BMW_Zbyszek Opublikowano 5 Lipca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Po wymuszonej nie dawno "wycieczce" do rowu, czasem coś klekocze w okolicach KATalizatora -- jakbym nasypał kamyków do pustej puszki -- wydaje mi się, że w wyniku uderzenia rozpadł się wkład od KATa i trzeba będzie coś z tym zrobić. Mam też dziurę w ostatnim tłumiku i szukam używki - najlepiej z osłoną termiczną. Co sądzicie o tym?: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=112574626 Firmy Ferroz -- chyba, ale ja o takiej firmie nie słyszałem i tej osłony też nie widzę ale aż tak dobrze się na tym nie znam Przypomnę że chodzi o BMW 730i R6 89' Mam kilka pytań : 1. Mogę zamontować zamiast KATa dodatkowy tłumik -- jakie będą tego następstwa ??? -- czy będzie więcej palił lub miał większą moc ? (wersje bez KATa miały 197 KM), czy to nie wpłynie negatywnie na pracę silnika --> inna prędkość spalin/średnica --> w jaki sposób dobrać WŁAŚCIWY tłumik ??? 2. Mogę zamontować nowego KATa firmy Bosal -- jak dobrać właściwy rodzaj, bo słyszałem że obecne są mocno zminiaturyzowane w stosunku do oryginalnego ??? Co ze średnicą przelotu lub innymi parametrami ??? 3. Podobno pozostawiając pustą puszkę po KAT lub zastępując ją kawałkiem rury o tej samej średnicy samochód będzie wyraźnie głośniejszy ? --- już teraz dzięki ostatniemu tłumikowi mam "lekko sportowy wydech" -- w mieście mi to nie przeszkadza, ale w trasie jest to lekko irytujące duzo gorzej jeśli będzie "grzechotał lub brzęczał" -- tak przecież nie wypada w przypadku Serii 7 Zastanawiam się co mam zrobić :?: i mam na to czas do poniedziałku -- bo na wtorek rano jestem umówiony do mechanika. Może ktoś z Was ma dojście do taniego tłumika końcowego - to proszę na PW Serdecznie dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.