przemeks77 Opublikowano 7 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 czy ktoś wie jakie spręzyny wsadzić z przodu żeby autko troche poszło do dołu,i może ktoś wie czy są fioletowe sprężyny na przód do BMW E30? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 7 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 rozne firmy maja rozne oznaczenia twardosci sprezyn poprzez kolor, wiekszosc zaklada na przod sprezyny obizajace o -40 - 60 mm sredniej twardosci nowe JAMEX czy GT CUPLINE (najczesciej wystepujace na allegro) kupisz za okolo 350 pln - 60/40 -40/40 (przod/tyl) tylko zeby byly odpowiednie do twojeg oautka z 4 do 4 cylindrowca i z 6 do 6 nie polecam ciecia sprezyn gdyz to zmienia cala jej charakterystyke pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 7 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Tniesz sprezyny = lezysz w rowie lub na latarni ... Jezeli chcesz tanie sprezyny tak jak kolega wyzej wymienil dwie firmy z allegro ... Jezeli chcesz drozsze a firmowe , zapraszam do sklepow w tych klimatach ... Pamietaj obnizasz auto - zmien amortyzatory na twarde lub twardsze od seryjnych ... Chodz sa tacy co jezdza na obnizonych i na seryjnych sprezynach , ale auto wtedy plywa jak ponton , zero poprawnej przyczepnosci . (Chodz tu pewnie zaraz ktos sie mnie przyczepi ze tak nie jest ) Tu masz dobry komplet - lecz drogi ! http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=113019668 Tu masz tanie sprezyny : http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=113317977 Co do obnizenia to juz zalezy od Ciebie ... -40 -40 spokojnie bez problemowo jezdzisz nie martwiac sie o dziury - bynajmniej ja tak mam we wroclawiu a mam w dodatku dokladke od IS , lecz dla mnie przod -40 to za malo i mam jeszcze nizej ... Teraz troche szuram po policjantach (progi zwalniajace ) ale jest dobrze we wszystkich E30 mialem -60 a w jednej nawet -80 o ile dobrze pamietam ... Tak z ile obnizysz zalezy od Ciebie i twoich drog . Chcesz miec nisko i sie nie martwic - 40 Chcesz miec prozacka glebe i zwalniac ostro na progach lub koleinach -60 :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 7 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 mysle ze -do 40 seryjne amorki jeszcze moga byc, u mnie tak jest i nie jest zle pod warunkiem ze sa sprawne pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi5 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Panowie a orientujecie sie o ile krutsze są żółte sprężyny z niemieckiej firmy K.A.W. od orginalnych.??, albo inaczej znacie wysokośc orginalnych sprężyn na przód do E34 2,5 tds Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoCureK Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Masz tu trochę info: http://www.fahrwerke.de/de/index.php Na pewno znajdziesz interesujące cię springi. Ja ze swoich doświadczeń polecam zestawy eibacha, ale uważam ,że do krótkich sprężyn powinny być krótkie amorki. Sam mam eibachy z bilsteinami b4 i powiem, że działało fajnie ale krótko. Standardowy amor powinien pracować na całej długości wysuwu a tak pracuje na krótko często dobijając (jest za miękki), do zwykłej jazdy i szpanu wystarczy, ale ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi5 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 no właśni9e chodzi o to ze kupiłem spręzyny żółte K.A.W. z symbolami K.A.W. BMW E34 VA/1 a nizej na zwoju jest napisane 20-31/M 04-04 wiecie co to oznacza i czy nadaja sie do standardowych amorków, nie chę mieć więcej niż -40mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.