rasend23 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Witam wyciąłem katy w swojej BMW 325e36 1992r i w je miejsce wstawiłem strumienice:oops: i co masakra! Auto na wolnych obrotach chodzi nie równo pierdzi generalnie obroty nie falują ale tak właśnie słychać na katach było o wiele lepiej ale bmw ma przejechane ponad 160 tys więc wydawało mi się że to czas wyciąć katy. Co teraz zrobić pewnie trzeba wywalić te strumienice a co w ich miejsce? Zwykłe rury? Dolot i końcowy seryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Po co wspawywałeś tam strumienice .... pewnie wyszło coś a'la polonez borewicza .... sound of dziurawa puszka po konserwie :lol: Wspawaj tam albo normalną rurę , albo tłumik gabarytami przypominający katalizator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 ja mam wybebeszone katy po prostu i jest wszystko oki, wiec jak zrobisz co pisze Mordulec to powinno byc git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 wiem że z tymi strumienicami to była lipa tak mi nie stety doradzili ale jest tak jak Mordulec pisze!!! Wstawie rurki i mam nadzieje że będzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 taka rura może być? http://allegro.pl/rura-prosta-el-ukladu-wydechowego-cena-30zl-1-mb-i1550475817.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 jeżeli w końcowym juz mi coś tam dzwoni to jaki najlepiej wstawić w jego miejsce żeby to ładnie tak normalnie jak bmw chodziło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Rurę do wspawania to będą mieli w każdym tłumikarskim warsztacie A co do brzemienia jak BMW to wspawuj seryjny tłumik + jakieś ładne chromowane rurki i będzie gitarka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 seryjny ale taki co są zamienniki w sklepach to zdadzą egzamin jeżli chodzi o właściwości dźwięki czy to tylko podróby wszystko? a z tą rurą to nie taka prosta sprawa pytałem ostatnio w takim warsztacie to powiedzieli że nie mają nic takiego a te z allgro z linka mogą byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 witam , i jak wywaliłeś kata i sprzedałeś Marcinowi ??? wiele już słyszałem , że benzyny w Bemach nie lubią takich zabiegów , chyba ,że wstawisz coś w zamian , nie strumienicę , a tak naprawdę , to trzeba było tylko rozpruć kata wywalić środek i pospawać , za benzynowego dużo nie płacą w porównaniu do dieslowskich:mrgreen::twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 a kolega woz opisal ladnie co robic z wydechem na wlasnym bledzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Wywalenie wszystkiego z kata to nie rozwiązanie, spaliny bądę się tam rozprężać i brzęczeć, hamować przepływ, najlepiej jak Mordulec pisze, tłumik środkowy lub rura o przekroju tego odcinka wydechu. Prędkość spalin ma ogromne znaczenie, a każde zakłucenie ich wylotu jest niezdrowe dla silnika, ucha i portfela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Witam Namysłów:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 wytnij kata wstaw rurke i będzie gitara ja tak zrobiłem w mojej coupe i nienazekam napewno troche kilometrów masz nabite to kat jest nic niewarty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Ja we wszystkim co mam w posiadaniu kata wycinam- M30B30, M40B18, M42B16, M43B18, M50B25, M51D25, M52B20, M52B28, escort, mondeo I i II, clio, mietek 124, w202, w211, pasat b5.... i zawsze szła zwykła rura- leprzy przelot jest. Niestety jak kat w kolektorze był to juz został- za dużo roboty jest. Więc tnij- nic sie nie stanie, tylko lżejsza fura bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Wywalenie wszystkiego z kata to nie rozwiązanie, spaliny bądę się tam rozprężać i brzęczeć, hamować przepływ dlaczego? ja tak mam, auto chodzi jak trzeba i brzmi rasowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Wywalic kata i wstawic albo rurke o tej samej srednicy albo tlumik srodkowy. Pilnowac koniecznie srednicy rur w tlumiku - zeby byla identico co masz w ukladzie. Juz raz sie przejechalem na tym, ze Mr Fachowiec w zakladzie z tlumikami chcial mi takie bagno zrobic ze myslalem ze sam mu zaspawam oko tym jego sprzetem. Chcial kiedys wcisnac rurke fi50 do ukladu gdzie rury byly w okolicach fi55. Dla niego to pikus - nie jego fura wiec ma to w nosie, klient i tak zaplaci. Wiec pilnuj zeby zrobili to tak jak trzeba.