Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...

Cała reszta w osprzęcie bez zmian.

OMVL REG FAST zestaw regenerowany przy przebiegu 62000 km teraz przeszedł pewną modernizację przy przebiegu bliskim 100000 km.

Rozebrałem wtryski żeby zrobić inspekcję i potwierdza się ....mimo że jeszcze można było śmiało jeździć to słabym elementem są sprężynki tłoczków-widać wyświecone przytarcia sprężynek.

Wymieniłem na wykonane z innego materiału-solidniejsze.

Regulacja+serwis filtrów i dalej...

Muszę tylko przechylić butlę żeby więcej weszło LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała reszta w osprzęcie bez zmian.

OMVL REG FAST zestaw regenerowany przy przebiegu 62000 km teraz przeszedł pewną modernizację przy przebiegu bliskim 100000 km.

Rozebrałem wtryski żeby zrobić inspekcję i potwierdza się ....mimo że jeszcze można było śmiało jeździć to słabym elementem są sprężynki tłoczków-widać wyświecone przytarcia sprężynek.

Wymieniłem na wykonane z innego materiału-solidniejsze.

Regulacja+serwis filtrów i dalej...

Muszę tylko przechylić butlę żeby więcej weszło LPG.

Można zablokować wielozawór i będzie wchodzić na maxa. Przy okazji będzie wiadomo która stacja oszukuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę zabezpieczenie jakie wymaga się od instalacji LPG to bardziej obawiałbym się o instalację zasilania w Pb.

Zbiornik LPG to chyba 10 krotność ciśnienia roboczego.

Zwykle montowany w bagaju lub przestrzeni koła a nie na dachu więc temperatura ma nie taki wpływ jakby się wydawało.

Pozatym ja np po zatankowaniu do full zawsze gdzieś jadę opróżniając tym samym zbiornik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym się przyłączyć do tematu, bo od tygodnia mam założoną instalację w swojej E39 528i. Zakładałem najnowszą instalację Staga Qbox Max Plus pod OBD, reduktor 250km , listwe wtryskowe Baracuda i zbiornik w koło 65l. Jak na razie to rewelacja. Mogę polecić warsztat gdzie zakładałem, bo gościu ma pojęcie robi estetycznie i najistotniejsze ze u niego zapłaciłem 1000zl mniej jak w innych firmach. Za instalację zapłaciłem 3000zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy to jest bezpieczne ;-)

każde moje auto tak jeździło na zablokowanym zaworze i nic nie pokojącego sie nie działo. Poza tym jak nazwa wskazuje w butli jest wielozawór i jest tam i tak zabezpieczenie które upuści gaz w ekstremalnych warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Osprzęt bez zmien do czwartku. 

Przy przebiegu 117000 z OMVL REG FAST rozwiązuje z nimi umowę o pracę; ) Coraz gorsze parametry i przechodzenie na lpg przy niskich temperaturach zaczęły mnie irytować.

Od kilku dni "buduję" mapę benzynową.

Zmienione zostaną na wtryskiwacze AC W03 (pojedyncze).

Do tego filtr FL Alex 360 odstojnikowy.

Do zgrabnego montażu i właściwego ustawienia wtryskiwaczy muszę zmienić pozycję wkrętek w kanałach (nowy kolektor M50b20 już się nawierca), uszczelki już zamówione.

Wężyki lpg od wtryskiwaczy do kolektora skrócone będą do około 4/5cm a z obecnymi wyniknął też inny problem.AC W03 mają wylot nie fi4mm a fi 5mm i wygrzane wężyki nie wykazały elastyczności wogóle po tym przebiegu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osprzęt bez zmien do czwartku. 

Przy przebiegu 117000 z OMVL REG FAST rozwiązuje z nimi umowę o pracę; ) Coraz gorsze parametry i przechodzenie na lpg przy niskich temperaturach zaczęły mnie irytować.

Od kilku dni "buduję" mapę benzynową.

