynową. Zmienione zostaną na wtryskiwacze AC W03 (pojedyncze). Do tego filtr FL Alex 360 odstojnikowy. Do zgrabnego montażu i właściwego ustawienia wtryskiwaczy muszę zmienić pozycję wkrętek w kanałach (nowy kolektor M50b20 już się nawierca), uszczelki już zamówione. Wężyki lpg od wtryskiwaczy do kolektora skrócone będą do około 4/5cm a z obecnymi wyniknął też inny problem.AC W03 mają wylot nie fi4mm a fi 5mm i wygrzane wężyki nie wykazały elastyczności wogóle po tym przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Ze sie wtrace.. Ktos od nas z forum zajmuje sie lpg? Wysłane z mojego LG-D410 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 1 godzinę temu, Kandyn napisał: Ze sie wtrace.. Ktos od nas z forum zajmuje sie lpg? Wysłane z mojego LG-D410 przy użyciu Tapatalka @D0_DOMEL 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 24 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 A skad on jest? Z wrocka? Wysłane z mojego LG-D410 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 25 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 25 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Dzieki za cynka. Musze sie z nim ugadac na wizytę.Wysłane z mojego LG-D410 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 17 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 (edytowane) W dniu 24.09.2016 o 12:08, Dziki napisał: Osprzęt bez zmien do czwartku. Przy przebiegu 117000 z OMVL REG FAST rozwiązuje z nimi umowę o pracę; ) Coraz gorsze parametry i przechodzenie na lpg przy niskich temperaturach zaczęły mnie irytować. Od kilku dni "buduję" mapę benzynową. Zmienione zostaną na wtryskiwacze AC W03 (pojedyncze). Do tego filtr FL Alex 360 odstojnikowy. Do zgrabnego montażu i właściwego ustawienia wtryskiwaczy muszę zmienić pozycję wkrętek w kanałach (nowy kolektor M50b20 już się nawierca), uszczelki już zamówione. Wężyki lpg od wtryskiwaczy do kolektora skrócone będą do około 4/5cm a z obecnymi wyniknął też inny problem.AC W03 mają wylot nie fi4mm a fi 5mm i wygrzane wężyki nie wykazały elastyczności wogóle po tym przebiegu. Trzeba zaktualizować info o instalacji W tym wyżej opisanym czasie nawiercania nowego kolektora zrobiłem 400km tylko na Pb czego jak się okazuje nie zniósł reduktor KME Silver. Został zregenerowany i...wytrzymał tylko kolejne 3000km.Wymieniłem go no fabrycznie nowy KME Silver i tu po 10000km ta sama awaria z puszczaniem gazu w kolektor. Pierwszy KME Silver wytrzymał w sumie 120000km Drugi 10000km i już nie wrócił do instalacji. Zamontowany został nowy reduktor KME TUR z zainstalowanymi mosiężnymi krućcami wodnymi który na dzisiaj ma już bezproblemowy przebieg 40000km Wtryski ACW03 natomiast juz 55000km bezproblemowo przy zimowych przełaczeniach na gaz. Po 135000km poddały się przewody wodne SEMPERIT i tu przyczyniły się częste akcje z montażem i demontażem oprzedniego reduktora KME Silver. Przy tej okazji wszystkie przewody wodne i gazowe wymieniłem na te z firmy PARKER obserwując zmianę specyficznego zapachu w komorze silnika tzn zapachu po wymianie już nie ma. Pozostałe komponenty instalacji bez zmian z przebiegiem około 170000km Edytowane 17 Grudnia 2019 przez Dziki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 18 Grudnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2023 hmmm nie ma to jak wpadać raz na kilka lat i aktualizować temat Przebiegi roczne E34 naturalnie się zmieniły ponieważ doginam autkiem Magdy ale mimo to E34 już ma na blacie ponad 0,55 mln km Musiałbym w kajeciki garażowe zaglądać żeby dokładnie podliczyć przebiegi poszczególnych podzespołów. Jednak od wcześniejszego postu podzespoły nie zmieniły się już ani nie wymagały regeneracji/czyszczenia. Wtryski ACW03 Reduktor KME TUR oraz reszta elementów działają bezproblemowo. No i oczywiście skończyła się legalizacja zbiornika LPG więc przy tej okazji udało się wsadzić lżejszy i pojemniejszy. Poprzednio było STAKO 60L a Teraz ELPIGAZ 65L. Patent @D0_DOMEL działa dalej w nowym zbiorniku. Sumarycznie na LPG lekko ponad 250000 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.