Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Po Krzywej i widoku mojego rzęcha przy waszych maszynach (i obejrzeniu Mordulcowego wozidła :D), zaczynam się zastanawiać coraz intensywniej nad zmianą na coś konkretniejszego.

Jak na razie szukam po prostu dupowozu, który przejdzie b.techniczne i nie rozsypie się za zakrętem i trafiłem na takie cuś: http://otomoto.pl/bmw-735-long-C18032640.html

Jak myślicie - wielkie to będzie truchło? Na pierwszy rzut oka wydaje mi się, że przedni zderzak jest niezbyt spasowany i tapicerka na fotelu kierowcy też jest niezbyt, ale nic więcej nie widzę. Napisałem już do gościa o więcej zdjęć i bardziej konkretnych, ale zanim się kopnę go oblookać - chciałbym poznać Wasze opinie :?:

Pozdrawiam happy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
Po Krzywej i widoku mojego rzęcha

Nie przesadzaj nie jest tak źle z Twoim japończykiem :)

Co do E32-jek to hmm ....... czasem potrafią być wrednymi jędzami .... na szczęście jak auto jest w formie to jazda staje się czystą przyjemnością :drunk:

Ta co wkleiłeś to przypuszczam że nie jedno już w życiu przeszła w końcu ma już 23 lata na ..... hmm kierownicy :D

Martwi mnie jedynie ta gazolina , przepływka i generalnie dolot ..... pozaznaczałem na fotce

Instalka to 2-genracja reduktor od gazu to najprawdopodobniej lovato , ale obawiam się że może nie wyrabiać z silnikiem przeszło 200KM musiałbys przy oględzinach przeczytać oznaczenia i sprawdzić w katalogu do jakiej mocy był przeznaczony.

Przepływka po nie jednej eksplozji .... zmontowane gwoździami młotkiem na klej .... cena jest zachęcająca ale jakbyś się szykował na zakupy to zarezerwuj sobie przynajmniej drugie tyle na poprawki :)

Jak nie masz daleko to warto się przejechać o zobaczyć , przejechać posprawdzać całą elektrykę wszystkie szyby nawiewy itd itp :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj nie jest tak źle z Twoim japończykiem

Heh - było zajrzeć pod spód. Kuziem jakoś przygasł, jak wstał z klęczek :D

Przepływka po nie jednej eksplozji .... zmontowane gwoździami młotkiem na klej ...

No ta przepływka mi też nie wygląda za dobrze. Obawiam się, że w końcu tak pierdyknie, że silnik zejdzie.

Z drugiej jednak strony gaz prawdopodobnie wyleciałby w kosmos - szykuję się właśnie do zmiany pracy i jeśli się uda, to na spokojnie utrzymam ją na benzynce.

Dlatego też (i żeby nie zakładać nowego tematu), zapytam o tą: http://otomoto.pl/bmw-530-C18025431.html Owszem - to nie e32, a e34, ale jest znacznie bliżej, niż tamta, wiem mniej-więcej czego się spodziewać no i to v8 ;D Ktoś już umieszczał na forum linka do niej, ale nie pamiętam kto i co o niej było mówione, poza tym, że z moich okolic i chyba ją na drodze widziałem.

Edytowane przez Nobody
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przesiadaj się się przesiadaj!:)

im więcej garów,tym lepiej:)

o tę e34kę z Twoich okolic też pytałem i tez się nic nie dowiedziałem;/ona do wzięcia będzie za jakieś 2800,także jeżeli prawda byłoby co mówi koles-klima+progi to jak najbardziej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym poszukał jakiejś 530 na manualu. M60b30 w e34 już się fajnie spisuje(choćby zużycie 95 mniejsze niż w e32)no i w manualu:)

W Krzywej rozpędzałem Vkę Probina(biała lodówka e 34 z m60b30 na manualu)i muszę przyznać ,że czuć różnicę e34 a e32 z tymi silnikami no i ten dzwięk:)ładnie taki zestaw pracuje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem jak najbardziej za e34. Od razu napisze, ze nie mowie ze jest lepsza od e32 bo nigdy nie mialem przyjemnosc pojezdic sobie 7er. Ale moge powiedziec ze e34 to za***isty samochod. 530 mialem i bardzo dobrze wspominam. 218kucy no i dzwiek V-ki - gwaratowany rogal na pychuniu :) Ale zastanow sie nad 540. Naprawde nie spali ci duzo wiecej a nie bedzie sytuacji, gdzie za pol roku zaczie ci brakowac mocy bo 218KM/290Nm a 286KM/400Nm to juz duza rozica. Moja 540 na benzyie na automacie pali 20L tylko i wylaczie po miescie, dokladnie tyle samo palila mi m60b30 po Wrocku. Lucius pisal mi kiedys ze jego 540 ma manualu bierze mu okolo 15 litrow, co uwazam za za***isty wynik, wiec spalanie miedzy 540 a 530 jest minimalna - w 4.0 masz duzy moment, gdzie jadac np stowke masz pewnie jakies 1100 - 1200 obr. Wiec tutaj nie zawsze jest to mega ciagniecie wachy :) Zastanow sie nad 4 litrami :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że ważna tutaj też jest cena zakupu, a 540 za 3-4tysi enie kupi. Ja trochę się orientuję jak jeździ i ile pali 735i, mogę powiedzieć że jedzie fajnie, ale nie jak V8, dużo słabiej ciągnie z dołu, a pali hmm... przy tej cenie benzynki w polsce, kosmos. To stara kostrukcja motoru, więc 17-20l to norma. Co do tej z linku to nie wyglada tragicznie, ale ta przepływka do wywalenia. Tak jak Mordulec pisał, drugie tyle i będzie cacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że ważna tutaj też jest cena zakupu, a 540 za 3-4tysi enie kupi.