Zmienione zostaną na wtryskiwacze AC W03 (pojedyncze).

Do tego filtr FL Alex 360 odstojnikowy.

Do zgrabnego montażu i właściwego ustawienia wtryskiwaczy muszę zmienić pozycję wkrętek w kanałach (nowy kolektor M50b20 już się nawierca), uszczelki już zamówione.

Wężyki lpg od wtryskiwaczy do kolektora skrócone będą do około 4/5cm a z obecnymi wyniknął też inny problem.AC W03 mają wylot nie fi4mm a fi 5mm i wygrzane wężyki nie wykazały elastyczności wogóle po tym przebiegu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
W dniu 24.09.2016 o 12:08, Dziki napisał:

Osprzęt bez zmien do czwartku. 

Przy przebiegu 117000 z OMVL REG FAST rozwiązuje z nimi umowę o pracę; ) Coraz gorsze parametry i przechodzenie na lpg przy niskich temperaturach zaczęły mnie irytować.

Od kilku dni "buduję" mapę benzynową.

Zmienione zostaną na wtryskiwacze AC W03 (pojedyncze).

Do tego filtr FL Alex 360 odstojnikowy.

Do zgrabnego montażu i właściwego ustawienia wtryskiwaczy muszę zmienić pozycję wkrętek w kanałach (nowy kolektor M50b20 już się nawierca), uszczelki już zamówione.

Wężyki lpg od wtryskiwaczy do kolektora skrócone będą do około 4/5cm a z obecnymi wyniknął też inny problem.AC W03 mają wylot nie fi4mm a fi 5mm i wygrzane wężyki nie wykazały elastyczności wogóle po tym przebiegu. 

Trzeba zaktualizować info o instalacji :)

W tym wyżej opisanym czasie nawiercania nowego kolektora zrobiłem 400km tylko na Pb czego jak się okazuje nie zniósł reduktor KME Silver.

Został zregenerowany i...wytrzymał tylko kolejne 3000km.Wymieniłem go no fabrycznie nowy KME Silver i tu po 10000km ta sama awaria z puszczaniem gazu w kolektor.

Pierwszy KME Silver wytrzymał w sumie 120000km

Drugi 10000km i już nie wrócił do instalacji.

Zamontowany został nowy reduktor KME TUR z zainstalowanymi mosiężnymi krućcami wodnymi który na dzisiaj ma już bezproblemowy przebieg 40000km

Wtryski ACW03 natomiast juz 55000km bezproblemowo przy zimowych przełaczeniach na gaz.

 

Po 135000km poddały się przewody wodne SEMPERIT i tu przyczyniły się częste akcje z montażem i demontażem oprzedniego reduktora KME Silver.

Przy tej okazji wszystkie przewody wodne i gazowe wymieniłem na te z firmy PARKER obserwując zmianę specyficznego zapachu w komorze silnika tzn zapachu po wymianie już nie ma.

Pozostałe komponenty instalacji bez zmian z przebiegiem około 170000km

Edytowane przez Dziki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

hmmm nie ma to jak wpadać raz na kilka lat i aktualizować temat :)

 

Przebiegi roczne E34 naturalnie się zmieniły ponieważ doginam autkiem Magdy ale mimo to E34 już ma na blacie ponad 0,55 mln km

Musiałbym w kajeciki garażowe zaglądać żeby dokładnie podliczyć przebiegi poszczególnych podzespołów.

 

Jednak od wcześniejszego postu podzespoły nie zmieniły się już ani nie wymagały regeneracji/czyszczenia.

Wtryski ACW03 

Reduktor KME TUR

oraz reszta elementów działają bezproblemowo.

 

No i oczywiście skończyła się legalizacja zbiornika LPG więc przy tej okazji udało się wsadzić lżejszy i pojemniejszy.

Poprzednio było STAKO 60L a Teraz ELPIGAZ 65L.

Patent  @D0_DOMEL działa dalej w nowym zbiorniku.

 

Sumarycznie na LPG lekko ponad 250000 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...