melon20 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Witam. Mam problem ze znikajacym plynem z ukladu chlodzenia.Chlodnica jest cala. Nigdzie nie widac plam, takze nie widac skad ucieka. Czy przyczyna moze byc peknieta glowica lub uszkodzona uszczelka glowicy?? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 nie strasz Tazunio:) mi też znika,wycieku nie ma,układ sprawdzony,niby gra orkiestra a tu ubywa...myślę,że gdyby to musiała być uszczelka,to bmw sobie świetnie poradziło,bo nie widać rożnicy od ponad 20tys. km:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryss15 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Weź pod uwagę, że płyn bardzo szybko paruje jak silnik jest rozgrzany i niczego nie zobaczysz. Sprawdź wszystkie węże od nagrzewnicy, przepustnicy itp. Miałem taki sam problem w m40, dopiero przy Swapie zobaczyłem, że wąż od nagrzewnicy jest uszkodzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 popieram ryss15 w 100%. Układ chłodzenia w BMW choć prosty to jednak ilość przewodów wodnych jest spora. Przejżyj każdy-ale to KAŻDY przewód i każdą opaskę Z uszczelką poczekaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Mam ten sam problem i to jest wyciek płynu spod uszczelki głowicy niestety. Na początku płyn po mału ubywał też nie wiedziałem skąd ale całkiem przypadkim mechanik zauważył zaciek na bloku spod uszczelki to było 2 miesiące temu dzisiaj przy remoncie wydechu spojrzałem na blok wyciek jest juz naprawde spory na domiar złego prawdopodobnie płyn przenika juz do tłoku bo słychać i widać takie plucie z tłumnika wody tak więc czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą. Być może głowice będzie trzeba dać do planowania gdzie dojdzię wymiana jescze innych uszczelek. Wie ktoś czy koszt takiego remontu ok 700 zł to cena jaką trzeba zapłacić za taką robote? Tak mi powiedział znajomy mechanik. Co jeszcze warto zrobic przy takim remoncie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reeper Opublikowano 17 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Mi tez ucieka plyn z ukaldu ale w moim przypadku spod krocca gdzie znajduje sie termostat w silniku M43B18 . Narazie nie mam czasu na wymiane i dolewam plyn a co do plynu w cylindrach to raczej by dymil na bialo i dlugo by sie nie pojezdzilo bo przy takiej nieszczelnosci zassalo by caly plyn w mgnieniu oka. Tak jak koledzy wyzej pisza sprawdz dokladnie caly uklad i luknij czy nie masz " budyniu " w silniku , ewentualnie udaj sie do mechanika ale z nimi to bywa roznie . Pozdo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 17 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Mi jak gubiło płyn to okazało się ze chłodnica była walnięta. Wcześniej wymieniłem zbiorniczek płynu wyrównawczego bo wyglądało jakby z pod niego ciekło, ale nie pomogło. Nie mozna było zdiagnozować źródła wycieku bo płyn ciekł jakos po obudowie, nie sposób było zobaczyć. Dopiero wymiana chłodnicy pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.