malolat2222 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 witam jak w temacie mam czas tylko w weekendy i moglbym sie pobawic ale nie wiem czy to mnie nie przerosnie bo rozebrac moge ale nie wiem czy pozniej to zloze ten lancuch rozrzadu mnie troszke przeraza:shock: moze ktos ma schemacik pozdrawiam serdecznie i czekam na szybka odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 M50 Vanos czy zwykła M50? No cóż-jeśli łańcuch Cię przeraża(nie jeden),nie masz przyrządu do blokady wałków,a ustawianie na krzywki 1 cylindra wydaje się bez przyrządu troche mniej dokładne(choć możliwe) to może faktycznie oddaj mechanikowi żebyś bigosu nie narobił. Mechanik z uszczelką weźmie z 500/600 a reszta kosztów sobie policz bo jest jeszcze kilka pierdółek do wymiany po drodze. Oddasz mu na 3 ewentualnie 4dni i rozbierze,odstawi głowice do planowania a potem założy. A Ty mając tylko weekendy uziemisz furę na miesiąc. Ale jak chcesz spróbować to próbuj. Jeśli nie robiłeś nigdy sporych robót przy aucie a Twoj zestaw kluczy to biedronkowy majsterkowicz to odpuść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malolat2222 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 przepraszam nie okreslilem sie dokladniej silnik jest bez vanosa a klucze jakies posiadam nie biedronkowe +klucz dynamometryczny i samochodu nie uziemnie bo mam drugi a te pierdulki to jakie bo bym sie lepiej przygotowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Mam wrażenie, że to będzie Twoja pierwsza głowica w życiu... Różne uszczelki po drodze od pokrywy zaw. zaczynając, przez kolektory ssacy i wydechowy, po planowanie głowicy jak Dziki napisał. Nie chodzi tu o splanowanie kilku mm, żeby zwiększyć ciśnienie sprężania, tylko dziesiąte milimetra, żeby ją wyrównać i dopasować do nowej uszczelki. Łańcuchów się boisz i słusznie, bo bez przyrządów to trochę wiedzy trzeba mieć, żeby to zrobić. A jak urwiesz jakąś śrubę (szpilkę) np. od kol.wydechowego, dasz radę sobie z wyjęciem i wstawieniem nowej? Nie wiem czy bez blokad bym się brał za to. Na plus jest brak vanos'a, nieco łatwiej. Daj znać czy się udało. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malolat2222 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 z uszczelkami to wiadomo ze wszystko nowe tylko ten lancuch stoi na przeszkodzie chcial bym to sam porobic ale widze ze bedzie zabawa z rozrzadem wiec trzeba to oddac do lepsejszego machanika zeby nie spapral silnika dzieki koledzy za podpowiedz pozdrawiam serdecznie i dam znac jak zrobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zerknij na YOU TUBA wpisując ,ustawianie rozrządu w bmw M50. Popatrz i zobacz czy podołasz. M50 jest kolizyjny więc jak byś sie pomylił to w sumie spore koszty się zrobią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Robilem dokladnie to samo w dokladnie takim samym silniku w E-36. Zajelo mi to caly tydzien, ale kilka razy musialem jezdzic po czesci i narzedzia (40km). Z narzedzi musisz miec najlepiej komplet cos jak Torks, ale odwrotne, nie wiem jak to sie fachowo nazywa, to jakby nasadka torks. Pozostale koszty to: uszczelki--------------385 zl (wszystkie,ktore byly potrzebne, Elring- najwyzsza polka) śruby głowicy-----------45 zł naprawa (mycie,planowanie, sprawdzanie szczelnosci) głowicy--------300 zł olej, pł.chłpdniczy----280 zł badanie komp.-----------70 zł (dla pewnosci, ze wszystko dobrze poskladalem). Napewno mozna zrobic to taniej, ale ja wybieralem to co dobre, a nie to co tanie. Z rozrzadem nie ma tragedii, ale trzeba byc cierpliwym i zrobic to dokladnie, krok po kroku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 ja wolalem oddac za 1000 z nowymi uszczelniaczami gotowe auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 ja wolalem oddac za 1000 z nowymi uszczelniaczami gotowe auto Mi wyszlo wiecej kosztow samych czeci:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 ha ! widzisz a ja palcem nie ruszylem przy tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 No tak, ale satysfakcja bezcenna, ze wzystko inne zaplacisz karta... Zostalo mi 6 nowych srub do glowicy, bo nie bylo zestawu do 6-cio cylindrowego silnika (14szt.), wiec kupilem 2 komplety do 4-o cylindrowego (10szt.). Jezeli ktos potrzebuje to moge wyslac za darmo, bo mi niepotrzebne, a szkoda wyzucic. Moge wyslac do soboty, bo potem wyjezdzam na 2 tygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 generalnie nie radzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.