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 dlaczego? ja tak mam, auto chodzi jak trzeba i brzmi rasowo z kilku powodów, napisałem wcześniej o rozpreżaniu spalin, itd. Inżynierowie liczyli, robili testy, nocki zarywali, żeby nasze bumy chodziły jak trzeba, a my mamy wywalić środek z katalizatora, zostawić wielką puchę,działającą z jednej strony trochę jak dyfuzor, z drugiej jak dysza, raz zmniejszając prędkość spalin, raz zwiększając? Spaliny w dobrze zrobionym ukladzie wydechowym zasysają za sobą te z cylindra. W pustej puszce po katalizatorze powstanie zawirowanie, najlepiej jest wstawić tam rurę o tej średnicy co ten odcinek układu lub środkowy tłumik, zawsze troszkę wyciszy rozwścieczone spaliny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 (edytowane) uważałbym z tym wstawianiem rurek zwykłych bo panowie na przeglądach zaczynają znać się na autkach i powoli wiedzą gdzie jest nawet w beemce katalizator:D chyba lepiej puche otworzyć wypróć i zamknąć ponownie ostatnio na przeglądzie taki wykład dostałem u dwóch różnych diagnostów jeden magik od lamp w bmw nie chciał podbić przeglądu przez ringi o ksenonach nawet nie wspomnę a drugi magik od wydechów ,mam cały ori tylko końcowy remus a ten do mnie że za głośny jest i kata mam ehh szkoda gadać Edytowane 12 Kwietnia 2011 przez mariusz13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Widzę, że sporo ludzi lubi sobie komplikować życie, tak jakby wycięcie kata miało jakiś porażający i niebywale dobry wpływ na pracę silnika... Kiedyś wyciąłem w Oplu i po 40tys odczułem-ale spadek sprawności silnika. Ktoś już wcześniej pisał o tym, że to wszystko jest ścisłą kalkulacją inżynierów, pozbywasz się kata, to trzeba się zagłębić w jaki sposób przy dolocie do silnika zrównoważyć zjawiska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Widzę, że sporo ludzi lubi sobie komplikować życie, tak jakby wycięcie kata miało jakiś porażający i niebywale dobry wpływ na pracę silnika... Kiedyś wyciąłem w Oplu i po 40tys odczułem-ale spadek sprawności silnika. Ktoś już wcześniej pisał o tym, że to wszystko jest ścisłą kalkulacją inżynierów, pozbywasz się kata, to trzeba się zagłębić w jaki sposób przy dolocie do silnika zrównoważyć zjawiska. a jezdziles autem z katami, potem wyciales i jezdziles bez katow? bo jak ktos zrobil to prawidlowo to chwali zawsze efekt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zrobione jak koledzy radzili wstawiona rura 50mm i wszystko jest jak należy efekt po wywaleniu katów jest odczuwalny podczas przyspieszenia. Tak więc temat uważam za zamknięty. Niestety pojawił się nowy problem a mianowicie wyciek płynu spod uszczelki głowicy ale to już opisze w innym dziale i nowym temacie. Dzięki za wszystkie podopowiedzi i pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Jeszcze jedno pytanie po wstawieniu rur auto zdecydowanie głośniej chodzi ale nie w tym problem lecz przy odpalaniu lub jeździe po nierównej nawierzchni słychać i czuć takie mocne drżenie rur co zrobić żeby się tego pozbyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Chce odświeżyć troche temat mianowicie chciałbym wstawią środkowy tłumik zamiast tych rur bo bmw chodzi naprawdę głośno moja dziewczyna mówi ze jest tragedia i teraz pytanie bo koledzy radzili wstawić taki tłumik ale jaki zeby to wszystko pasowało wiadomo ze tam jest mało miejsca między tymi dwoma rurami więc nie każdy tłumik zmieści gdyż muszą byc 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Jak to nie kazdy sie zmiesci? Zakladasz tam tlumik z 2 wejsciami/wyjsciami i powinno pasowac bez problemu. Dopilnuj zeby srednica rur wlotowych i wylotowych z tlumika srodkowego ktorego zalozysz, byly takie same jak srednice twojego wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 witam u mnie po wycięciu kata i wspawaniu rurki powstał metaliczny dzwięk przy około 2.5tys.obrotów był bardzo głośny. dopiero wstawiłem wydech przelotowy i wszystko jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.