daleki_pablo Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 (edytowane) Witam po ciężkim szukaniu na forum nie napotkałem mojego problemu lub gdzieś jest ale ja nie potrafię tego znaleźć otóż chce zdemontować stacyjkę: śruby bez łebków odkręcone zawleczka (pierścionek) zdjęta no i nadal się trzyma nie chce zejść :cry: zobaczcie na zdjęciach jak to wygląda i poradźcie mi coś [ATTACH=CONFIG]9252[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]9253[/ATTACH] Edytowane 25 Marca 2011 przez daleki_pablo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Sprobuj wlozyc kluczyk do stacyjki i albo w neutralnym polozeniu ,albo na pierwszym stopniu powinna zesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 (edytowane) a popatrz tu Edytowane 25 Marca 2011 przez dirty.73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daleki_pablo Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 W pozycji 1 nie chce zejść chyba że jeszcze muszę zdjąć (siłą) takie coś bo wydaje mi się że to przytrzymuje [ATTACH=CONFIG]9254[/ATTACH] a z tym wkładem też będę musiał pokombinować dlatego bo w mojej buni stacyjka się obraca dookoła a klucz jest tak wyrobiony że już stacyjka w ogóle na niego nie reaguje i jeszcze ta blokada grrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 od strony kluczyka w stacyjce jest taki mały otworek w niego trzeba włożyć coś cienkiego malutki imbus lub igła wtedy powinno zejść ja tak wyjmowałem ale było to już jakiś czas temu i dokładnie nie pamiętam ale napewno tak robiłem i kluczyk w odpowiedniej pozycji musiał być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Tego kolnierza ,co zaznaczyles strzalka nie sciagniesz ,poniewaz on schodzi razem ze stacyjka i tylko mozesz go polamac, a co do samej stacyjki to ma ona blokade, ze jak kluczem nie przekrecisz i jest zablokowane to nie sciagniesz. dokładnie nie pamiętam ale napewno tak robiłem i kluczyk w odpowiedniej pozycji musiał być Dokladnie tak bylo w pozycji nr jeden wyskakuje wklad 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daleki_pablo Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 ta stacyjka zachowuje się jak by sprężynowała jak ją próbuje wyszarpać to cofa ją z powrotem PS. ja nie chce wkładu wymieniać tylko cały mechanizm stacyjki a po za tym ten wkład ciężko bym miał z buni wyciągnąć dlatego że jest klucz wyrobiony i cały czas przeskakuje więc z pozycji 1 lipa a jak pamiętam że by odpalić trzeba było docisnąć kluczyk w jedną stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daleki_pablo Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 ok zrobione po prostu zapiekła się i nie chciała zejść ale znów napotkałem problem po założeniu nowej auto nie odpala przełożyłem chip ze starego kluczyka do nowego chyba to jest chip taki guzik z diodą i baterią i nic ale gdy stary kluczyk włożę do nowej stacyjki i przekręcę tą kostkę wiecie na końcu stacyjki to odpali myślę że ten knot jest zaprogramowany w komputerze nadmieniam że nowe zamki dostałem z tą małą czarną skrzynką AWS BMW i komputerem komputer chce zmienić może to pomoże ale nie wiem gdzie go szukać pomoże mi ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 26 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Jak go rozbroiłeś na części pierwsze to chyba teraz nie obejdzie się bez zaprogramowania tego kluczyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 ale EWS też dałeś ten od nowej stacyjki?bo klucz jest przypisany do EWS,przeprogramować trzeba pilota,ale to nie problem samemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daleki_pablo Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 ta mała skrzyneczka gdzie prowadzą te dwa kabelki ze zwoju przy stacyjce jest wymieniony na nowy ale nie wiem czy kompa muszę zmienić bo facet który mi komplet zamków sprzedawał powiedział że muszę to zmienić to znaczy to [ATTACH=CONFIG]9266[/ATTACH] ale nie wiem gdzie go znaleźć w aucie gdzie go mogę zmienić proszę powiedzcie mi gdzie ten komputerek jest w aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 no możliwe,gdzieś czytałem,że jak wymieniasz DME,to musisz też EWS,widocznie odwrotnie też tak jest http://www.technicalgarage.com/articles/e36/ecu/ a tu masz jak wymienić DME Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daleki_pablo Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Wymiana nic nie dała poddaje się chyba pozostaje mi skopiować imo z starego na nowy u jakiegoś gościa co dorabia klucze do aut bo nadal odpala gdy stary kluczyk do nowej stacyjki się włoży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 a odepnij całkiem EWS,sprawdz czy odpali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daleki_pablo Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 (edytowane) Rozwiązałem problem sęk w tym że nikt mi nie powiedział że prócz bateryjki i diody jest tam taki czarny chop przyklejony w kluczyku dla mnie to wyglądało jak obudowa kluczyka ale po dokładnym obejrzeniu znalazłem ową pastylkę Edytowane 29 Marca 2011 przez daleki_pablo Rozwiązany problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.