To jest argument, fakt. 530 kupisz za o wiele mniejsze pieniadze, no i mysle ze jest tez wiekszy wybor. Wiec jezeli Tobie zalezy na mniejszym wydatku to m60b30 jak najbardziej. Mala rada ktora przerobilem na wlasnej skorze. Upewnij sie ze blacha i mechanika jest dobra w 530. Wyposazenie, stan skor itd jest tutaj najmniej wazna rzecza bo fotele i wnetrze to jest plug and play - kupujesz i wstawiasz sobie sam nawet przed domem. Kupilem 540 teraz jak sie na to patrze, w pospiechu, bo myslalem ze co tam, jest czarna, shadow i jest szyber - a tragiczna blache sie zrobi, silnik tez. Pochlonelo to 3 razy wiecej siana niz myslalem, wiec moja rada zebys po prosu szukaj dopoki nie znajdziesz zadbanego egzemplarza z dobra blacha i zdrowym sercem. Czesci do m60 nie naleza do najtanszych..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://otomoto.pl/bmw-530-C18025431.html ta co wkleiles juz byla u dwóch handlarzy poczatkowo wlasciciel sprzedal ja za tysiac z kawalkiem potem byla za ponad dwojke i teraz za ponad trojke...

Znaczy się, że niezły strup będzie ;)

Myślę, że ważna tutaj też jest cena zakupu, a 540 za 3-4tysie nie kupi.

Dokładnie.

Póki co - chodzi mi jedynie o to, by kupić coś mocniejszego niż moja 316 i za małe pieniądze, bo i tak to będzie jedynie na krotki czas. Nie musi być śliczna - chodzi jedynie o to, by przez 1,5 - 2 lata pojeździła, nie rozsypała się na drodze i przeszła badania techniczne, a potem kupię już coś konkretnego, np: http://otomoto.pl/bmw-m3-coupe-oryginalny-przebieg-C12098397.html :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e34 z m50b25...limuzynka z zacięciem.szału nie ma,ale wyprzedzisz zgrabnie i na autostradzie przy 160 masz komfort pełen.silnik sympatyczny-trwały,stosunkowo mało pali,części niedrogie...jako przejściówka super:)w obecnych czasach,to vka chyba raczej hobbystycznie....sam się męczę,na taką jedną czekam ąz będzie na sprzedaż,ale nie wiem czy na codzień to nie za droga sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam się męczę,na taką jedną czekam ąz będzie na sprzedaż,ale nie wiem czy na codzień to nie za droga sprawa.

Jeśli mówisz o paliwie to na sekwencji przejechanie takich 100km nawet po mieście to powiedzmy przepał na poziomie 14L x 2,50zł LPG = 35zł wiec przyrównaj to nawet do dizla który spali 7L po mieście 7L x 5,00zł = 35zł te same pieniądze :D

Skoro nie widać różnicy to lepiej posłuchać sobie V8 :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vka i 14 litrów ? :o moja 525 ma wszystkie sondy cale gaz nowy ( po regulacji rok po zalozeniu ) z autem wszystko jak najbardziej okej i 16 wciaga skad ta roznica ?

To ja nie wiem jakim stylem jeździsz że masz taki przepał :D

Ja dzisiaj skończyłem zbiornik gazoliny który tankowałem przed samym wyjazdem do Krzywej .... zalane za 100zł po 2,55 ~ 39 litrów a na blacie mam zrobione 368km

Fakt że 200km z tego to trasa do Krzywej ale pozostałe 168km to przepał po mieście (jeżdżę raczej w godzinach gdzie są umiarkowane korki) No i możemy przyjąć że przy starcie idzie trochę bajurki po około 2km przeskakuje na gazolinę czyli 10 startów => 20km to daje 368km - 20km = 348km na 39 litrach gazu więc w trasie wychodzi sporo mniej niż te 14 :)

Ale średnią przyjmuję na 17 calach i 235 oponce 14Literków bo czasem to się człowiekowi depnie ze świateł :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

manuala

To tym bardziej dziwne , Kosa ma taki sam silnik w touringu i do tego w automacie ale na 100% nie ma przepału 16L , mimo ze codziennie przemierza wrocław od bielan do żmigrodzkiej :)

Edytowane przez Mordulec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie widać różnicy to lepiej posłuchać sobie V8 :drunk:

Amen :)

Zgadzam sie jak najbardzie, to ze V-ka nie znaczy ze bedzie ciagnela o niebo wiecej niz R6. A przy dobrej instalce naprawde nie czuc tych roznic. Ostatnio z Lukaszem gadalismy, ze jako chyba jedyni z nielicznych jak podjezdzamy na stacje to sie usmiechamy. Tankujac gazoline zdajesz sobie sprawe ze kazde 100km jest dwa razy wieksza oszczednosc i to cieszy :) Kazda stowka dla mnie to jakby 50zl w portfelu w porownaniu do benzyny. Wiek kupuj Vke, instalke i ciesz sie jazda.. :)

Vka i 14 litrów ? :o moja 525 ma wszystkie sondy cale gaz nowy ( po regulacji rok po zalozeniu ) z autem wszystko jak najbardziej okej i 16 wciaga skad ta roznica ?

Lucius mi kiedys powiedzial ze przy normalnej jezdzie jego 540 ciagnie okolo 14L. Jest to bardzo zdrowy egzemplarz i to na manualu, wiec wcale mnie to nie dziwi. Wysoki Nm, silnik sie nie meczy. Mysle ze 16L przy 2,5 na manulau to troche duzo, chyba ze masz do pracy 2km i caly czas jedzisz na zimnym? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...